FeSTEM: πώς το ΤΕΠΑΚ δυναμώνει τη φωνή των γυναικών


Νέα-Ανακοινώσεις

Δύναμη στις γυναίκες και αυτός ο κόσμος θα γίνει καλύτερος

Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου με στόχο την ενδυνάμωση της γυναικείας φωνής μέσω της τεχνολογίας, έχει πετύχει την ανάληψη του έργου FeSTEM (https://festemproject.eu/) του προγράμματος Erasmus+.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κύριος στόχος του έργου FeSTEM είναι η προώθηση μιας καινοτόμας παιδαγωγικής μεθόδου που θα επιτρέψει στους φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να χρησιμοποιούν παραδοσιακά και υπολογιστικά πλούσια μέσα για να δημιουργήσουν κοινά εκθέματα που θα λειτουργούν ως πρότυπα καθοδήγησης για την ενθάρρυνση των γυναικών να  παραμένουν ενεργές στους τομείς των επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM). Απώτερος στόχος είναι η ενδυνάμωση της φωνής των γυναικών ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην οικονομική, πολιτική και κοινωνική δραστηριότητα και την καθιέρωση ίσων ευκαιριών.

Πρόσφατα το έργο εξήγγειλε την προσπάθειά του να αναγνωρίσει την καριέρα και τα επιτεύγματα γυναικών στους τομείς των επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των επιστημών από όλη την Ευρώπη. Μέσα από ανοικτή πρόσκληση το έργο ετοίμασε την παρακάτω λίστα από γυναίκες στο χώρο των επιστημών που έχουν μια συναρπαστική καριέρα και αποτελούν πρότυπα για νέες γυναίκες στους παραπάνω τομείς. Επί της ευκαιρίας της Παγκόσμιας Ημέρας των Γυναικών και των Κοριτσιών στις Επιστήμες, γνωρίστε λοιπόν τις γυναίκες των οποίων η συναρπαστική καριέρα αποτελεί σημείο έμπνευσης και θαυμασμού:

1.      Eliza Du, Integem Inc., CA, USA – CEO

Η Eliza Du εξειδικεύεται στην τεχνολογία και στην εκπαιδευτική καινοτομία. Είναι αφοσιωμένη στο να φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Ολογραφικής Αυξημένης Πραγματικότητας (Holographic AR). Ηγήθηκε της ομάδας της, ανέπτυξε την πλατφόρμα Holographic AR, η οποία αξιοποιεί τη δύναμη υπολογιστών AI και Cloud και δουλεύει με οποιεσδήποτε συσκευές (όπως φορητό υπολογιστή, tablet και τηλέφωνο). Ανέπτυξε ένα πρόγραμμα σπουδών Holographic AR STEM K-12 που επιτρέπει σε κάθε μαθητή να σχεδιάσει, να προγραμματίσει και να καινοτομήσει με το Holographic AR. Με το Ολογραφικό AR, οι μαθητές μπορούν να ταξιδέψουν στο σύμπαν για να εξερευνήσουν και να μάθουν σχετικές έννοιες επιστήμης και μηχανικής.

Πριν ιδρύσει την Integem, ήταν διευθύντρια μηχανικής της Qualcomm, όπου καθοδήγησε πολλούς νέους μηχανικούς και τους βοήθησε να αναπτυχθούν και να επιτύχουν. Από το 2005-2013, η Eliza Du ήταν καθηγήτρια και σύμβουλος Ph.D. στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Purdue, όπου δίδαξε και καθοδήγησε πολλούς προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές. Έλαβε το βραβείο επόπτη της χρονιάς και το βραβείο Διαχειριστή διδασκαλίας. Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της ζωής είχε επαφή με τους τοπικούς μαθητές γυμνασίου, ειδικά μαθητές μειονοτήτων και μαθητές με κοινωνικοοικονομικά μειονεκτήματα για να τους εμπνεύσει να συνεχίσουν τις σπουδές και τη σταδιοδρομία του STEM.  Η Eliza Du έχει υποβάλει αίτηση για 40+ διπλώματα ευρεσιτεχνίας και δημοσίευσε 100+ επιστημονικά άρθρα κορυφαίου επιπέδου και διεθνή συνέδρια. Έλαβε το κορυφαίο βραβείο επιστημόνων των ΗΠΑ το 2007.

