• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα Επικοινωνίας
και Σπουδών
Διαδικτύου
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Γιάννης Γεωργίου
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Γιάννης Γεωργίου

Γιάννης Γεωργίου

Γιάννης Γεωργίου

Λέκτορας

Τμημα Επικοινωνιασ και Σπουδων Διαδικτυου

ioannis.georgiou@cut.ac.cy

25002084



Ο Δρ Γιάννης Γεωργίου είναι Λέκτορας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει πτυχίο στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Κύπρου (2005-2009), Μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο Κύπρου (2009-2011) και Διδακτορικό στις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2011-2017). Κατά τη διάρκεια των σπουδών του έχει εργαστεί ως Ερευνητικός Συνεργάτης στις ακόλουθες ερευνητικές ομάδες: Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες (2007-2009), Κυπριακό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης (2009-2011), Νέα Μέσα, Μάθηση και Νόηση (2011-2017). Από το 2018-2020, έχει επίσης εργαστεί ως Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης του [...]Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (Cyprus Interaction Lab), καθώς και στο Ερευνητικό Κέντρο CYENS (CYENS Centre of Excellence).



Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην αξιοποίηση τεχνολογιών εκτεταμένης πραγματικότητας για το σχεδιασμό και αξιολόγηση ψηφιακών περιβαλλόντων εμβύθισης για κοινωνική επίδραση, με έμφαση στην εκπαίδευση και την περιβαλλοντική πολιτότητα. Κατά τη διάρκεια των διδακτορικών και μεταδιδακτορικών του σπουδών έχει εργαστεί ως Ερευνητικός Συνεργάτης σε μια σειρά από χρηματοδούμενα ερευνητικά έργα (π.χ. PROFILES, PARRISE, INTELed, ENGINITE, ERUM, ENVIRO-CITIZEN). Η ερευνητική του δουλειά έχει διακριθεί, μέσα από ανταγωνιστικές διαδικασίες από την επιστημονική κοινότητα (π.χ. συμμετοχή στο κονσόρτσιουμ διδακτορικών φοιτητών του ICLS 2014, υποψηφιότητα για το καλύτερο άρθρο στο συνέδριο ICLS του 2018, συμμετοχή στο κονσόρτσιουμ μεταδιδακτορικών ερευνητών του CSCL το 2019). Η έρευνά του έχει επίσης παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.

Περισσότερες πληροφορίες στο Google Scholar Profile:

https://scholar.google.com/citations?user=2sTeX34AAAAJ&hl=el&oi=ao



  • Έρευνα
  • Δημοσιεύσεις
  • Διδασκαλία
  • Εμπειρία
  • ερευνα
  • Δημοσιευσεισ
  • Διδασκαλια
  • Εμπειρια

Έρευνα

Χρηματοδοτούμενα ερευνητικά έργα

 

  • SELFIEforTEACHERS case studies. Χρηματοδοτήθηκε από το Joint Research Center (JRC) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Νοέμβριος 2022-Οκτώβριος 2023]
  • Enviro-Citizen – Citizen Science for Environmental Citizenship.
    Χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης
    Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Σεπτέμβριος 2020-Αύγουστος 2022]
  • Co-Inform–Co-creating Misinformation Resilient Societies.
    Χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης
    Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Σεπτέμβριος 2020-Ιούνιος 2021]
  • Bringing Historic Famagusta To Life For School-Aged Children [OthelloTower].
    Χρηματοδοτήθηκε από το UNDP
    Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Ιούλιος 2020-Αύγουστος 2020]
  • Enhancing Research Understanding through Media [ERUM].
    Χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
    Ρόλος:Ερευνητικός Συνεργάτης [Νοέμβριος 2019-Αύγουστος 2020]
  • Research Centre in Interactive media, Smart systems and Emerging technologies [RISE 2017-2024]. Συγχρηματοδοτήθηκε από το Δήμο Λευκωσίας και τα τρία δημόσια πανεπιστήμια της Κύπρου στο πλαίσιο του προγράμματος Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ένωσης (H2020-WIDESPREAD-01-2016-2017: Teaming Phase 2). Η χρηματοδότηση παραχωρήθηκε για την ίδρυση του ερευνητικού κέντρου Ρόλος: Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στην ερευνητική ομάδα Διαδραστικών Μέσων και Εκπαίδευσης [Ιούλιος 2018-Αύγουστος 2020]
  • Innovative Training via Embodied Learning and multi-sensory techniques for Inclusive Education [INTELed]. Χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
    Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Ιανουάριος 2018-Οκτώβριος 2019]
  • ENGineering and INdustry Innovative Training for Engineers via PBL [ENGINITE] Χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής – Ρόλος: Ερευνητικός Συνεργάτης [Ιανουάριος 2018-Οκτώβριος 2019]
  • Ιχνηλάτες [TraceReaders]
    Χρηματοδότηση από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου - Ρόλος: Ερευνητικός συνεργάτης [Σεπτέμβριος 2013-Φεβρουάριος 2017]
  • Promoting Attainment of Responsible Research & Innovation in Science Education [PARRISE] Χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του προγράμματος Science‐in‐Society / Seventh Framework Programme (FP7) – Ρόλος: Ερευνητικός συνεργάτης [Ιανουάριος 2014-Δεκέμβριος 2017]
  • Professional Reflection‐Oriented Focus on Inquiry‐based Learning and Education through Science [PROFILES] Χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του προγράμματος Science‐in‐Society / Seventh Framework Programme (FP7) Ρόλος: Ερευνητικός συνεργάτης [Νοέμβριος 2011-Δεκέμβριος 2014]
  • Large scale dissemination of inquiry-based science and mathematics education [FIBONACCI]
    Χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του προγράμματος Science‐in‐Society / Seventh Framework Programme (FP7)
    Ρόλος: Ερευνητικός συνεργάτης [Σεπτέμβριος 2010-Οκτώβριος 2011]
  • FLORA: The plants of Cyprus – An Environmental Education training program for students and teachers regarding ecology and environmental awareness. Χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας (ΙΠΕ) – Ρόλος: Ερευνητικός συνεργάτης [Σεπτέμβριος 2007-Δεκέμβριος 2009]

 

Δημοσιεύσεις

Google scholar citations:

https://scholar.google.com/citations?user=2sTeX34AAAAJ&hl=el&oi=ao

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΣΗΣ

  • Kyza, E. A., & Georgiou, Y. (2025). Curriculum redesign to increase equity and promote active citizenship in science education. Education Sciences, 15(3), 319.
  • Hadjichambis, A., Paraskeva-Hadjichambi, D., Georgiou, Y., & Adamou, A. (2024). How can we transform citizens into ‘environmental agents of change'? Towards the citizen science for environmental citizenship (CS4EC) theoretical framework based on a meta-synthesis approach. International Journal of Science Education, Part B, 14(1), 72-92.
  • Ioannou, A., Miliou, O., Georgiou, Y., Timotheou, S., Barkhuus, L., & Rode, J. (2024). Learning design for short-duration e-textile workshops: outcomes on knowledge and skills. Educational technology research and development, 1-21.
  • Georgiou, Y., & Kyza, E. A. (2023). Fostering chemistry students’ scientific literacy for responsible citizenship through socio-scientific inquiry-based learning (SSIBL). Sustainability, 15(8), 6442.
  • Georgiou, Y., Hadjichambis, A. C., Paraskeva-Hadjichambi, D., & Adamou, A. (2023). “From Gamers into Environmental Citizens”: A Systematic Literature Review of Empirical Research on Behavior Change Games for Environmental Citizenship. Multimodal Technologies and Interaction, 7(8), 80.
  • Hadjichambi, D., Hadjichambis, A. C., Adamou, A., & Georgiou, Y. (2023). A systematic literature review of K-12 environmental Citizen Science (CS) initiatives: Unveiling the CS pedagogical and participatory aspects contributing to students’ environmental citizenship. Educational Research Review, 100525.
  • Hadjichambis, A. C., Paraskeva-Hadjichambi, D., & Georgiou, Y. (2022). Evaluating a novel learning intervention grounded in the Education for Environmental Citizenship pedagogical approach: A case study from Cyprus. Sustainability, 14(3), 1398.
  • Hadjichambis, A. C., Paraskeva-Hadjichambi, D., Sinakou, E., Adamou, A., & Georgiou, Y. (2022). Green cities for environmental citizenship: A systematic literature review of empirical research from 31 green cities of the world. Sustainability, 14(23), 16223.
  • Miliou, O., Ioannou, A., Georgiou, Y., Vyrides, I., Xekoukoulotakis, N., Willert, S., ... & Yiatros, S. (2022). The design of a postgraduate vocational training programme to enhance engineering graduates’ problem-solving skills through PBL training. International Journal of Engineering Education, 38(5A), 1257–1273.
  • Kyza, E. A., Georgiou, Y., Agesilaou, A., & Souropetsis, M. (2022). A cross-sectional study investigating primary school children’s coding practices and computational thinking using ScratchJr. Journal of Educational Computing Research, 60(1), 220-257.
  • Vasiliades, M. A., Hadjichambis, A. C., Paraskeva-Hadjichambi, D., Adamou, A., & Georgiou, Y. (2021). A systematic literature review on the participation aspects of environmental and nature-based citizen science initiatives. Sustainability, 13(13), 7457.
  • Georgiou, Y., Tsivitanidou, O., & Ioannou, A. (2021). Learning experience design with immersive virtual reality in physics education. Educational Technology Research and Development, 69(6), 3051-3080. 
  • Georgiou, Y., & Ioannou, A. (2021). Developing, Enacting and Evaluating a Learning Experience Design for Technology-Enhanced Embodied Learning in Math Classrooms. TechTrends, 65(1), 38-50.
  • Georgiou, Y., Ioannou, A., & Kosmas, P. (2021). Comparing a digital and a non-digital embodied learning intervention in geometry: can technology facilitate?. Technology, Pedagogy and Education, 1-19.
  • Georgiou, Y., & Kyza, E. A. (2021). Bridging narrative and locality in mobile-based augmented reality educational activities: effects of semantic coupling on students’ immersion and learning gains. International Journal of Human-Computer Studies, 145, 102546.
  • Georgiou, Y., Hadjichambis, A. C., & Hadjichambi, D. (2021). Teachers’ Perceptions on Environmental Citizenship: A Systematic Review of the Literature. Sustainability, 13(5), 2622.
  • Tsivitanidou, O. E., Georgiou, Y., & Ioannou, A. (2021). A learning experience in inquiry-based Physics with immersive virtual reality: Student perceptions and an interaction effect between conceptual gains and attitudinal profiles. Journal of Science Education and Technology, 1-21.
  • Adamou, A., Georgiou, Y., Paraskeva-Hadjichambi, D., & Hadjichambis, A. C. (2021). Environmental citizen science initiatives as a springboard towards the education for environmental citizenship: A systematic literature review of empirical research. Sustainability, 13(24), 13692.
  • Georgiou, Y., & Ioannou, A. (2019). Teachers’ concerns about adopting technology-enhanced embodied learning and their mitigation through Professional Development. Journal of Technology and Teacher Education, 27(3), 335-371.
  • Kyza, E. A., Georgiou, Y., Souropetsis, M., & Agesilaou, A. (2019). Collecting ecologically valid data in location-aware augmented reality settings: A comparison of three data collection techniques. International Journal of Mobile and Blended Learning (IJMBL), 11(2), 78-95.
  • Kyza, E. A., Georgiou, Y., Hadjichambis, A., & Agesilaou, A. (2018). Antibiotics in livestock: Introducing in-service teachers to the nature of contemporary socio-scientific controversies. School Science Review, 100(371), 53-58.
  • Hadjichambis, A., Georgiou, Y., Paraskeva-Hadjichambi, D., Agesilaou, A., Kyza, E. A.  & Mappouras, D. (2018). Promoting Responsible Research and Innovation (RRI) and active citizenship in an inquiry-based controversial socio-scientific issue: The case of cholesterol regulation and statins. Journal of Biological Education.
  • Kyza, E. A. & Georgiou, Y. (2018). Scaffolding augmented reality learning: The design and investigation of the TraceReaders location-based, augmented reality platform. Interactive Learning Environments, 1-15.
  • Georgiou, Y., & Kyza, E. A. (2018). Relations between student motivation, immersion and learning outcomes in location-based augmented reality settings. Computers in Human Behavior, 89, 173-182.
  • Georgiou, Y., & Kyza, E. A. (2017). The development and validation of the ARI questionnaire: An instrument for measuring immersion in location-based augmented reality settings. International Journal of Human Computer Studies, 98, 24-37.
  • Georgiou, Y., & Kyza, E. A. (2017). Translation, adaptation, and validation of the Need for Cognition Scale - Short Form (NfC-SF) in the Greek language for secondary school students. Journal of Psychoeducational Assessment, 36(5), 523-531.
  • Efstathiou, I., Kyza, E. A. & Georgiou, Y.  (2017). An inquiry-based augmented reality mobile learning approach to fostering primary school students’ historical reasoning in non-formal settings. Interactive Learning Environments. 1-20.
  • Hadjichambis, A., Georgiou, Y., Paraskeva-Hadjichambi, D., Ioannou, H., & Manoli, C. (2015). Integrating sustainable consumption into environmental education: A case Study on environmental representations, decision making and intention to act. International Journal of Environmental and Science Education, 10(1), 67-86.
  • Hadjichambis, A., Georgiou, Y., Paraskeva-Hadjichambi, D., Kyza, E. A.  & Mappouras, D. (2015).  Investigating the effectiveness of an inquiry-based intervention on human reproduction in relation to students’ gender, prior knowledge and motivation for learning in biology. Journal of Biological Education.
  • Kyza, E. A. & Georgiou, Y. (2014). Developing in-service science teachers’ ownership of the PROFILES pedagogical framework through a technology-supported participatory design approach to professional development. Science Education International, 25(2), 55-77.
  • Manoli, C., Johnson, B., Hadjichambis, A., Paraskeva-Hadjichambi, D., Georgiou, Y., & Ioannou, H.  (2014). Evaluating the impact of the Earthkeepers earth education program on children’s ecological understandings, attitudes, and behaviour in Cyprus. Studies in Educational Evaluation, 41, 29-37.

ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ

  • Kyza, E. A., Agesilaou, A., Georgiou, Y., & Hadjichambis, A. (2022). Teacher–researcher co-design teams: Teachers as intellectual partners in design. In Teacher Learning in Changing Contexts (pp. 175-195). Routledge.Georgiou, Y., & Ioannou, A. (2019). Embodied learning in a digital world: A systematic review of empirical research in K-12 education. In Learning in a Digital World (pp. 155-177). Springer, Singapore.
  • Kyza, E. A., & Georgiou, Y. (2019). The Impact of Materiality on the Design of Mobile, Augmented Reality Learning Environments in Non-formal, Outdoors Settings. In Emergent Practices and Material Conditions in Learning and Teaching with Technologies (pp. 183-197). Springer, Cham.
  • Georgiou Y. & Kyza, E. A. (2014). “Can you listen to my voice?” Including a student voice in the design of a chemistry module aiming to increase students’ learning and motivation. In Bolte, C., Holbrook, J., Mamlok-Naaman, R., Rauch, F. (eds.), Science teachers’ continuous professional development in Europe: Case studies from the PROFILES project. Berlin: Freie Universität Berlin. Print: University of Klagenfurt (Austria), 94-102.

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ (ΠΛΗΡΗ ΑΡΘΡΑ) ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΣΗΣ

  • Economou, A., Kapsalis, G., Kyza, E. A., Georgiou, Y., Gallagher, S., Galvin, C., ... & Garcia, A. R. (2024). Building digital competence: personal and contextual factors in teachers' professional learning. In Proceedings of the 18th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2024, pp. 298-305. International Society of the Learning Sciences.
  • Souropetsis, M., Kyza, E., Georgiou, Y., & Nisiotis, L. (2024). Investigating students’ immersion, motivation and cultural heritage learning in gamified and non-gamified virtual reality environments. In ISLS 2024 Conference Proceedings.
  • Souropetsis, M., Kyza, E. A., Nisiotis, L., Georgiou, Y., & Giorgalla, V. (2023). Investigating students’ motivation and cultural heritage learning in a gamified versus non-gamified VR environment. In the Proceedings of the 3rd International Conference on Interactive Media, Smart Systems and Emerging Technologies.
  • Kyrlitsias, C., Stavroulia, K. E., Ioannou, L., Georgiou, Y., Michael-Grigoriou, D., & Lanitis, A. (2023, May). Through the eyes of teachers or students? Evaluating the impact of perspective changing on a smartphone VR application for teacher training. In Computer Animation & Social Agents (CASA) 2023.
  • Stavroulia, K. E., Kyrlitsias, C., Ioannou, L., Georgiou, Y., Michael-Grigoriou, D., & Lanitis, A. (2023, October). Virtual Reality and the Art of Empathetic Teaching: Enhancing Teacher Education Through Perspective-Taking. In FabLearn/Constructionism 2023.
  • Georgiou, Y., Souropetsis, M., Kyza, E. A., & Nisiotis, L. (2023). Investigating Students’ Immersion in Relation to Cultural Heritage Learning in a Virtual Reality Environment. In Proceedings of the 17th International Conference of the Learning Sciences-ICLS 2023, pp. 1947-1948. International Society of the Learning Sciences.
  • Vasiliades, M. A., Hadjichambis, A. C., Hadjichambi, D., Adamou, A., & Georgiou, Y. (2022). Investigating the Participation Facets of Environmental Citizen Science Initiatives: A Systematic Literature Review of Empirical Research. Environmental Sciences Proceedings, 14(1), 1.
  • Georgiou, Y., & Ioannou, A. (2020). A co-design approach for the development and classroom integration of embodied learning apps. In International Conference on Human-Computer Interaction (pp. 217-229). Springer, Cham.
  • Ioannou, M, Ioannou, A., Georgiou, Y. & Retalis, S. (2020). Designing and orchestrating the classroom experience for technology-enhanced embodied learning. Proceedings of the International Conference of the Learning Sciences (ICLS 2020). Nashville, USA
  • Georgiou, Y., Tsivitanidou, O., Eckhardt, c. & Ioannou, A. (In press). A learning experience design for immersive virtual reality in Physics classrooms. Conference Proceedings of the 6th International Immersive Learning Research Network (iLRN 2020) 2020 conference.
  • Georgiou, Y. & Ioannou, A. (2019). Investigating in-service teachers’ concerns about adopting technology-enhanced embodied learning. Proceedings of the 14th European Conference on Technology Enhanced Learning (ECTEL). Deft, The Netherlands. 
  • Georgiou, Y., Ioannou, A., & Ioannou, M. (2019). Investigating children’s immersion in a high-embodied versus low-embodied digital learning game in an authentic educational setting. In International Conference on Immersive Learning (pp. 222-233). Springer, Cham.
  • Ioannou, M., Georgiou, Y., Ioannou, A., Johnson-Glenberg, M. (2019). On the understanding of students’ learning and perceptions of technology integration in low- and high-embodied group learning. Proceedings of the 13th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning.
  • Georgiou, Y. & Kyza, E. A. (2018). Investigating the coupling of narrative and locality in augmented reality educational activities:  Effects on students’ immersion and learning gains. Proceedings of the 13th International Conference of the Learning Sciences. London, UK: International Society of the Learning Sciences (ISLS), 2018.
  • Georgiou, Y. & Kyza, E. A. (2017). A design-based approach to augmented reality location-based activities: Investigating immersion in relation to student learning. Proceedings of the 16th World Conference on Mobile and Contextual Learning (mLearn, 2017), Larnaka, Cyprus. 
  • Georgiou, Y. & Kyza, E. A. (2017). Investigating immersion in relation to students’ learning during a collaborative location-based augmented reality activity. Proceedings of the 12th International Conference of Computer Supported Collaborative Learning. Philadelphia, Pennsylvania: International Society of the Learning Sciences (ISLS), 2017.
  • Kyza, E. A. & Georgiou, Y. (2016). Digital tools for enriching informal inquiry-based mobile learning:  the design of the TraceReaders location-based augmented reality learning platform. Proceedings of the 15th ACM SIGGRAPH International Conference on Virtual-Reality Continuum and its Applications in Industry (VRCAI 2016), Zhuhai, China.
  • Kyza, E. A., Georgiou, Y., Hadjichambi, D., & Hadjichambis, A. (2013). Teacher Framing, Classroom Collaboration Scripts, and Help‐Seeking and Help‐Giving Behaviors. In N. Rummel, M. Kapur, M. Nathan, S. Puntambekar (Eds.) To see the world and a grain of sand: Learning across levels of space, time and scale. Proceedings of the 10th International Conference of Computer Supported Collaborative Learning. Madison, WI: International Society of the Learning Sciences (ISLS), 2013.

Διδασκαλία

  • ΕΣΔ 102: Θεωρία της Επικοινωνίας (Σεμινάρια)
  • ΕΣΔ 164: Στατιστική για Κοινωνικές Επιστήμες (εργαστηριακό μέρος)
  • ΕΣΔ 204: Νέα Μέσα, Σχεδιασμός και Μάθηση (εργαστηριακό μέρος)
  • ΕΣΔ 205: Εισαγωγή στην Κοινωνία της Πληροφορίας
  • ΕΣΔ 207 Μέθοδοι Έρευνας στην Επικοινωνία Ι: Ποσοτική Ανάλυση (εργαστηριακό μέρος)
  • ΕΣΔ 240: Εισαγωγή στον Ανθρωποκεντρικό Σχεδιασμό
  • ΕΣΔ 488: Ψηφιακά Περιβάλλοντα Εμβύθισης
  • ΕΣΔ 541: Μεθοδολογία της Έρευνας

Εμπειρία

  • Λέκτορας,  Τμήμα Επικοινωνίας & Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ιανουάριος 2025-σήμερα
  • Ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, Τμήμα Επικοινωνίας & Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σεπτέμβριος 2022-Δεκέμβριος 2024
  • Λειτουργός Εκπαιδευτικού Προγραμματισμού, Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού, και Νεολαίας, Δεκέμβριος 2020-Αύγουστος 2022
  • Μεταδιδακτορικός ερευνητής, CYENS Center of Excellence, Department of Human Factors & Design, Interactive Media and education/Edutainment Research Group, Ιούλιος 2018-Αύγουστος 2020
  • Μεταδιδακτορικός ερευνητής, Interaction Lab, Τμήμα Πολυμέσων & Γραφικών Τεχνών, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ιανουάριος 2018-Αύγουστος 2020
  • Ερευνητικός Συνεργάτης, Νέα μέσα, Νόηση & Μάθηση – Τμήμα Επικοινωνίας & Σπουδών Διαδικτύου, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Νοέμβριος 2011-Δεκέμβριος 2017
  • Ερευνητικός Συνεργάτης, Κυπριακό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας & Εκπαίδευσης,  Σεπτέμβριος 2010-Οκτώβριος 2011
  • Ερευνητικός Συνεργάτης, Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Σεπτέμβριος 2007- Δεκέμβριος 2009
Γιάννης Γεωργίου
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Λέκτορας

Ο Δρ Γιάννης Γεωργίου είναι Λέκτορας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει πτυχίο στις Επιστήμες της Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Κύπρου (2005-2009), Μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο Κύπρου (2009-2011) και Διδακτορικό στις Νέες Τεχνολογίες Μάθησης και Επικοινωνίας από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2011-2017). Κατά τη διάρκεια των σπουδών του έχει εργαστεί ως Ερευνητικός Συνεργάτης στις ακόλουθες ερευνητικές ομάδες: Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες (2007-2009), Κυπριακό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης (2009-2011), Νέα Μέσα, Μάθηση και Νόηση (2011-2017). Από το 2018-2020, έχει επίσης εργαστεί ως Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (Cyprus Interaction Lab), καθώς και στο Ερευνητικό Κέντρο CYENS (CYENS Centre of Excellence).

 

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην αξιοποίηση τεχνολογιών εκτεταμένης πραγματικότητας για το  σχεδιασμό και αξιολόγηση ψηφιακών περιβαλλόντων εμβύθισης για κοινωνική επίδραση, με έμφαση στην εκπαίδευση και την περιβαλλοντική πολιτότητα. Κατά τη διάρκεια των διδακτορικών και μεταδιδακτορικών του σπουδών έχει εργαστεί ως Ερευνητικός Συνεργάτης σε μια σειρά από χρηματοδούμενα ερευνητικά έργα  (π.χ. PROFILES, PARRISE, INTELed, ENGINITE, ERUM, ENVIRO-CITIZEN). Η ερευνητική του δουλειά έχει διακριθεί, μέσα από ανταγωνιστικές διαδικασίες από την επιστημονική κοινότητα (π.χ. συμμετοχή στο κονσόρτσιουμ διδακτορικών φοιτητών του ICLS 2014, υποψηφιότητα για το καλύτερο άρθρο στο συνέδριο ICLS του 2018, συμμετοχή στο κονσόρτσιουμ μεταδιδακτορικών ερευνητών του CSCL το 2019). Η έρευνά του έχει επίσης παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια  και έχει δημοσιευτεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά.

Περισσότερες πληροφορίες στο Google Scholar Profile:

https://scholar.google.com/citations?user=2sTeX34AAAAJ&hl=el&oi=ao

 

Κύπρος
ioannis.georgiou@cut.ac.cy
25002084

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1746834937387



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies