• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Κέντρο
Γλωσσώv
 
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Κέντρο Γλωσσών
  3. Προσωπικό
  4. Χριστίνα Νικόλ Γιαννίκα
  1. Σχολές
  2. Κέντρο Γλωσσών
  3. Προσωπικό
  4. Χριστίνα Νικόλ Γιαννίκα

Χριστίνα Νικόλ Γιαννίκα

Χριστίνα Νικόλ Γιαννίκα

Ειδικός Επιστήμονας

Κεντρο Γλωσσων

christina.giannikas@cut.ac.cy

25002500

CV



Η Χριστίνα Nικολ Γιαννίκα είναι κάτοχος διδακτορικού στον τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και TESOL. Είναι Ειδικός Επιστήμονας για το Κέντρο Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, Ερευνήτρια και Συνεργάτης Εργαστηρίου για το Τμήμα Αποκατάστασης, Διδάσκουσα της Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης για το Τμήμα Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κύπρου, Ακαδημαϊκός Συνεργάτης του QLS (Ένωση Ποιότητας των Υπηρεσιών Γλωσσών), ανεξάρτητος εκπαιδευτικός σύμβουλος και συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού. H Δρ. Γιαννίκα έχει διδάξει Αγγλικά σε όλα τα ηλικιακά επίπεδα στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κύπρο και έχει διδάξει μαθήματα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας σε φοιτητές σε επίπεδο ΒΑ και ΜΑ στο London Metropolitan University, Πανεπιστήμιο Κύπρου και Τεχνολογικό [...]Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βασίζονται στον τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, που ειδικεύεται στους τομείς της εκμάθησης ξένων γλωσσών σε νεαρές ηλικίες, CALL, της αξιολόγησης και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Τέλος, η Δρ. Γιαννίκα συμμετέχει στην Ακαδημαϊκή Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου. Είναι μέλος του Συνταγματικού Συμβουλίου του TESOL Journal και Πρόεδρος της ομάδας ειδικών ενδιαφερόντων της Εκπαίδευσης Καθηγητών του EuroCALL.


  • Δημοσιεύσεις
  • Δημοσιευσεισ

Δημοσιεύσεις

  • List of Publications:

 

  • Edited Volumes:
  1. Giannikas, C.N., McLaughlin, L., Fanning, G. & Deutsch Muller, N. (Eds.) (2015). Children Learning English: from research to practice.  Reading, UK: Garnet Publishing Ltd.
  2. Giannikas, C.N., Kakoulli Constantinou, E., & Papadima-Sophocleous, S. (2019). Professional development in CALL: a selection of papers (pp. 145-158). Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2019.28.876
  3. Papadima-Sophocleous, S., Kakoulli-Constantinou, E., & Giannikas, C.N. (2019). ESP Teaching and Teacher Education: Current research and practices. Research-publishing.net (Open Access). doi: 10.14705/rpnet.2019.33.9782490057450 

 

  • Published Papers in Peer-Reviewed Journals:
  1. Giannikas, C.N. (2011). L1 in English Language Learning: A Research Study in a Greek Regional Context. International Journal of Applied Linguistics Vol. 21 no. 3, pp. 319-339.
  2. Giannikas, C.N. (2013). The Benefits in Management and Organisation: a case study in the young language learners’ classroom. CEPS Journal. Vol. 3 no. 3, pp. 87-104.
  3. Giannikas, C.N. (2013). Focus on the Primary Language Teacher: a study within a Greek regional context. British Council ELTA Journal, Vol. 1 no. 1, pp 79-87. 
  4. Giannikas, C.N. (2014). The Optimum Conditions of Foreign Languages in Primary Education. Language Learning Journal, Vol. 19 no. 2.
  5. Tsagari, D. & Giannikas, C.N. (2018). Re-evaluating the use of the L1 in the Second Language Classroom: students vs. teachers. Applied Linguistics Review.
  6. Tsagari, D. & Giannikas, C.N. (2018). Early Language Learning in Private Language Schools in the Republic of Cyprus: teaching methods in modern times. Mediterranean Language Review.
  7. Giannikas, C.N. (2019). Using Multiple Intelligence Activities and Film to Stimulate the Communicative EFL Learner. IAFOR Journal of Language Learning, 4/1 https://doi.org/10.22492/ijll.4.1.04. 
  8. Giannikas, C.N. (2019). New Technologies and Language Teacher Education: are we there yet? English Language Teacher Education and Development (ELTED) Journal, 22/1, 52-60.
  9. Giannikas, C.N. (2019). Language Education and primary school children: the story of using stories. International Journal of Action Research, 15(20, pp. 52-60.
  10. Giannikas, C.N. (in press). Interactive Whiteboards in EFL from the Teachers’ and Students’ Perspective. Research Papers in Language Teaching and Learning.

