Άρθρο για καινοτόμα αξιοποίηση των τεχνών για σκοπούς της διδασκαλίας της γλώσσας σε μαθητές της Α Τάξης Δημοτικού έχουν συγγράψει η ψυχολόγος Αγάθη Αργυριάδη, διδάσκουσα στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) και στο Παν/μιο Frederick με τη Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης με το Colin Marsh Pearson Australia Award. Τελευταίες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η διαθεματική αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία μαθημάτων, και ιδιαίτερα της γλώσσας και της επικοινωνίας, συμβάλλουν τα μέγιστα στην προσφορά υψηλής ποιότητας δημιουργικής μάθησης με απόκτηση σφαιρικής και πολυεπίπεδης γνώσης (αισθητική, δημιουργική, γνωστική, νοητική, συναισθηματική, κοινωνική). Η μάθηση με αυτό τον τρόπο γίνεται μια βιωματική εμπειρία, αυξάνοντας την ενεργητική συμμετοχή των εμπλεκόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το άρθρο το οποίο έχει τίτλο Engaging first-graders in language arts through ‘art-flow activities’, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Curriculum Perspectives, 37(1), 25-38. DOI: 10.1007/ s41297-016-0005-3) και βραβεύτηκε από τον οργανισμό Australian Curriculum Studies Association. Το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται ανά δύο χρόνια στο άρθρο που επιλέγεται ως το καλύτερο της διετίας και η βράβευση γίνεται στο Συνέδριο για το Πρόγραμμα Σπουδών που διοργανώνεται ανά διετία στην Αυστραλία.
Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό έντυπο «Πληροφορίες για υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές επιπέδου Μάστερ 2018/2019»
Άρθρο για καινοτόμα αξιοποίηση των τεχνών για σκοπούς της διδασκαλίας της γλώσσας σε μαθητές της Α Τάξης Δημοτικού έχουν συγγράψει η ψυχολόγος Αγάθη Αργυριάδη, διδάσκουσα στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) και στο Παν/μιο Frederick με τη Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης με το Colin Marsh Pearson Australia Award. Τελευταίες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η διαθεματική αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία μαθημάτων, και ιδιαίτερα της γλώσσας και της επικοινωνίας, συμβάλλουν τα μέγιστα στην προσφορά υψηλής ποιότητας δημιουργικής μάθησης με απόκτηση σφαιρικής και πολυεπίπεδης γνώσης (αισθητική, δημιουργική, γνωστική, νοητική, συναισθηματική, κοινωνική). Η μάθηση με αυτό τον τρόπο γίνεται μια βιωματική εμπειρία, αυξάνοντας την ενεργητική συμμετοχή των εμπλεκόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών.
Το άρθρο το οποίο έχει τίτλο Engaging first-graders in language arts through ‘art-flow activities’, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Curriculum Perspectives, 37(1), 25-38. DOI: 10.1007/ s41297-016-0005-3) και βραβεύτηκε από τον οργανισμό Australian Curriculum Studies Association. Το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται ανά δύο χρόνια στο άρθρο που επιλέγεται ως το καλύτερο της διετίας και η βράβευση γίνεται στο Συνέδριο για το Πρόγραμμα Σπουδών που διοργανώνεται ανά διετία στην Αυστραλία.