Διάβασε το κάθε σχόλιο και σκέψου πώς και εάν σε εκφράζει. Εάν σε εκφράζει, τότε επέλεξε Ν (για το Ναι) ή Ο (για το Όχι). Δεν πρόκειται για μέσο Ψυχομετρικής Αξιολόγησης αλλά είναι μέσο έρευνας για το δικό σου τρόπο μελέτης.
1. Ν Ο Αφιερώνω πολλή ώρα μελέτης για να μάθω κάτι
2. Ν Ο Συνήθως αφιερώνω την νύχτα πριν την εξέταση πολλές ώρες για μελέτη
3. Ν Ο Αν περνώ όσες ώρες θα ήθελα για τις κοινωνικές μου δραστηριότητες δεν θα έχω ώρα για διάβασμα ή όταν διαβάζω πολλές ώρες δεν θα έχω ώρα για κοινωνική ζωή.
4. Ν Ο Συνήθως προσπαθώ να διαβάζω με το ράδιο και την τηλεόραση αναμμένα
5. Ν Ο Δεν μπορώ να κάτσω και να διαβάσω για πολλή ώρα χωρίς να νοιώσω κούραση ή ενόχληση
6. Ν Ο Πάω στην τάξη αλλά συνήθως ονειροπολώ ή κοιμάμαι
7. Ν Ο Δεν είναι εύκολο να κατανοήσω τις σημειώσεις που παίρνω στην τάξη μετά που είμαι σπίτι
8. Ν Ο Συνήθως παίρνω λάθος σημειώσεις την ώρα του μαθήματος που δεν χρειάζονται στην εξέταση
9. Ν Ο Δεν ξανακοιτάζω τις σημειώσεις μου κατά τη διάρκεια του εξάμηνου
10. Ν Ο Όταν φτάσω στο τέλος του κεφαλαίου δεν θυμάμαι τί διάβασα μέχρι εκείνο το σημείο
11. Ν Ο Δεν ξέρω πώς να ξεχωρίσω τι είναι σημαντικό μέσα στο υλικό
12. Ν Ο Δεν προλαβαίνω τις εργασίες και το διάβασμα και πρέπει να πιεστώ την προηγούμενη νύχτα
13. Ν Ο Χάνω βαθμούς στα διαγωνίσματα ακόμα και όταν ξέρω το υλικό.
14. Ν Ο Διαβάζω αρκετά για το διαγώνισμα αλλά όταν φτάσω εκεί δεν θυμάμαι τίποτα!
15. Ν Ο Συνήθως διαβάζω με ανοργάνωτο και χαώδη τρόπο κάτω από την απειλή της επόμενης εξέτασης
16. Ν Ο Συνήθως χάνομαι στις λεπτομέρειες και το διάβασμα και δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω τα σημαντικά
17. Ν Ο Σπάνια αλλάζω την ταχύτητα μελέτης ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας του υλικού
18. Ν Ο Συχνά εύχομαι να μπορούσα να διάβαζα πιο γρήγορα
19. Ν Ο Όταν οι καθηγητές αναθέσουν εργασίες νοιώθω τόσο άγχος που δεν μπορώ να ξεκινήσω
20. Ν Ο Συνήθως γράφω τις εργασίες μου τη νύχτα πριν την παράδοση τους
21. Ν Ο Δεν μπορώ να οργανώσω τις σκέψεις μου και να έχουν νόημα σε μια εργασία
Οι εξής αριθμοί ερωτήσεων αντιστοιχούν σε τομείς που μπορείς να αναπτύξεις:
- 1,2 και 3 – Διαχείριση Χρόνου
- 4,5 και 6 – Συγκέντρωση
- 7,8 και 9 – Παρακολούθηση μαθήματος και λήψη σημειώσεων
- 10,11,12,16,17 και 18 – Ανάγνωση
- 13,14 και 15 – Εξετάσεις
- 19,20 και 21 – Γραφή