 

  • Under Minor Revision (Journal Papers): 

14. Giannikas, C.N. (under review). Facebook in e-learning and Tertiary Education: the students’ perspective. Journal of University Learning and Teaching Practice.

 

  • Under Review/ Preparation Papers:

14. Tsagari, D. & Giannikas, C.N. (under preparation). The Impact of Cert-mania in English Language Learning and Teaching: the Cypriot Context

15. Giannikas, C.N., Theodorou, E., & Kambanaros, M. (under preparation). Developmental language disorders awareness in the Cypriot language teaching context.

16. Tsagari, D., Sifakis, N. & Giannikas, C.N. (under preparation). Teacher Training in a Greek EFL Context.

 

  • Book Chapters:

 

17. Papadima, S.; Kakouli-Constantinou, E. & Giannikas, C.N. (2014). Teachers’ Attitudes towards the Use of Technology in EFL within Public Secondary Schools of Cyprus. Cited in: Dodigovic, M. (ed.) Attitudes to Technology in EFL/ESL Pedagogy. Dubai, United Arab Emirates: TESOL Arabia. Peer-reviewed 

18.  Giannikas, C.N. (2015). Let’s Pretend we are in England: the needs of the young language learner. Cited in: Giannikas, C.N.; McLaughlin, L., Fanning, G. & Deutsch Muller, N. (eds.), Children Learning English: from research to practice. Reading, UK: Garnet Publishing Ltd. Peer-reviewed

19.  Papadima-Sophocleous, S., Kakouli-Constantinou, E., Giannikas, C.N. (2015). ICT in EFL: the case of Cypriot secondary education. Cited in: Giannikas, C.N.; McLaughlin, L., Fanning, G. & Deutsch Muller, N. (eds.), Children Learning English: from research to practice.  Reading, UK: Garnet Publishing Ltd. Peer-reviewed

20.  Tsagari, D. & Giannikas, C.N. (2017). To L1 or not to L1 that is the question: a research study in the young learners’ foreign language classroom. Cited in Bayyurt, Y. & Sifakis, N. (eds.) English language education policies and practices in the Mediterrannean countries and beyond. Frankfurt am Main: Peter Lang GmbH. Peer-reviewed 

21.  Giannikas, C.N. (2019). Enhancing literacy and collaborative skills through blogging: the teenage language learner. In Giannikas, C.N. Kakoulli Constantinou, E., & Papadima-Sophocleous, S.(Eds.), Professional development in CALL: a selection of papers (pp. 145-158). researchpublishing.net https://doi.org/10.14705/rpnet.2019.28.876 

22.  Giannikas, C.N., Kakoulli Constantinou, E., & Papadima-Sophocleous, S. (2019). Introduction. In Giannikas, C.N; Kakoulli Constantinou, E, & Papadima-Sophocleous, S. (Eds), Professional development in CALL: a selection of papers (pp. 1-9). research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2019.28.866 

23. Giannikas, C.N. (2019). Technology-Enhanced Curriculum Development in the ESP tertiary context. In Papadima-Sophocleous, S., Kakoulli-Constantinou, E. & Giannikas, C.N. (Eds.), ESP Teaching and Teacher Education: Current research and practices, (pp. 95-110). researchpublishing.net.  https://doi.org/10.14705/rpnet.2019.33.928 

24.  Papadima-Sophocleous, S., Kakoulli-Constantinou, E. & Giannikas, C.N. (2019). Introduction. In Papadima-Sophocleous, S., Kakoulli-Constantinou, E., & Giannikas, C.N. (Eds.), ESP Teaching and Teacher Education: Current research and practices, (pp. 1-12). research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2019.33.922 

❖ Under Preparation Chapters:

  

25. Giannikas, C.N. (under preparation-invited book chapter contribution, expected publication  December 2019). Effectively incorporating blogs for the L2 literacy development of teenage language learners: A practical perspective. In Neokleous, G., Krulatz, A. & Farrelly, R. (Eds.) Handbook of Research on Cultivating Literacy in Diverse and Multilingual Classrooms. IGI Global.

 

26.  Giannikas, C.N. (under preparation-expected publication February 2020). The Teachers’

Perspective on Alternative Approaches to Assessing Young Learners: a focus on play. In Tsagari, D. (Ed.), Language Assessment    Literacy: From Research to Practice. Cambridge Scholar Publishing. 

