3ο Παγκόσμιο Συνέδριο & Έκθεση Αφίσας σε θέματα Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας 2017


Συνέδρια

H Σημειωτική του Branding: κουλτούρα και συνθήκες κατασκευής

3–5 Νοεμβρίου 2017
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Λεμεσός, Κύπρος
ιστοσελίδα: http://icsvc-conference.com/

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: Ο σχεδιασμός και η όλη διαμόρφωση-στρατηγική branding έχουν λάβει τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο επιτυχίας και αναγνώρισης, σχεδόν, μυθικές διαστάσεις. Με προάγγελό του την εταιρική ταυτότητα, τη διαφήμιση, τον τρόπο ζωής και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, την έρευνα αγοράς, την παγκόσμια εξάπλωση, «τον καταναλωτή-ως-brand», ο όρος branding προβάλλει πλέον ευρύτερος ακόμα και από τον ίδιο τον ορισμό του.

Αν και η κατασκευή branding στις σύγχρονες κοινωνίες τής μαζικής κατανάλωσης συσχετίζεται κατά κύριο λόγο με το μάρκετινγκ και τα προτεινόμενα αγαθά, ωστόσο, καθίσταται εύκολα σαφές ότι αυτό που αποκαλούμε branding συνιστά μια διάχυτη κοινωνική συμπεριφορά, η οποία προκύπτει από την ευρέως διαδεδομένη και πολυσχιδή πρακτική στο πεδίο διαμόρφωσης κουλτούρας, με ρίζες στην ιστορία όλων των ανθρώπινων κοινωνιών.

Από τα σύμβολα των φυλών‒που λειτουργούσαν ως τυπολογική ένδειξη του πολιτισμού τους‒όπως τα τοτέμ, ο σκαριφισμός και τα τατουάζ, μέχρι τα εμβλήματα ισχύος, τη γλώσσα, τη μόδα, την αρχιτεκτονική, τα διακριτικά των κοινοβιακών ομαδοποιήσεων, τα οικόσημα, τα θρησκευτικά και πολιτικά σύμβολα, τις εθνικές σημαίες κ.ο.κ., ένα είδος branding λειτουργεί και ανταποκρίνεται στην ανάγκη να καθοριστεί η παρουσία και η αλληλεπίδραση συγκεκριμένων ομάδων, προσώπων ή θεσμών μέσα από έναν κοινό νοηματικό κώδικα.

Στο σημερινό πλαίσιο των παγκόσμιων δικτύων και της μαζικής επικοινωνίας, όπου συχνά κάνουμε λόγο για τον απέραντο «ωκεανό της πληροφορίας», γινόμαστε μάρτυρες του πολλαπλασιασμού μηχανισμών που αφορούν στη διαμόρφωση του branding. Οι μηχανισμοί αυτοί είναι κυρίως (αλλά όχι αποκλειστικά) οπτικά σημεία, απαραίτητα τόσο στο πεδίο των εμπορεύσιμων αγαθών ή των θεσμών, όσο και σε όλα τα πεδία παραγωγής πολιτισμού, συμβατικά και αντισυμβατικά, που σκοπό τους έχουν να οριοθετήσουν τα διακριτά στοιχεία σε αυτή την αδιάκοπη ροή πληροφόρησης.

Το branding μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα μικρό, τοπικό καφέ όπου η διαδικασία κατασκευής του καθοδηγούμενη από τους καταναλωτές προκύπτει από τον τρόπο ζωής του πιθανού αγοραστικού κοινού. Επίσης, μπορεί να εφαρμοστεί σε μια παγκόσμια μάρκα μιας αθλητικής ένωσης, σε πολιτικά κόμματα, σε ένα έθνος, σε πολυεθνικές εταιρείες, σε έναν pop star, σε μια κυβερνητική υπηρεσία, σε μια φιλανθρωπική ένωση, σε μια πόλη/τόπο ή σε μια υποκουλτούρα με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή.

Το branding μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για να δώσει και πάλι λάμψη στην ξεθωριασμένη εικόνα μιας εταιρείας/οργανισμού με την αλλαγή της ονομασίας και του εταιρικού σχεδιασμού. Επιπρόσθετα, οι ίδιοι οι καταναλωτές είναι συχνά ζωντανές αναπαραστάσεις brand, καθώς πολλά νεαρά άτομα αναγνωρίζουν με ενθουσιασμό τον εαυτό τους σε brands που επιλέγουν και προσηλώνονται στις αξίες και στα σημαίνοντα τους.

