Ομιλητής: Νικόλαος Διέτης, Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κύπρου
Περιγραφή: Κάθε διδάσκοντας μπορεί να φτιάξει μια εξέταση επιλέγοντας μερικές ερωτήσεις για μια εξέταση και ένα όριο επιτυχίας. Πως όμως διασφαλίζει όμως ότι όριο επιτυχίας μιας εξέτασης συμβαδίζει με την δυσκολία των ερωτήσεων; Πώς ελέγχεται η εγκυρότητα και η αντικειμενικότητα της εξέτασης; Η διάλεξη αυτή θα επικεντρωθεί στους δείκτες ποιότητας που μπορούμε να βγάλουμε από την ανάλυση των αποτελεσμάτων μιας αξιολόγησης, για να την βελτιώσουμε σε βάθος χρόνου (πχ μέθοδο στάθμισης EBEL, χαρτογράφηση ερωτήσεων, δείκτες ανάλυσης ερωτήσεων, δείκτες δυσκολίας & διάκρισης, μέτρηση αξιοπιστίας & εγκυρότητας, συντελεστής προσδιορισμού).
*Η διάλεξη προσφέρεται στο πλαίσιο του προγράμματος Συνεχούς Επαγγελματικής Ανάπτυξης Ακαδημαϊκού Προσωπικού του Δικτύου Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης.
Διαδικτυακά στον σύνδεσμο: https://us02web.zoom.us/j/89555754582?pwd=lxp4laGnbRA2b66aIoG5FPpgWvOadR.1
Δείκτες αποτίμησης αξιολογήσεων: Πως να αυξήσετε την εγκυρότητα και αντικειμενικότητα μιας εξέτασης
Ομιλητής: Νικόλαος Διέτης, Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κύπρου
Περιγραφή: Κάθε διδάσκοντας μπορεί να φτιάξει μια εξέταση επιλέγοντας μερικές ερωτήσεις για μια εξέταση και ένα όριο επιτυχίας. Πως όμως διασφαλίζει όμως ότι όριο επιτυχίας μιας εξέτασης συμβαδίζει με την δυσκολία των ερωτήσεων; Πώς ελέγχεται η εγκυρότητα και η αντικειμενικότητα της εξέτασης; Η διάλεξη αυτή θα επικεντρωθεί στους δείκτες ποιότητας που μπορούμε να βγάλουμε από την ανάλυση των αποτελεσμάτων μιας αξιολόγησης, για να την βελτιώσουμε σε βάθος χρόνου (πχ μέθοδο στάθμισης EBEL, χαρτογράφηση ερωτήσεων, δείκτες ανάλυσης ερωτήσεων, δείκτες δυσκολίας & διάκρισης, μέτρηση αξιοπιστίας & εγκυρότητας, συντελεστής προσδιορισμού).
*Η διάλεξη προσφέρεται στο πλαίσιο του προγράμματος Συνεχούς Επαγγελματικής Ανάπτυξης Ακαδημαϊκού Προσωπικού του Δικτύου Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης.
Διαδικτυακά στον σύνδεσμο: https://us02web.zoom.us/j/89555754582?pwd=lxp4laGnbRA2b66aIoG5FPpgWvOadR.1