Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Καλών Τεχνών, Χριστόδουλος Αντωνίου, Ρεβέκκα Τάκη, Γιώργος Λουκαΐδης, Απόλλων Κουτσογιαννάκη και Μαρία Χατζηλοΐζου, υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της διδάσκουσας στο Τμήμα Καλών Τεχνών Γιούλας Χατζηγεωργίου, κόσμησαν με τις τοιχογραφίες τους τη ΣΤΟΑ Λανίτη, δίνοντας νέα πνοή και αισθητική στους χώρους διδασκαλίας του Πανεπιστημίου μας.
Πιο κάτω, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες δίνουν μια περιγραφή του έργου τους, ενημερώνοντας πως το έργου συνδέεται με τις σπουδές στο Τμήμα Καλών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Ο Χριστόδουλος Αντωνίου δημιούργησε τρεις τοιχογραφίες στην ΣΤΟΑ Λανίτη
Guardian of the skies: Αυτή η τοιχογραφία παρουσιάζει έναν δράκο εμπνευσμένο από την Ιαπωνική μυθολογία, συμβολίζοντας τη δύναμη, τη σοφία και την προστασία. Ο περίπλοκος σχεδιασμός και τα ζωντανά χρώματα αποτυπώνουν την αρμονία των στοιχείων και την διαχρονική δύναμη των μυθικών θρύλων.
Σχέση με τις Σπουδές: Αυτό το έργο αντικατοπτρίζει τις σπουδές μου στις καλές τέχνες, όπου έχω εξερευνήσει την παραδοσιακή Ιαπωνική μυθολογία και τα σύμβολά της. Η τοιχογραφία είναι ένα μείγμα πολιτιστικής κληρονομιάς και σύγχρονης καλλιτεχνικής έκφρασης.
|
Harmony of Existence: Μια δυναμική τοιχογραφία που απεικονίζει ψάρια να κολυμπούν σε κύκλο, με μια μπλε τίγρη και μια χελώνα στα αντίθετα άκρα. Τα ζωντανά χρώματα και η κίνηση τονίζουν την ισορροπία και τη δυαδικότητα στη φύση.
Σχέση με τις Σπουδές: Αντλώντας έμπνευση από τις σπουδές μου, αυτή η τοιχογραφία τονίζει τις έννοιες της ισορροπίας και της δυαδικότητας στη φύση. Η ζωντανή αλληλεπίδραση χρωμάτων και πλασμάτων δείχνει την κατανόησή μου για την αρμονία στην τέχνη.
|
Λαβύρινθος Ανθρώπων: Αυτή η τοιχογραφία απεικονίζει έναν περίπλοκο λαβύρινθο από διασυνδεδεμένες ανθρώπινες φιγούρες και ψάρια, που αντιπροσωπεύουν τον περίπλοκο ιστό των ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων και την αναζήτηση νοήματος μέσα σε έναν χαοτικό κόσμο.
Σχέση με τις Σπουδές: Εμπνευσμένο από τις σπουδές μου στην τέχνη, αυτό το έργο εξερευνά τις ανθρώπινες συνδέσεις και την πολυπλοκότητα. Η σύνθεση σαν λαβύρινθος και τα ζωντανά στοιχεία απεικονίζουν το βάθος των ανθρώπινων σχέσεων και των καλλιτεχνικών τεχνικών που έχω μάθει.
|
H Ρεβέκκα Τάκη δημιούργησε το έργο Ήταν ένα μικρό καράβι
Το έργο Ήταν ένα μικρό καράβι που ήταν αταξίδευτο είναι μια τοιχογραφία 3 Χ 4μ. με ακρυλικά. Πραγματεύεται την έννοια του εξουσιαστικού μοντέλου της σύγχρονης κοινωνίας πάνω σε ομάδες ανθρώπων που αναγκάζονται να μεταναστεύσουν για μια πιο ασφαλή ζωή. Η μετανάστευση μείζον πρόβλημα του καθημερινού βίου αποτελεί το απτό παράδειγμα της αποτυχίας όλης της κοινωνίας.
Η διαδικασία πραγματοποίησης του έργου αυτού μου έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμαστώ στη ζωγραφική πάνω σε μεγάλων διαστάσεων χώρο και να αφεθώ σε πιο αφαιρετικές διαδικασίες δημιουργίας του έργου. Με βοήθησε να ελευθερώσω το μυαλό μου και να γνωρίσω ανθρώπους από την Πανεπιστημιακή κοινότητα έξω από τον κλειστό χώρο του εργαστηρίου. Η συνεργασία μου με τους υπόλοιπους συμφοιτητές μου και την καθηγήτρια μας κυρ. Γιούλα Χατζηγεωργίου ήταν εποικοδομητική και ουσιαστική ως προς την επιτυχία της πραγμάτωσης του έργου μεγάλων διαστάσεων.
