100 αφίσες για τα 100 χρόνια από τη Ρωσική επανάσταση με θέμα «1917-2017»


Νέα-Ανακοινώσεις

«1917-2017» είναι ο τίτλος που δόθηκε ως θεματική από τον Ρώσο σχεδιαστή Serge Serov στα τέλη του 2016, ο οποίος προσκάλεσε 90 κορυφαίους γραφίστες ανά το παγκόσμιο, για ν’ αποδώσουν εικαστικά, σε αφίσες, την προσωπική τους εκτίμηση για τη Ρωσική επανάσταση, τα γεγονότα και τις εξελίξεις που εκπορεύτηκαν μέσα στον αιώνα που ακολούθησε. Ταυτόχρονα εξαγγέλθηκε παγκόσμιος διαγωνισμός για το σχεδιασμό δέκα επιπρόσθετων αφισών με σκοπό τη συγκρότηση μιας συλλογικής έκθεσης από 100 συνολικά σχεδιαστές.

Ανάμεσα στους 90 τιμώμενους προσκεκλημένους από 30 χώρες του κόσμου είναι κι ο Ευριπίδης Ζαντίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Το πρότζεκτ «1917-2017» προκηρύχθηκε στα πλαίσια της 13ης Διεθνούς Μπιενάλε Μόσχας Golden Bee 13, 2018 και η καλλιτεχνική έρευνα αποτέλεσε έναν αμερόληπτο, ανοιχτό εικαστικό διάλογο μέσα από τις σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες μαζικής επικοινωνίας. Οι προδιαγραφές του έργου προσδιορίστηκαν σε συγκεκριμένο μέγεθος, στις ημερομηνίες «1917-2017» ως λογότυπο σε κάθε αφίσα, και στην χρήση μόνο δύο χρωμάτων, το κόκκινο και το μαύρο.

Στο ανοικτό μέρος του διαγωνισμού υποβλήθηκαν περισσότερες από 1500 αφίσες με συμμετοχές από 50 χώρες, ενώ κάποιοι από τους δημιουργούς παρουσίασαν περισσότερα από ένα έργο. Με τη λήξη του διαγωνιστικού μέρους επιλέγηκαν 100 αφίσες, συμπεριλαμβανομένης και της εναρκτήριας πρόσκλησης, οι οποίες θα παρουσιαστούν στα πλαίσια της 13ης Μπιενάλε. 500 επιπλέον αφίσες που συμπεριλήφθηκαν στην τελική λίστα επιλογής από επιμελητές κι εκθεσιακές επιτροπές, αποτελούν υλικό για επιμέρους νομαδικές εκθέσεις που οργανώνονται από κριτές εκθεσιακών χώρων τόσο στη Ρωσία όσο και στο εξωτερικό.

Το πρότζεκτ «1917-2017» προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον σε διεθνές επίπεδο. Διάφοροι εικαστικοί και σχεδιαστικοί φορείς σε Μόσχα, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κίεβο, Πράγα, Κροατία, Παρίσι, Βαϊμάρη και ΗΠΑ προγραμμάτισαν εκθέσεις και το φιλοξένησαν.

Η πιο πρόσφατη και τρέχουσα έκθεση, που φιλοξενεί 500 συνολικά αφίσες, εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018 στο Bardejov της Σλοβακίας και θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018. Οι φωτογραφίες από τον εκθεσιακό χώρο ανήκουν στους Peter Javorik και Tereza Skorupova. Η αφίσα του Ευριπίδη Ζαντίδη είναι βασισμένη σε ποίηση του Vladimir Mayakovsky και στις προπαγανδιστικές αφίσες ROSTA Posters.