 2.      Aντρη Ιωάννου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια -Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

H Δρ. Άντρη Ιωάννου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, Διευθύνουσα του Ερευνητικού Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης (https://www.cyprusinteractionlab.com/) και της ομάδας EdMedia του ερευνητικού κέντρου CYENS (https://www.cyens.org.cy/en-gb/). H Άντρη έχει διδακτορικό τίτλο στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Πανεπιστήμιο του Κοννέκτικατ (ΗΠΑ), και Πτυχίο Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η Άντρη Ιωάννου είναι μια εξαιρετικά ταλαντούχα καθηγήτρια. Τόσο η δουλειά όσο και η καριέρα της αντικατοπτρίζουν ότι οι γυναίκες μπορούν να εμπνεύσουν και να επιτύχουν τους στόχους τους στον τομέα του STEM.

 3.      Nάτια Χαραλάμπους, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια - Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η Nάτια Χαραλάμπους σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Bartlett School of Architecture, University College London όπου έλαβε το πτυχίο της στις Αρχιτεκτονικές και Περιβαλλοντικές σπουδές, το M.Sc. της στις Προχωρημένες Αρχιτεκτονικές Σπουδές και το Δίπλωμα Αρχιτεκτονικής. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις διδακτορικές σπουδές της στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Πριν αναλάβει την τρέχουσα θέση της στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, ήταν επικεφαλής του Τμήματος Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, όπου δίδαξε μαθήματα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής θεωρίας. Έχει κάνει παρουσιάσεις σε συνέδρια, δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνέδρια. Έχει επίσης συμμετάσχει σε αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς, σε ορισμένους από τους οποίους της έχουν απονεμηθεί βραβεία.

 4.      Debbie Hopkins, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια - Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης

Η Debbie είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Ανθρώπινη Γεωγραφία. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της (με διάκριση) στο King's College του Λονδίνου το 2010, το διδακτορικό της στο Πανεπιστήμιο του Otago (Νέα Ζηλανδία) το 2013 και πήρε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διδασκαλία και τη μάθηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (με διάκριση) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης το 2020. Έλαβε μεταδιδακτορική εκπαίδευση στο Κέντρο Βιώσιμης Ανάπτυξης (Otago, Νέα Ζηλανδία, 2014-2016) και στη Μονάδα Μεταφορών Μεταφορών,  στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (2016-2017). Η Debbie έχει γράψει άρθρα για περιφερειακές και εθνικές εφημερίδες και συνέβαλε στην ανάπτυξη αστικής και εθνικής κυβερνητικής πολιτικής.  Η Debbie ήταν ιδρυτικό μέλος του «New Zealand Royal Society Early Career Researcher Forum» και του δικτύου κλιματικών αλλαγών Otago και είναι μέλος της επιτροπής της ερευνητικής ομάδας γεωγραφικών μεταφορών RGS-IBG.

 5.      Ita Junkar, επικεφαλής ερευνήτρια, IJS Σλοβενία

Η Itka Junkar έχει ηγετικό ρόλο στην ερευνητική ομάδα στο IJS (Jožef Stefan Institute, Ljubljana), και συγκεκριμένα στην τεχνολογία πλάσματος και ιατρικής, καθώς και στην αγρονομία. Με τον ενθουσιασμό της, έναν κινητήριο και υποστηρικτικό ρόλο, είναι ένα τέλειο παράδειγμα ηγέτη.

