Καινούρια ερευνητική επιτυχία για το Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του ΤΕΠΑΚ και την ερευνητική ομάδα Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση (Media, Cognition and Learning Research group - MCL). Το άρθρο της υποψήφιας διδάκτωρος Άντριας Αγησιλάου και της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Δρ. Ελένης Κύζα, με τίτλο “Empowering students to be data literate: The design and implementation of a learning environment to foster critical data literacy”, βραβεύτηκε ως το καλύτερο άρθρο στην κατηγορία Best Design Paper στο διεθνές συνέδριο του οργανισμού International Society of the Learning Sciences (2021 ISLS Annual Meeting.
Το συνέδριο είχε τίτλο “Reflecting the Past and Embracing the Future” και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μεταξύ 7-11 Ιουνίου, 2021. Το συνέδριο αυτό αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και καταξιωμένα συνέδρια στον τομέα των Επιστημών Μάθησης. Το άρθρο ήταν υποψήφιο με άλλες πέντε υποβολές στην κατηγορία του, αλλά κατάφερε να ξεχωρίσει. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε το βραβευμένο άρθρο στα πρακτικά του συνεδρίου, εδώ (σελίδες 458-465).
ISLS 2021 full link: https://2021.isls.org/
Proceedings full link: https://2021.isls.org/proceedings/
MCL website full link: http://mcl.cut.ac.cy/
ΤΕΠΑΚ και Ίδρυμα Λαόνα υπέγραψαν Πρωτόκολλο Συνεργασίας
Καινούρια ερευνητική επιτυχία για το Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του ΤΕΠΑΚ και την ερευνητική ομάδα Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση (Media, Cognition and Learning Research group - MCL). Το άρθρο της υποψήφιας διδάκτωρος Άντριας Αγησιλάου και της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Δρ. Ελένης Κύζα, με τίτλο “Empowering students to be data literate: The design and implementation of a learning environment to foster critical data literacy”, βραβεύτηκε ως το καλύτερο άρθρο στην κατηγορία Best Design Paper στο διεθνές συνέδριο του οργανισμού International Society of the Learning Sciences (2021 ISLS Annual Meeting.
Το συνέδριο είχε τίτλο “Reflecting the Past and Embracing the Future” και πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μεταξύ 7-11 Ιουνίου, 2021. Το συνέδριο αυτό αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και καταξιωμένα συνέδρια στον τομέα των Επιστημών Μάθησης. Το άρθρο ήταν υποψήφιο με άλλες πέντε υποβολές στην κατηγορία του, αλλά κατάφερε να ξεχωρίσει. Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε το βραβευμένο άρθρο στα πρακτικά του συνεδρίου, εδώ (σελίδες 458-465).
ISLS 2021 full link: https://2021.isls.org/
Proceedings full link: https://2021.isls.org/proceedings/
MCL website full link: http://mcl.cut.ac.cy/