Ο Γιώργο Λουκαΐδης δημιούργησε το έργο Το Αγρινό
Το έργο αναπαριστά με παραστατικό τρόπο στο κέντρο της τοιχογραφίας μια μεγάλη πρόσοψη ενός αγρινού. Το αγρινό είναι ενδημικό ζώο της Κύπρου και συμβολίζει την προστασία των βουνών του νησιού. Θέλησα να δημιουργήσω το ενδημικό ζώο της χώρας μας, με άσπρο περίγραμμα, ώστε να δίνει την αίσθηση μιας επικόλλησης με αυτοκόλλητο.
Το έργο αυτό σχετίζεται με τις σπουδές εφόσον η τεχνοτροπία που ακολούθησα στην τοιχογραφίας ήταν η λογική που διδαχτήκαμε για δημιουργία σε καμβά ή και χαρτί. Οι γνώσεις που απόκτησα με βοήθησαν να αποτυπώσω παραστατικά την μορφή του αγρινού στον τοίχο.
Ο Απόλλων Κουτσαγιαννάκης δημιούργησε το έργο Ανθρωπομορφική Αποτύπωση
Το έργο κατέληξε να αποτελεί ανθρωπομορφική αποτύπωση του νεαρού της ηλικίας, του παράλογου στα πρώτα χρόνια της ενηλικίωσης. Ένα άφυλο, ασχεδίαστο, παραμορφωμένο υποκείμενο σε υπερβολικά μεγάλο μέγεθος.
Το κύριό μου μέλημα κατά τη δημιουργία ήταν ο πειραματισμός. Δουλεύοντας σε μεγάλο διάστημα, με διάφορα υλικά, ώσπου να λήξει και να αισθανθώ πως βρήκα κατι καινούργιο που δε γνωρίζω. Παρόμοια σταδιδρομία με αυτή του πτυχίου μου.
Η Μαρία Χατζηλοΐζου δημιούργησε το έργο Ουτοπία
Σε αυτό το έργο παρουσιάζεται μια ουτοπία μέσα από ένα υπερβατικό περιβάλλον όπου η γυναικεία φύση είναι το πρωταγωνιστικό στοιχείο. Στόχος αυτού του έργου είναι η ανάδειξη της πνευματικής και μεταφυσικής φύσης της γυναικείας ύπαρξης μέσω της σεξουαλικότητας, του αισθησιασμού και της μητρότητας.
Λόγο των μεγάλων διαστάσεων του έργου, η διαδικασία δημιουργίας με βοήθησε να εφαρμόσω τα έργα μου σε μεγαλύτερη κλίμακα ως αποτέλεσμα να βελτιώσω κάποια στοιχεία στην τεχνική μου και στην αντίληψη του χώρου σε σχέση με την σύνθεση.
Οι Φοιτητές του ΤΕΠΑΚ ενισχύουν την καριέρα τους με τη νέα συνεργασία με το CISI
Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Τμήματος Καλών Τεχνών, Χριστόδουλος Αντωνίου, Ρεβέκκα Τάκη, Γιώργος Λουκαΐδης, Απόλλων Κουτσογιαννάκη και Μαρία Χατζηλοΐζου, υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της διδάσκουσας στο Τμήμα Καλών Τεχνών Γιούλας Χατζηγεωργίου, κόσμησαν με τις τοιχογραφίες τους τη ΣΤΟΑ Λανίτη, δίνοντας νέα πνοή και αισθητική στους χώρους διδασκαλίας του Πανεπιστημίου μας.
Πιο κάτω, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες δίνουν μια περιγραφή του έργου τους, ενημερώνοντας πως το έργου συνδέεται με τις σπουδές στο Τμήμα Καλών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Ο Χριστόδουλος Αντωνίου δημιούργησε τρεις τοιχογραφίες στην ΣΤΟΑ Λανίτη
Guardian of the skies: Αυτή η τοιχογραφία παρουσιάζει έναν δράκο εμπνευσμένο από την Ιαπωνική μυθολογία, συμβολίζοντας τη δύναμη, τη σοφία και την προστασία. Ο περίπλοκος σχεδιασμός και τα ζωντανά χρώματα αποτυπώνουν την αρμονία των στοιχείων και την διαχρονική δύναμη των μυθικών θρύλων.
Σχέση με τις Σπουδές: Αυτό το έργο αντικατοπτρίζει τις σπουδές μου στις καλές τέχνες, όπου έχω εξερευνήσει την παραδοσιακή Ιαπωνική μυθολογία και τα σύμβολά της. Η τοιχογραφία είναι ένα μείγμα πολιτιστικής κληρονομιάς και σύγχρονης καλλιτεχνικής έκφρασης.
|
Harmony of Existence: Μια δυναμική τοιχογραφία που απεικονίζει ψάρια να κολυμπούν σε κύκλο, με μια μπλε τίγρη και μια χελώνα στα αντίθετα άκρα. Τα ζωντανά χρώματα και η κίνηση τονίζουν την ισορροπία και τη δυαδικότητα στη φύση.