 6.      Metka Benčina, ερευνήτρια, IJS Σλοβενία

Η Metka Benčina είναι ερευνήτρια στο IJS στη Σλοβενία και έχει τεράστια σχέση με την έρευνα και την ομάδα της. Έχει μεγάλη θέληση να κάνει μια μεγάλη έρευνα για ένα καλύτερο μέλλον στην ιατρική με σκοπό τη βελτίωση της ζωής των ασθενών με πλάσμα. Είναι 100% ενεργή στην έρευνα και εξαιρετική στην ομαδική εργασία. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα δώσει συμβουλές, λύσεις και θα προσφέρει τη βοήθειά της, ανεξάρτητα από το αν είναι πολύ απασχολημένη.

7.         Hilaree Frazier, University of Kentucky, US

H Hilaree Frazier είναι μεταδιδακτορική φοιτήτρια στο εργαστήριο του Δρ Olivier Thibault στο Τμήμα Φαρμακολογίας και Επιστημών Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι. Το εργαστήριό της μελετά τη σχετική με την ηλικία μείωση της μνήμης και της μάθησης, καθώς και τη χρήση εξωγενούς ινσουλίνης / INI για να μετριάσει αυτές τις αλλαγές. Το τρέχον πρόγραμμά της διερευνά τη σχέση μεταξύ αυξημένης σηματοδότησης υποδοχέα ινσουλίνης, δυσλειτουργίας ασβεστίου και μεταβολισμού γλυκόζης σε πρωτογενείς νευρώνες ιππόκαμπου χρησιμοποιώντας φακοϊική έκφραση μιας περικομμένης, συστατικά ενεργής μορφής του ανθρώπινου υποδοχέα ινσουλίνης.

 8.      Petra Maršić, Lexington, KY, USA

Η Petra είναι μια σπουδαία μέντορας που βοηθά ομάδες νέων να κατανοήσουν τον προγραμματισμό και να είναι δημιουργικοί με αυτόν! Έχει αναπτύξει πολλαπλούς πίνακες για εκπαιδευτικούς, ερευνητικούς και αναπτυξιακούς σκοπούς με πάθος και κίνητρο για αυτομάθηση.

 9.      Iza Burnik, Student, mentor

Η Iza έχει μια ιδιαίτερη στάση απέναντι στους ανθρώπους καθώς και στην τεχνολογία, συνδέοντας και τους δύο κόσμους!

 10.   Barbi Seme, ερευνήτρια

Η Barbi Seme ερευνά τον τομέα της φαινομενολογίας και προσπαθεί ενεργά να αναπτύξει την περιοχή με έργα και δραστηριότητες.

Στο πρόγραμμα FeSTEM, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συμμετέχουν 6 εταίροι από 5 χώρες (Κύπρος, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία και Σλοβενία). Την Κύπρο εκπροσωπεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, μέσω του Κέντρου Κοινωνικής Πληροφορικής (http://www.socialcomputing.eu), το οποίο είναι υπεύθυνο για το συντονισμό του προγράμματος. Στο έργο FeSTEM μαζί με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο συμμετέχουν επίσης κορυφαία πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα με διακεκριμένη ερευνητική δραστηριότητα στους τομείς των επιστημών και της εκπαίδευσης: το εργαστήριο Smart Mobile Interactive Learning Environments (SMILE, http://smile.uom.gr/) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το ερευνητικό κέντρο CESIE (https://cesie.org/en/), o εκπαιδευτικός οργανισμός Geoss (www.ic-geoss.si) καθώς και δύο επιχειρήσεις: Magenta Consultoria (www.magentaconsultoria.com) και ARIS (http://www.ariscy.com/).

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και Twitter

 

 

 

 

Πρόσφατα άρθρα

3ο Διεθνές Συνέδριο Υδροπονίας, Καλλιεργειών Εκτός Εδάφους και Ενυδρειοπονίας

3ο Διεθνές Συνέδριο Υδροπονίας, Καλλιεργειών Εκτός Εδάφους και Ενυδρειοπονίας

Το ΤΕΠΑΚ βγάζει τα βιβλία από την καραντίνα με ασφάλεια!

Το ΤΕΠΑΚ βγάζει τα βιβλία από την καραντίνα με ασφάλεια!

Το ΤΕΠΑΚ συμμετέχει στην προσπάθεια για να καταστεί η Λεμεσός μια Υγιής Πόλη

Το ΤΕΠΑΚ συμμετέχει στην προσπάθεια για να καταστεί η Λεμεσός μια Υγιής Πόλη

Το ΤΕΠΑΚ συμμετέχει στην προσπάθεια για να καταστεί η Λεμεσός μια Υγιής Πόλη

Δύναμη στις γυναίκες και αυτός ο κόσμος θα γίνει καλύτερος

Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου με στόχο την ενδυνάμωση της γυναικείας φωνής μέσω της τεχνολογίας, έχει πετύχει την ανάληψη του έργου FeSTEM (https://festemproject.eu/) του προγράμματος Erasmus+.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κύριος στόχος του έργου FeSTEM είναι η προώθηση μιας καινοτόμας παιδαγωγικής μεθόδου που θα επιτρέψει στους φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να χρησιμοποιούν παραδοσιακά και υπολογιστικά πλούσια μέσα για να δημιουργήσουν κοινά εκθέματα που θα λειτουργούν ως πρότυπα καθοδήγησης για την ενθάρρυνση των γυναικών να  παραμένουν ενεργές στους τομείς των επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM). Απώτερος στόχος είναι η ενδυνάμωση της φωνής των γυναικών ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην οικονομική, πολιτική και κοινωνική δραστηριότητα και την καθιέρωση ίσων ευκαιριών.

Πρόσφατα το έργο εξήγγειλε την προσπάθειά του να αναγνωρίσει την καριέρα και τα επιτεύγματα γυναικών στους τομείς των επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των επιστημών από όλη την Ευρώπη. Μέσα από ανοικτή πρόσκληση το έργο ετοίμασε την παρακάτω λίστα από γυναίκες στο χώρο των επιστημών που έχουν μια συναρπαστική καριέρα και αποτελούν πρότυπα για νέες γυναίκες στους παραπάνω τομείς. Επί της ευκαιρίας της Παγκόσμιας Ημέρας των Γυναικών και των Κοριτσιών στις Επιστήμες, γνωρίστε λοιπόν τις γυναίκες των οποίων η συναρπαστική καριέρα αποτελεί σημείο έμπνευσης και θαυμασμού:

1.      Eliza Du, Integem Inc., CA, USA – CEO

Η Eliza Du εξειδικεύεται στην τεχνολογία και στην εκπαιδευτική καινοτομία. Είναι αφοσιωμένη στο να φέρει την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Ολογραφικής Αυξημένης Πραγματικότητας (Holographic AR). Ηγήθηκε της ομάδας της, ανέπτυξε την πλατφόρμα Holographic AR, η οποία αξιοποιεί τη δύναμη υπολογιστών AI και Cloud και δουλεύει με οποιεσδήποτε συσκευές (όπως φορητό υπολογιστή, tablet και τηλέφωνο). Ανέπτυξε ένα πρόγραμμα σπουδών Holographic AR STEM K-12 που επιτρέπει σε κάθε μαθητή να σχεδιάσει, να προγραμματίσει και να καινοτομήσει με το Holographic AR. Με το Ολογραφικό AR, οι μαθητές μπορούν να ταξιδέψουν στο σύμπαν για να εξερευνήσουν και να μάθουν σχετικές έννοιες επιστήμης και μηχανικής.

