Οι δευτεροετείς φοιτητές του τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) παρουσίασαν τα αποτελέσματα των έργων τους στο γραφείο Αθήνας του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου, στις 20 Δεκεμβρίου. Τα έργα ανατέθηκαν από την κα Ιωάννα Χατζηκωστή του Υφυπουργείου, στο πλαίσιο του μαθήματος MGA 240 Ανθρωποκεντρικός Σχεδιασμός, με διδάσκουσα την Αικατερίνη Μαύρη.
Η εργασία επικεντρώθηκε στη δημιουργία μιας πιλοτικής εφαρμογής με σκοπό την εξοικείωση, ενημέρωση, εκπαίδευση και αξιολόγηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων οδήγησης των πιθανών τουριστών που θα επισκεφθούν την Κύπρο.
Στόχος της εφαρμογής είναι να αυξηθεί η αυτοπεποίθηση και η ικανότητά των χρηστών όσο αφορά στην οδήγηση στην αριστερή (ή αντίθετη) πλευρά του δρόμου και να μειωθεί σημαντικά το ρίσκο απόρριψης της Κύπρου ως ταξιδιωτικός προορισμός.
Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του έργου υπό τη μορφή βίντεο, πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=cFulKRhEFt8&list=PLgsDlgHOuuszE1iH53tz47L5QQ7FOpGbn
Το ΤΕΠΑΚ γιόρτασε τα 20 χρόνια προσφοράς του στην Ανώτατη Εκπαίδευση με ένα μουσικό αφιέρωμα σε Κύπριους δημιουργούς
Οι δευτεροετείς φοιτητές του τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) παρουσίασαν τα αποτελέσματα των έργων τους στο γραφείο Αθήνας του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου, στις 20 Δεκεμβρίου. Τα έργα ανατέθηκαν από την κα Ιωάννα Χατζηκωστή του Υφυπουργείου, στο πλαίσιο του μαθήματος MGA 240 Ανθρωποκεντρικός Σχεδιασμός, με διδάσκουσα την Αικατερίνη Μαύρη.
Η εργασία επικεντρώθηκε στη δημιουργία μιας πιλοτικής εφαρμογής με σκοπό την εξοικείωση, ενημέρωση, εκπαίδευση και αξιολόγηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων οδήγησης των πιθανών τουριστών που θα επισκεφθούν την Κύπρο.
Στόχος της εφαρμογής είναι να αυξηθεί η αυτοπεποίθηση και η ικανότητά των χρηστών όσο αφορά στην οδήγηση στην αριστερή (ή αντίθετη) πλευρά του δρόμου και να μειωθεί σημαντικά το ρίσκο απόρριψης της Κύπρου ως ταξιδιωτικός προορισμός.
Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του έργου υπό τη μορφή βίντεο, πατώντας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=cFulKRhEFt8&list=PLgsDlgHOuuszE1iH53tz47L5QQ7FOpGbn