Σχέση με τις Σπουδές: Αντλώντας έμπνευση από τις σπουδές μου, αυτή η τοιχογραφία τονίζει τις έννοιες της ισορροπίας και της δυαδικότητας στη φύση. Η ζωντανή αλληλεπίδραση χρωμάτων και πλασμάτων δείχνει την κατανόησή μου για την αρμονία στην τέχνη.
|
Λαβύρινθος Ανθρώπων: Αυτή η τοιχογραφία απεικονίζει έναν περίπλοκο λαβύρινθο από διασυνδεδεμένες ανθρώπινες φιγούρες και ψάρια, που αντιπροσωπεύουν τον περίπλοκο ιστό των ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων και την αναζήτηση νοήματος μέσα σε έναν χαοτικό κόσμο.
Σχέση με τις Σπουδές: Εμπνευσμένο από τις σπουδές μου στην τέχνη, αυτό το έργο εξερευνά τις ανθρώπινες συνδέσεις και την πολυπλοκότητα. Η σύνθεση σαν λαβύρινθος και τα ζωντανά στοιχεία απεικονίζουν το βάθος των ανθρώπινων σχέσεων και των καλλιτεχνικών τεχνικών που έχω μάθει.
|
H Ρεβέκκα Τάκη δημιούργησε το έργο Ήταν ένα μικρό καράβι
Το έργο Ήταν ένα μικρό καράβι που ήταν αταξίδευτο είναι μια τοιχογραφία 3 Χ 4μ. με ακρυλικά. Πραγματεύεται την έννοια του εξουσιαστικού μοντέλου της σύγχρονης κοινωνίας πάνω σε ομάδες ανθρώπων που αναγκάζονται να μεταναστεύσουν για μια πιο ασφαλή ζωή. Η μετανάστευση μείζον πρόβλημα του καθημερινού βίου αποτελεί το απτό παράδειγμα της αποτυχίας όλης της κοινωνίας.
Η διαδικασία πραγματοποίησης του έργου αυτού μου έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμαστώ στη ζωγραφική πάνω σε μεγάλων διαστάσεων χώρο και να αφεθώ σε πιο αφαιρετικές διαδικασίες δημιουργίας του έργου. Με βοήθησε να ελευθερώσω το μυαλό μου και να γνωρίσω ανθρώπους από την Πανεπιστημιακή κοινότητα έξω από τον κλειστό χώρο του εργαστηρίου. Η συνεργασία μου με τους υπόλοιπους συμφοιτητές μου και την καθηγήτρια μας κυρ. Γιούλα Χατζηγεωργίου ήταν εποικοδομητική και ουσιαστική ως προς την επιτυχία της πραγμάτωσης του έργου μεγάλων διαστάσεων.
Ο Γιώργο Λουκαΐδης δημιούργησε το έργο Το Αγρινό
Το έργο αναπαριστά με παραστατικό τρόπο στο κέντρο της τοιχογραφίας μια μεγάλη πρόσοψη ενός αγρινού. Το αγρινό είναι ενδημικό ζώο της Κύπρου και συμβολίζει την προστασία των βουνών του νησιού. Θέλησα να δημιουργήσω το ενδημικό ζώο της χώρας μας, με άσπρο περίγραμμα, ώστε να δίνει την αίσθηση μιας επικόλλησης με αυτοκόλλητο.
Το έργο αυτό σχετίζεται με τις σπουδές εφόσον η τεχνοτροπία που ακολούθησα στην τοιχογραφίας ήταν η λογική που διδαχτήκαμε για δημιουργία σε καμβά ή και χαρτί. Οι γνώσεις που απόκτησα με βοήθησαν να αποτυπώσω παραστατικά την μορφή του αγρινού στον τοίχο.
Ο Απόλλων Κουτσαγιαννάκης δημιούργησε το έργο Ανθρωπομορφική Αποτύπωση
Το έργο κατέληξε να αποτελεί ανθρωπομορφική αποτύπωση του νεαρού της ηλικίας, του παράλογου στα πρώτα χρόνια της ενηλικίωσης. Ένα άφυλο, ασχεδίαστο, παραμορφωμένο υποκείμενο σε υπερβολικά μεγάλο μέγεθος.
Το κύριό μου μέλημα κατά τη δημιουργία ήταν ο πειραματισμός. Δουλεύοντας σε μεγάλο διάστημα, με διάφορα υλικά, ώσπου να λήξει και να αισθανθώ πως βρήκα κατι καινούργιο που δε γνωρίζω. Παρόμοια σταδιδρομία με αυτή του πτυχίου μου.
Η Μαρία Χατζηλοΐζου δημιούργησε το έργο Ουτοπία
Σε αυτό το έργο παρουσιάζεται μια ουτοπία μέσα από ένα υπερβατικό περιβάλλον όπου η γυναικεία φύση είναι το πρωταγωνιστικό στοιχείο. Στόχος αυτού του έργου είναι η ανάδειξη της πνευματικής και μεταφυσικής φύσης της γυναικείας ύπαρξης μέσω της σεξουαλικότητας, του αισθησιασμού και της μητρότητας.
Λόγο των μεγάλων διαστάσεων του έργου, η διαδικασία δημιουργίας με βοήθησε να εφαρμόσω τα έργα μου σε μεγαλύτερη κλίμακα ως αποτέλεσμα να βελτιώσω κάποια στοιχεία στην τεχνική μου και στην αντίληψη του χώρου σε σχέση με την σύνθεση.