Πριν ιδρύσει την Integem, ήταν διευθύντρια μηχανικής της Qualcomm, όπου καθοδήγησε πολλούς νέους μηχανικούς και τους βοήθησε να αναπτυχθούν και να επιτύχουν. Από το 2005-2013, η Eliza Du ήταν καθηγήτρια και σύμβουλος Ph.D. στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Purdue, όπου δίδαξε και καθοδήγησε πολλούς προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές. Έλαβε το βραβείο επόπτη της χρονιάς και το βραβείο Διαχειριστή διδασκαλίας. Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της ζωής είχε επαφή με τους τοπικούς μαθητές γυμνασίου, ειδικά μαθητές μειονοτήτων και μαθητές με κοινωνικοοικονομικά μειονεκτήματα για να τους εμπνεύσει να συνεχίσουν τις σπουδές και τη σταδιοδρομία του STEM.  Η Eliza Du έχει υποβάλει αίτηση για 40+ διπλώματα ευρεσιτεχνίας και δημοσίευσε 100+ επιστημονικά άρθρα κορυφαίου επιπέδου και διεθνή συνέδρια. Έλαβε το κορυφαίο βραβείο επιστημόνων των ΗΠΑ το 2007.

 2.      Aντρη Ιωάννου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια -Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

H Δρ. Άντρη Ιωάννου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, Διευθύνουσα του Ερευνητικού Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης (https://www.cyprusinteractionlab.com/) και της ομάδας EdMedia του ερευνητικού κέντρου CYENS (https://www.cyens.org.cy/en-gb/). H Άντρη έχει διδακτορικό τίτλο στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Πανεπιστήμιο του Κοννέκτικατ (ΗΠΑ), και Πτυχίο Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η Άντρη Ιωάννου είναι μια εξαιρετικά ταλαντούχα καθηγήτρια. Τόσο η δουλειά όσο και η καριέρα της αντικατοπτρίζουν ότι οι γυναίκες μπορούν να εμπνεύσουν και να επιτύχουν τους στόχους τους στον τομέα του STEM.

 3.      Nάτια Χαραλάμπους, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια - Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η Nάτια Χαραλάμπους σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Bartlett School of Architecture, University College London όπου έλαβε το πτυχίο της στις Αρχιτεκτονικές και Περιβαλλοντικές σπουδές, το M.Sc. της στις Προχωρημένες Αρχιτεκτονικές Σπουδές και το Δίπλωμα Αρχιτεκτονικής. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τις διδακτορικές σπουδές της στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Πριν αναλάβει την τρέχουσα θέση της στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, ήταν επικεφαλής του Τμήματος Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, όπου δίδαξε μαθήματα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής θεωρίας. Έχει κάνει παρουσιάσεις σε συνέδρια, δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά συνέδρια. Έχει επίσης συμμετάσχει σε αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς, σε ορισμένους από τους οποίους της έχουν απονεμηθεί βραβεία.

 4.      Debbie Hopkins, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια - Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης

Η Debbie είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Ανθρώπινη Γεωγραφία. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της (με διάκριση) στο King's College του Λονδίνου το 2010, το διδακτορικό της στο Πανεπιστήμιο του Otago (Νέα Ζηλανδία) το 2013 και πήρε μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διδασκαλία και τη μάθηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (με διάκριση) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης το 2020. Έλαβε μεταδιδακτορική εκπαίδευση στο Κέντρο Βιώσιμης Ανάπτυξης (Otago, Νέα Ζηλανδία, 2014-2016) και στη Μονάδα Μεταφορών Μεταφορών,  στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης (2016-2017). Η Debbie έχει γράψει άρθρα για περιφερειακές και εθνικές εφημερίδες και συνέβαλε στην ανάπτυξη αστικής και εθνικής κυβερνητικής πολιτικής.  Η Debbie ήταν ιδρυτικό μέλος του «New Zealand Royal Society Early Career Researcher Forum» και του δικτύου κλιματικών αλλαγών Otago και είναι μέλος της επιτροπής της ερευνητικής ομάδας γεωγραφικών μεταφορών RGS-IBG.

 5.      Ita Junkar, επικεφαλής ερευνήτρια, IJS Σλοβενία

Η Itka Junkar έχει ηγετικό ρόλο στην ερευνητική ομάδα στο IJS (Jožef Stefan Institute, Ljubljana), και συγκεκριμένα στην τεχνολογία πλάσματος και ιατρικής, καθώς και στην αγρονομία. Με τον ενθουσιασμό της, έναν κινητήριο και υποστηρικτικό ρόλο, είναι ένα τέλειο παράδειγμα ηγέτη.

 6.      Metka Benčina, ερευνήτρια, IJS Σλοβενία

Η Metka Benčina είναι ερευνήτρια στο IJS στη Σλοβενία και έχει τεράστια σχέση με την έρευνα και την ομάδα της. Έχει μεγάλη θέληση να κάνει μια μεγάλη έρευνα για ένα καλύτερο μέλλον στην ιατρική με σκοπό τη βελτίωση της ζωής των ασθενών με πλάσμα. Είναι 100% ενεργή στην έρευνα και εξαιρετική στην ομαδική εργασία. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα δώσει συμβουλές, λύσεις και θα προσφέρει τη βοήθειά της, ανεξάρτητα από το αν είναι πολύ απασχολημένη.

7.         Hilaree Frazier, University of Kentucky, US

H Hilaree Frazier είναι μεταδιδακτορική φοιτήτρια στο εργαστήριο του Δρ Olivier Thibault στο Τμήμα Φαρμακολογίας και Επιστημών Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι. Το εργαστήριό της μελετά τη σχετική με την ηλικία μείωση της μνήμης και της μάθησης, καθώς και τη χρήση εξωγενούς ινσουλίνης / INI για να μετριάσει αυτές τις αλλαγές. Το τρέχον πρόγραμμά της διερευνά τη σχέση μεταξύ αυξημένης σηματοδότησης υποδοχέα ινσουλίνης, δυσλειτουργίας ασβεστίου και μεταβολισμού γλυκόζης σε πρωτογενείς νευρώνες ιππόκαμπου χρησιμοποιώντας φακοϊική έκφραση μιας περικομμένης, συστατικά ενεργής μορφής του ανθρώπινου υποδοχέα ινσουλίνης.

 8.      Petra Maršić, Lexington, KY, USA

Η Petra είναι μια σπουδαία μέντορας που βοηθά ομάδες νέων να κατανοήσουν τον προγραμματισμό και να είναι δημιουργικοί με αυτόν! Έχει αναπτύξει πολλαπλούς πίνακες για εκπαιδευτικούς, ερευνητικούς και αναπτυξιακούς σκοπούς με πάθος και κίνητρο για αυτομάθηση.

 9.      Iza Burnik, Student, mentor

Η Iza έχει μια ιδιαίτερη στάση απέναντι στους ανθρώπους καθώς και στην τεχνολογία, συνδέοντας και τους δύο κόσμους!

 10.   Barbi Seme, ερευνήτρια

Η Barbi Seme ερευνά τον τομέα της φαινομενολογίας και προσπαθεί ενεργά να αναπτύξει την περιοχή με έργα και δραστηριότητες.

Στο πρόγραμμα FeSTEM, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συμμετέχουν 6 εταίροι από 5 χώρες (Κύπρος, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία και Σλοβενία). Την Κύπρο εκπροσωπεί το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, μέσω του Κέντρου Κοινωνικής Πληροφορικής (http://www.socialcomputing.eu), το οποίο είναι υπεύθυνο για το συντονισμό του προγράμματος. Στο έργο FeSTEM μαζί με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο συμμετέχουν επίσης κορυφαία πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα με διακεκριμένη ερευνητική δραστηριότητα στους τομείς των επιστημών και της εκπαίδευσης: το εργαστήριο Smart Mobile Interactive Learning Environments (SMILE, http://smile.uom.gr/) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το ερευνητικό κέντρο CESIE (https://cesie.org/en/), o εκπαιδευτικός οργανισμός Geoss (www.ic-geoss.si) καθώς και δύο επιχειρήσεις: Magenta Consultoria (www.magentaconsultoria.com) και ARIS (http://www.ariscy.com/).

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και Twitter