Άραγε:

  • Ταυτιζόμαστε περισσότερο με τα brands απ’ ό,τι με τη φυλή/το δόγμα/τη θρησκεία/την εθνότητα/την εθνικότητα;
  • Οι αξίες του branding ταυτίζονται με τις ανθρωπιστικές αξίες;
  • Σε ποιο βαθμό το branding τίθεται ως ένα σύνολο σημαινόντων που «αιωρούνται» στο παγκόσμιο ρεπερτόριο εικόνων πάνω από την επιφάνεια του πραγματικού κόσμου;
  • Πόσο το branding συνδέεται με την πραγματική ζωή των ανθρώπων;
  • Μπορεί κανείς [σήμερα] να αποφύγει το branding; Κρίνεται ή όχι απαραίτητο;
  • Μήπως το branding συνιστά, τελικά, τη βιτρίνα ενός ανεξέλεγκτου καπιταλιστικού μηχανισμού;
  • Πώς οι σχεδιαστές, οι ερευνητές, η ακαδημαϊκή κοινότητα, οι καταναλωτές μπορούν να τοποθετηθούν ηθικά απέναντι σε αυτό το φαινόμενο;
  • Το φαινόμενο branding είναι αποτέλεσμα κάποιας ιδιαίτερης ιδεολογίας της εποχής μας ή μήπως είναι κάποια οικονομική και πολιτισμική αναγκαιότητα που προκύπτει από το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης; Μπορεί να καλλιεργήσει ιδεολογίες ή να ωθήσει προς αυτή την κατεύθυνση;

Το 3ο Παγκόσμιο Συνέδριο & Έκθεση Αφίσας σε θέματα Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας 2017 επιδιώκει να φέρει κοντά ερευνητές, μελετητές και επαγγελματίες, που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα στη Σημειωτική και στην Οπτική Επικοινωνία.

Προτάσεις για εισηγήσεις, διάρκειας 20 λεπτών, γίνονται δεκτές προς κρίση στις παρακάτω θεματικές, που παρατίθενται ενδεικτικά:

  • Μυθολογίες κατασκευαστικών συστημάτων branding, παγκόσμιες απόψεις και ιερές δοξασίες
  • Branding Ενδυμασίας (Sartorial Branding) και Φυλής (Tribal Branding)
  • Branding για Πολιτικές, Κοινωνικές και Πολιτισμικές ιδεολογίες
  • Branding και θρησκευτικές πεποιθήσεις
  • Γλώσσα και branding
  • Μυθολογικές και κυριολεκτικές αναφορές branding σε αρχικές μορφές διαφήμισης και οπτικό-ακουστικής επικοινωνίας
  • Η εξέλιξη του branding σε έντυπες, ραδιοφωνικές, τηλεοπτικές, κινηματογραφικές, διαδικτυακές και ψηφιακές αφηγήσεις
  • Μουσική και ήχος στην υπηρεσία του branding
  • Branding και Τυπογραφία, Γραφιστική, Μόδα, Υφάσματα, Εσωτερική Διακόσμηση, Κοσμήματα, Σχεδιασμός Προϊόντων
  • Branding μέσω της Αρχιτεκτονικής, του Πολεοδομικού Σχεδιασμού ή του Σχεδιασμού Τοπίου
  • Κατασκευή ατομικού branding (επαγγελματικής, βιωματικής, γούστου), «μαρκάροντας» το σώμα με κοσμητικές και ιατρικές πρακτικές
  • Ηθική και Δεοντολογία του branding

ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ: Γρηγόρης Πασχαλίδης//Μίλτος Φραγκόπουλος//
Kristian Bankov//Matthew Caley Hobson//
Massimo Leone//Isabel Marcos//Gabriel Solomons

ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΛΗΨΗ, παρακαλείσθε να υποβάλετε περίληψη με μέγιστο όριο λέξεων τις 500 (οι αναφορές εξαιρούνται), συμπληρώνοντας τη Φόρμα Υποβολής στο http://icsvc-conference.com/abstract-submission-2/

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:

