Στο εργαστήριο του μαθήματος της Βασικής Νοσηλευτικής οι φοιτητές/τριες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τεχνικές δεξιότητες για την παροχή φροντίδας υγείας και τη λύση προβλημάτων. Οι φοιτητές/τριες εμπεδώνουν τη θεωρία που αποκτήθηκε και αναπτύσσουν τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για έναν επαγγελματία νοσηλευτή/τρια ώστε να παρέχει ασφαλή φροντίδα στους ασθενείς του/της.
Αναμνηστική φωτογραφία νοσηλευτών, δεκαετία 1960
Φοιτητής Νοσηλευτικής Σχολής Κύπρου κατά την κλινική του άσκηση δεκαετία 2000
Ανάλυση ούρων από φοιτήτρια στο Εργαστήριο της Νοσηλευτικής Σχολής Κύπρου, δεκαετία 2000
Φοιτήτρια μετρά τις σταγόνες των Ενδοφλέβιων Υγρών για να υπολογίσει το χρόνο ροής τους, χρησιμοποιώντας το ρολόι της. Η διαδικασία αυτή σταμάτησε αφότου εμφανίστηκαν τα μηχανάκια που μετρούν αυτόματα τις σταγόνες των ενδοφλέβιων υγρών.
Φοιτήτριες Νοσηλευτικής παρακολουθούν τη φροντίδα ασθενούς που δίνεται από νοσηλεύτριες δεκαετία 1960
Βασικής Νοσηλευτικής
Στο εργαστήριο του μαθήματος της Βασικής Νοσηλευτικής οι φοιτητές/τριες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τεχνικές δεξιότητες για την παροχή φροντίδας υγείας και τη λύση προβλημάτων. Οι φοιτητές/τριες εμπεδώνουν τη θεωρία που αποκτήθηκε και αναπτύσσουν τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για έναν επαγγελματία νοσηλευτή/τρια ώστε να παρέχει ασφαλή φροντίδα στους ασθενείς του/της.
Αναμνηστική φωτογραφία νοσηλευτών, δεκαετία 1960
Φοιτητής Νοσηλευτικής Σχολής Κύπρου κατά την κλινική του άσκηση δεκαετία 2000
Ανάλυση ούρων από φοιτήτρια στο Εργαστήριο της Νοσηλευτικής Σχολής Κύπρου, δεκαετία 2000
Φοιτήτρια μετρά τις σταγόνες των Ενδοφλέβιων Υγρών για να υπολογίσει το χρόνο ροής τους, χρησιμοποιώντας το ρολόι της. Η διαδικασία αυτή σταμάτησε αφότου εμφανίστηκαν τα μηχανάκια που μετρούν αυτόματα τις σταγόνες των ενδοφλέβιων υγρών.
Φοιτήτριες Νοσηλευτικής παρακολουθούν τη φροντίδα ασθενούς που δίνεται από νοσηλεύτριες δεκαετία 1960