Τα μαθήματα στα οποία οι εγγεγραμμένοι φοιτητές δεν υπερβαίνουν το 50% της κανονικής χωρητικότητας της καθορισμένης αίθουσας/εργαστηρίου, θα προσφερθούν με πλήρη φυσική παρουσία σύμφωνα με το ωρολόγιο.
Τα μαθήματα στα οποία οι εγγεγραμμένοι φοιτητές υπερβαίνουν το 50% της κανονικής χωρητικότητας της καθορισμένης αίθουσας/εργαστηρίου, θα προσφερθούν με συνδυασμό φυσικής και εξ αποστάσεως φοίτησης (blended learning), ως εξής:
- Το ακροατήριο (εγγεγραμμένοι φοιτητές/τριες) θα μοιραστεί σε δύο ίσες ομάδες, με αλφαβητική κατανομή (Ομάδα 1: επίθετα από Α-Μ, Ομάδα 2: επίθετα από Ν-Ω). Κάθε ομάδα θα παρακολουθεί με φυσική παρουσία το κάθε μάθημα/εργαστήριο σε εβδομαδιαία βάση, στον καθορισμένο χώρο, μέρα/ώρα, ωστόσο στη μισή διάρκεια. Στην άλλη μισή διάρκεια του μαθήματος θα προσέρχεται η άλλη ομάδα.
- Ο «χαμένος» διδακτικός/μαθησιακός χρόνος θα πρέπει να «καλυφθεί» σε κάθε μάθημα/εργαστήριο με την προσθήκη μιας δραστηριότητας εξ αποστάσεως διδασκαλίας/μάθησης, διάρκειας περίπου 60 λεπτών, κοινής και για τις δύο ομάδες. Η εξ αποστάσεως δραστηριότητα δεν συνεπάγεται έξτρα διάλεξη, αλλά αξιοποίηση εναλλακτικών μορφών διδασκαλίας/μάθησης.
- Η δραστηριότητα αυτή είναι σαφώς καθορισμένη (μέρα/ώρα) στο ωρολόγιο. Το περιεχόμενο της θα καθοριστεί από κάθε διδάσκοντα/ουσα, στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής που είναι αναγκαίο να γίνει σε σχέση με το μάθημα σε πλήρη φυσική παρουσία. Κάθε διδάσκων/ουσα έχει την ευελιξία και την αρμοδιότητα να αποφασίσει με ποιο τρόπο θα οργανώσει το μάθημα του/της στη βάση των πιο πάνω παραμέτρων.
Στο ωρολόγιο πρόγραμμα καθορίζεται ποια μαθήματα προσφέρονται με πλήρη φυσική παρουσία και ποια μαθήματα προσφέρονται με blended learning. Παράλληλα, στους πίνακες του ωρολογίου προγράμματος φαίνεται η ακριβής μέρα/ώρα στην οποία θα γίνεται εξ αποστάσεως μάθηση.