  1. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος: 30 Νοεμβρίου 2016
  2. Προθεσμία υποβολής περιλήψεων: 31 Μαρτίου 2017 (θα λάβετε επιβεβαίωση λήψης μέσω email)
  3. Γνωστοποίηση αποδοχής: 31 Μαΐου 2017
  4. Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής για συγγραφείς: 30 Ιουνίου 2017
  5. Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής για συμμετέχοντες: 13 Οκτωβρίου 2017


ΕΓΓΡΑΦΗ:
€100 (πρόσβαση και υλικό του συνεδρίου, βεβαίωση, διαλείμματα καφέ)
€130 (πρόσβαση και υλικό του συνεδρίου, βεβαίωση, διαλείμματα καφέ
και βραδινή δεξίωση)
Ενεργά μέλη της Κυπριακής Σημειωτικής Εταιρείας, φοιτήτριες και φοιτητές: Δωρεάν


ΕΚΘΕΣΗ ΑΦΙΣΑΣ:
Το συνέδριο φιλοξενεί Έκθεση Αφισών με θέμα: Έκρηξη[εις]: το κυρίαρχο οπτικό σημείο του 21ου αιώνα
Στα πλαίσια του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου σε θέματα Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας ICSVC 2017 με θέμα “H Σημειωτική του Branding: κουλτούρα και συνθήκες κατασκευής”, διοργανώνεται παράλληλη έκθεση αφίσας από 21 σχεδιαστές, οι οποίοι ερμηνεύουν γραφιστικά την έννοια της έκρηξης ως το χαρακτηριστικότερο οπτικό σημείο του 21ου αιώνα. Από τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο μέχρι και σήμερα, η έκρηξη ως τίτλος-κείμενο ειδήσεων, ως ήχος ή ως εικόνα αναδύεται επίμονα και εσκεμμένα από τα έντυπα ή ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθιστώντας την δυναμικά παρούσα στην οπτική κουλτούρα της καθημερινότητας. Η έκθεση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς προβάλλει εφαρμοσμένο έργο, το οποίο οπτικοποιεί το σκεπτικό, τις απόψεις και τις εμπειρίες των 21 σχεδιαστών για το συγκεκριμένο θέμα, μεταβαίνοντας από τη θεωρία στην πράξη με τρόπο δημιουργικό και ευφάνταστο. Η αντιπαραβολή και η συνύπαρξη της επιστημονικής έρευνας του συνεδρίου με το γραφιστικό σχεδιασμό αποτελεί βήμα για διάλογο και περαιτέρω διερεύνηση στο ευρύτερο πεδίο της Οπτικής Επικοινωνίας.

Οι καλλιτέχνες-σχεδιαστές που εκθέτουν τη δουλειά τους είναι, με αλφαβητική σειρά, οι:
Χρίστος Ανδρέου, Φίλιππος Βασιλειάδης, Ksenia Doroshevich, Ευριπίδης Ζαντίδης, Νικόλας Ιωάννου, Δημήτρης Κοκκινόλαμπος, Μύρια Κονναρή, Πάρις Κούτσικος, Jeff Leak, Θησέας Μουζουρόπουλος, Σάββας Ξιναρής, Χριστίνα Ολυμπίου, Άγγελος Παναγίδης, Όμηρος Παναγίδης, Ασπασία Παπαδήμα, Gabriel Solomons, Δημήτρης Σωτηρίου, SPACE DOCTORS, Χάρης Τσέβης, Ιωάννης Φετάνης, Αρτέμης Ψαθάς.

Η έκθεση θα συνυπάρξει με το συνέδριο και χωρικά, στο αίθριο έξω από τις αίθουσες διεξαγωγής των ανακοινώσεων του συνεδρίου, στο Κτίριο Τάσσος Παπαδόπουλος του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, στη γωνία των οδών Θέμιδος και Ιφιγενείας, στη Λεμεσό και θα διαρκέσει για 21 μέρες από τις 3 έως τις 24 Νοεμβρίου 2017.

Την έκθεση επιμελούνται οι Άγγελος Παναγίδης και Ευριπίδης Ζαντίδης καθηγητές του Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα: www.icsvc-conference.com

Recent articles

Συμμετοχή Ακαδημαικών του ΤΕΠΑΚ στο πρώτο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Conference on Interdisciplinary Approaches to Linguistic Theory»

Συμμετοχή Ακαδημαικών του ΤΕΠΑΚ στο πρώτο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Conference on Interdisciplinary Approaches to Linguistic Theory»

«Οινούσα Κύπρος»: 1ο Παγκύπριο συνέδριο για το κυπριακό κρασί

«Οινούσα Κύπρος»: 1ο Παγκύπριο συνέδριο για το κυπριακό κρασί

ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ “Η βρυσομάνα της ανοικτής ποιητικής διαλεκτικής του Βασίλη Μιχαηλίδη”

ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ “Η βρυσομάνα της ανοικτής ποιητικής διαλεκτικής του Βασίλη Μιχαηλίδη”

ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ “Η βρυσομάνα της ανοικτής ποιητικής διαλεκτικής του Βασίλη Μιχαηλίδη”

H Σημειωτική του Branding: κουλτούρα και συνθήκες κατασκευής

3–5 Νοεμβρίου 2017
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Λεμεσός, Κύπρος
ιστοσελίδα: http://icsvc-conference.com/

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: Ο σχεδιασμός και η όλη διαμόρφωση-στρατηγική branding έχουν λάβει τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο επιτυχίας και αναγνώρισης, σχεδόν, μυθικές διαστάσεις. Με προάγγελό του την εταιρική ταυτότητα, τη διαφήμιση, τον τρόπο ζωής και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, την έρευνα αγοράς, την παγκόσμια εξάπλωση, «τον καταναλωτή-ως-brand», ο όρος branding προβάλλει πλέον ευρύτερος ακόμα και από τον ίδιο τον ορισμό του.

Αν και η κατασκευή branding στις σύγχρονες κοινωνίες τής μαζικής κατανάλωσης συσχετίζεται κατά κύριο λόγο με το μάρκετινγκ και τα προτεινόμενα αγαθά, ωστόσο, καθίσταται εύκολα σαφές ότι αυτό που αποκαλούμε branding συνιστά μια διάχυτη κοινωνική συμπεριφορά, η οποία προκύπτει από την ευρέως διαδεδομένη και πολυσχιδή πρακτική στο πεδίο διαμόρφωσης κουλτούρας, με ρίζες στην ιστορία όλων των ανθρώπινων κοινωνιών.

Από τα σύμβολα των φυλών‒που λειτουργούσαν ως τυπολογική ένδειξη του πολιτισμού τους‒όπως τα τοτέμ, ο σκαριφισμός και τα τατουάζ, μέχρι τα εμβλήματα ισχύος, τη γλώσσα, τη μόδα, την αρχιτεκτονική, τα διακριτικά των κοινοβιακών ομαδοποιήσεων, τα οικόσημα, τα θρησκευτικά και πολιτικά σύμβολα, τις εθνικές σημαίες κ.ο.κ., ένα είδος branding λειτουργεί και ανταποκρίνεται στην ανάγκη να καθοριστεί η παρουσία και η αλληλεπίδραση συγκεκριμένων ομάδων, προσώπων ή θεσμών μέσα από έναν κοινό νοηματικό κώδικα.

Στο σημερινό πλαίσιο των παγκόσμιων δικτύων και της μαζικής επικοινωνίας, όπου συχνά κάνουμε λόγο για τον απέραντο «ωκεανό της πληροφορίας», γινόμαστε μάρτυρες του πολλαπλασιασμού μηχανισμών που αφορούν στη διαμόρφωση του branding. Οι μηχανισμοί αυτοί είναι κυρίως (αλλά όχι αποκλειστικά) οπτικά σημεία, απαραίτητα τόσο στο πεδίο των εμπορεύσιμων αγαθών ή των θεσμών, όσο και σε όλα τα πεδία παραγωγής πολιτισμού, συμβατικά και αντισυμβατικά, που σκοπό τους έχουν να οριοθετήσουν τα διακριτά στοιχεία σε αυτή την αδιάκοπη ροή πληροφόρησης.