 

❖ Proceedings:

 

27. Papadima-Sophocleous, S.; Giannikas, C.N. & Kakouli-Constantinou, E. (2014).  ICT in EFL: The global effect of new technologies in the language classroom. EuroCALL conference. Peer-reviewed

 

28.  Tσαγγαρή, Ν. & Γιαννίκα, Χ.Ν. (2014). H Διδακτική Ξένων Γλωσσών σε Παιδιά Δημοτικού στην Ιδιωτική Εκπαίδευση: νέοι καιροί, νέες προκλήσεις; 13ο Παγκύπριο Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου [Tsagari, D. & Giannikas, C.N. (2014). Teaching Foreign Languages to Primary School Children in the Private Sector: current times, new challenges? The 13th Cyprus Pedagogical Association Conference] 

 

29. Giannikas, C.N. (2017). The Use of Interactive Whiteboards: enhancing the nature of young language learners. EuroCALL Conference. Peer-reviewed

 

30.  Giannikas, C.N. (2017). French vs. German: the complexity behind foreign language choices in troubled times. EDULEARN 17: the 19th International Conference on Education and new Learning Technologies. Peer-reviewed

 

31.  Giannikas, C.N. (2017). Assessing Young Learners through Games: what every teacher needs to know. Glasgow IATEFL Conference Selections. Peer-reviewed

 

32.  Giannikas, C.N. (2017). Welcome to the Blogosphere: improving teenage learner's literacy and collaborative skills. CyTEA Conference Proceedings.

 

33. Giannikas, C.N. (2018). The Facebook effect: the use of Social Media on e-Learning platforms. IATEFL 2018 Selections. Kent, UK: IATEFL.

 

34. Giannikas, C.N. (2019). Pre-service Teacher Reflections: Embracing Growth and Professional Development. The Asian Conference on Language Learning. Tokyo, Japan.

 

35. Papadima-Sophocleous, S., & Giannikas, C.N. (under review). Time to evaluate: The students’ perspective of an online MA in CALL programme. EuroCALL Conference, Louvain-la-Neuve, Belgium.

 

  • Newsletter and Magazine Articles:

36. Giannikas, C.N. (2013). Action Research in the Language Classroom: the Greek educator’s answer  to the Financial Crisis. IATEFL TDSIG Issue 68, pp. 22-25.

37. Giannikas, C.N. (2013). Task-based Learning: the building blocks for the young language learner. Humanising Language Teaching Vol. 15, Issue 3. http://www.hltmag.co.uk/jun13/sart07.htm

38.  Giannikas, C.N. (2013). Parental Influence in Early Language Learning: how teachers can make it work. British Council ELTA Newsletter (Lifelong Learning). http://www.britishcouncil.rs/files/2013/07/serbia-elta-newsletter-2013-junelifelong_learning giannikas.pdf

39.  Giannikas, C.N. (2013). Early Language Learning. IATEFL Voices, issue 236.

40.  Giannikas, C.N. (2013). Let’s play a game: encouraging children to enjoy their language learning. IATEFL C&TS.

41. Giannikas, C.N. (2015). Classroom Management and Organisation: there’s more to it than we think. IATEL C&TS Newsletter.

42. Petrou, E. & Giannikas, C.N. (2016). Online Tools: Invaluable Resources for Developing Upper Secondary Learners’ Writing Skills. TEYLT Worldwide, Issue 1. 

43. Giannikas, C.N. & McLaughlin, L. (2016). Games in the Spotlight: teaching English to the Young Learner. IH Journal of Education and Development, Issue 40. Peer-reviewed

44. Giannikas, C.N. (2017). Poetry Please! English Teaching Professional Magazine, Issue 110. Peer-reviewed

45. Giannikas, C.N. (2017). Assessing Young Learners through Games and Enjoying it! TESOL Greece Magazine, No. 136.

 

Χριστίνα Νικόλ Γιαννίκα
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ειδικός Επιστήμονας

Η Χριστίνα Nικολ Γιαννίκα είναι κάτοχος διδακτορικού στον τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και TESOL. Είναι Ειδικός Επιστήμονας για το Κέντρο Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, Ερευνήτρια και Συνεργάτης Εργαστηρίου για το Τμήμα Αποκατάστασης, Διδάσκουσα της Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης για το Τμήμα Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κύπρου, Ακαδημαϊκός Συνεργάτης του QLS (Ένωση Ποιότητας των Υπηρεσιών Γλωσσών), ανεξάρτητος εκπαιδευτικός σύμβουλος και συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού. H Δρ. Γιαννίκα έχει διδάξει Αγγλικά σε όλα τα ηλικιακά επίπεδα στην Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κύπρο και έχει διδάξει μαθήματα Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας σε φοιτητές σε επίπεδο ΒΑ και ΜΑ στο London Metropolitan University, Πανεπιστήμιο Κύπρου και Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βασίζονται στον τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, που ειδικεύεται στους τομείς της εκμάθησης ξένων γλωσσών σε νεαρές ηλικίες, CALL, της αξιολόγησης και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Τέλος, η Δρ. Γιαννίκα συμμετέχει στην Ακαδημαϊκή Επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου. Είναι μέλος του Συνταγματικού Συμβουλίου του TESOL Journal και Πρόεδρος της ομάδας ειδικών ενδιαφερόντων της Εκπαίδευσης Καθηγητών του EuroCALL.

Κύπρος
christina.giannikas@cut.ac.cy
25002500

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1748598392804



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies