Η Μαρία Χριστοφόρου διδάσκει Αγγλικά ως πρώτη, δεύτερη και ξένη γλώσσα από το 2002. Είναι Υποψήφια Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στο τμήμα Επιστημών Αγωγής, εστιάζοντας στην παιδαγωγική χρήση του εργαλείου Virtual Reality (VR) στον τομέα της διδασκαλίας των Αγγλικών ως ξένη γλώσσα. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές τις σπουδές στο Open University (UK) και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Εκπαίδευση (Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία). Κατέχει επίσης πτυχιακό τίτλο στην Αγγλική Γλώσσα και Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Έχει διδάξει Αγγλικά ως ξένη γλώσσα στον ιδιωτικό τομέα στη Κύπρο, Αγγλικά ως μητρική γλώσσα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δούλεψε ως Λέκτορας Αγγλικών στη τριτοβάθμια εκπαίδευση από το
[...]2007. Από το 2012 δίδαξε ως Ειδικός Επιστήμονας στο Κέντρο Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου μέχρι το 2020 όπου διορίστηκε ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό. Στο ΤΕΠΑΚ ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών, εμπλουτισμένα με τις τελευταίες τεχνολογίες, με τη συγγραφή προτάσεων και συμμετοχή σε προγράμματα Erasmus+, όπως DR FLEMP και VALIANT, τη συμμετοχή σε πρόγραμμα διαπολιτισμικής ανταλλαγής με ξένα πανεπιστήμια (Taipei Medical University και Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης) και τη διδασκαλία της Αγγλικής για Ειδικούς Σκοπούς. Από τον Ιούνιο του 2021 συμμετέχει ενεργά στο E-LaRA, WP3 (δράση 3.4) του Ευρωπαϊκού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου (EUt+), συμμετέχοντας σε συμπόσια και παρουσιάσεις.
Ασχολείται με την εφαρμογή του Virtual Reality (VR) ως εκπαιδευτικό εργαλείο από το 2018 και έχει παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας της σε συνέδρια εντός και εκτός Κύπρου. Είναι ερευνητική συνεργάτιδα με το Immerse, την πρώτη immersive πλατφόρμα στον κόσμο που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την εκμάθηση γλωσσών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην εκμάθηση γλώσσας μέσω της Εικονικής Πραγματικότητας (VRALL), έρευνα στα immersive technologies, ψηφιακή κοινωνική σημειωτική, και πολυτροπικότητα.