Πρόσφατα άρθρα

Εκδήλωση για εορτασμό της Ευρωπαϊκής Μέρας Γλωσσών από το Κέντρο Γλωσσών και τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΠΑΚ

Εκδήλωση για εορτασμό της Ευρωπαϊκής Μέρας Γλωσσών από το Κέντρο Γλωσσών και τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΠΑΚ

4η Ημερίδα Δημόσιας Υγείας Επετειακή Ημερίδα 10 χρόνων λειτουργίας της Σχολής Επιστημών Υγείας

4η Ημερίδα Δημόσιας Υγείας Επετειακή Ημερίδα 10 χρόνων λειτουργίας της Σχολής Επιστημών Υγείας

Εκδήλωση τιμής στον Χρηστάκη Μιχαηλίδη για τη δωρεά του στη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη

Εκδήλωση τιμής στον Χρηστάκη Μιχαηλίδη για τη δωρεά του στη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη

Εκδήλωση τιμής στον Χρηστάκη Μιχαηλίδη για τη δωρεά του στη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη

«1917-2017» είναι ο τίτλος που δόθηκε ως θεματική από τον Ρώσο σχεδιαστή Serge Serov στα τέλη του 2016, ο οποίος προσκάλεσε 90 κορυφαίους γραφίστες ανά το παγκόσμιο, για ν’ αποδώσουν εικαστικά, σε αφίσες, την προσωπική τους εκτίμηση για τη Ρωσική επανάσταση, τα γεγονότα και τις εξελίξεις που εκπορεύτηκαν μέσα στον αιώνα που ακολούθησε. Ταυτόχρονα εξαγγέλθηκε παγκόσμιος διαγωνισμός για το σχεδιασμό δέκα επιπρόσθετων αφισών με σκοπό τη συγκρότηση μιας συλλογικής έκθεσης από 100 συνολικά σχεδιαστές.

Ανάμεσα στους 90 τιμώμενους προσκεκλημένους από 30 χώρες του κόσμου είναι κι ο Ευριπίδης Ζαντίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Το πρότζεκτ «1917-2017» προκηρύχθηκε στα πλαίσια της 13ης Διεθνούς Μπιενάλε Μόσχας Golden Bee 13, 2018 και η καλλιτεχνική έρευνα αποτέλεσε έναν αμερόληπτο, ανοιχτό εικαστικό διάλογο μέσα από τις σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες μαζικής επικοινωνίας. Οι προδιαγραφές του έργου προσδιορίστηκαν σε συγκεκριμένο μέγεθος, στις ημερομηνίες «1917-2017» ως λογότυπο σε κάθε αφίσα, και στην χρήση μόνο δύο χρωμάτων, το κόκκινο και το μαύρο.

Στο ανοικτό μέρος του διαγωνισμού υποβλήθηκαν περισσότερες από 1500 αφίσες με συμμετοχές από 50 χώρες, ενώ κάποιοι από τους δημιουργούς παρουσίασαν περισσότερα από ένα έργο. Με τη λήξη του διαγωνιστικού μέρους επιλέγηκαν 100 αφίσες, συμπεριλαμβανομένης και της εναρκτήριας πρόσκλησης, οι οποίες θα παρουσιαστούν στα πλαίσια της 13ης Μπιενάλε. 500 επιπλέον αφίσες που συμπεριλήφθηκαν στην τελική λίστα επιλογής από επιμελητές κι εκθεσιακές επιτροπές, αποτελούν υλικό για επιμέρους νομαδικές εκθέσεις που οργανώνονται από κριτές εκθεσιακών χώρων τόσο στη Ρωσία όσο και στο εξωτερικό.

Το πρότζεκτ «1917-2017» προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον σε διεθνές επίπεδο. Διάφοροι εικαστικοί και σχεδιαστικοί φορείς σε Μόσχα, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κίεβο, Πράγα, Κροατία, Παρίσι, Βαϊμάρη και ΗΠΑ προγραμμάτισαν εκθέσεις και το φιλοξένησαν.

Η πιο πρόσφατη και τρέχουσα έκθεση, που φιλοξενεί 500 συνολικά αφίσες, εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018 στο Bardejov της Σλοβακίας και θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018. Οι φωτογραφίες από τον εκθεσιακό χώρο ανήκουν στους Peter Javorik και Tereza Skorupova. Η αφίσα του Ευριπίδη Ζαντίδη είναι βασισμένη σε ποίηση του Vladimir Mayakovsky και στις προπαγανδιστικές αφίσες ROSTA Posters.