Το branding μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα μικρό, τοπικό καφέ όπου η διαδικασία κατασκευής του καθοδηγούμενη από τους καταναλωτές προκύπτει από τον τρόπο ζωής του πιθανού αγοραστικού κοινού. Επίσης, μπορεί να εφαρμοστεί σε μια παγκόσμια μάρκα μιας αθλητικής ένωσης, σε πολιτικά κόμματα, σε ένα έθνος, σε πολυεθνικές εταιρείες, σε έναν pop star, σε μια κυβερνητική υπηρεσία, σε μια φιλανθρωπική ένωση, σε μια πόλη/τόπο ή σε μια υποκουλτούρα με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή.

Το branding μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για να δώσει και πάλι λάμψη στην ξεθωριασμένη εικόνα μιας εταιρείας/οργανισμού με την αλλαγή της ονομασίας και του εταιρικού σχεδιασμού. Επιπρόσθετα, οι ίδιοι οι καταναλωτές είναι συχνά ζωντανές αναπαραστάσεις brand, καθώς πολλά νεαρά άτομα αναγνωρίζουν με ενθουσιασμό τον εαυτό τους σε brands που επιλέγουν και προσηλώνονται στις αξίες και στα σημαίνοντα τους.

Άραγε:

  • Ταυτιζόμαστε περισσότερο με τα brands απ’ ό,τι με τη φυλή/το δόγμα/τη θρησκεία/την εθνότητα/την εθνικότητα;
  • Οι αξίες του branding ταυτίζονται με τις ανθρωπιστικές αξίες;
  • Σε ποιο βαθμό το branding τίθεται ως ένα σύνολο σημαινόντων που «αιωρούνται» στο παγκόσμιο ρεπερτόριο εικόνων πάνω από την επιφάνεια του πραγματικού κόσμου;
  • Πόσο το branding συνδέεται με την πραγματική ζωή των ανθρώπων;
  • Μπορεί κανείς [σήμερα] να αποφύγει το branding; Κρίνεται ή όχι απαραίτητο;
  • Μήπως το branding συνιστά, τελικά, τη βιτρίνα ενός ανεξέλεγκτου καπιταλιστικού μηχανισμού;
  • Πώς οι σχεδιαστές, οι ερευνητές, η ακαδημαϊκή κοινότητα, οι καταναλωτές μπορούν να τοποθετηθούν ηθικά απέναντι σε αυτό το φαινόμενο;
  • Το φαινόμενο branding είναι αποτέλεσμα κάποιας ιδιαίτερης ιδεολογίας της εποχής μας ή μήπως είναι κάποια οικονομική και πολιτισμική αναγκαιότητα που προκύπτει από το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης; Μπορεί να καλλιεργήσει ιδεολογίες ή να ωθήσει προς αυτή την κατεύθυνση;

Το 3ο Παγκόσμιο Συνέδριο & Έκθεση Αφίσας σε θέματα Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας 2017 επιδιώκει να φέρει κοντά ερευνητές, μελετητές και επαγγελματίες, που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα στη Σημειωτική και στην Οπτική Επικοινωνία.

Προτάσεις για εισηγήσεις, διάρκειας 20 λεπτών, γίνονται δεκτές προς κρίση στις παρακάτω θεματικές, που παρατίθενται ενδεικτικά:

  • Μυθολογίες κατασκευαστικών συστημάτων branding, παγκόσμιες απόψεις και ιερές δοξασίες
  • Branding Ενδυμασίας (Sartorial Branding) και Φυλής (Tribal Branding)
  • Branding για Πολιτικές, Κοινωνικές και Πολιτισμικές ιδεολογίες
  • Branding και θρησκευτικές πεποιθήσεις
  • Γλώσσα και branding
  • Μυθολογικές και κυριολεκτικές αναφορές branding σε αρχικές μορφές διαφήμισης και οπτικό-ακουστικής επικοινωνίας
  • Η εξέλιξη του branding σε έντυπες, ραδιοφωνικές, τηλεοπτικές, κινηματογραφικές, διαδικτυακές και ψηφιακές αφηγήσεις
  • Μουσική και ήχος στην υπηρεσία του branding
  • Branding και Τυπογραφία, Γραφιστική, Μόδα, Υφάσματα, Εσωτερική Διακόσμηση, Κοσμήματα, Σχεδιασμός Προϊόντων
  • Branding μέσω της Αρχιτεκτονικής, του Πολεοδομικού Σχεδιασμού ή του Σχεδιασμού Τοπίου
  • Κατασκευή ατομικού branding (επαγγελματικής, βιωματικής, γούστου), «μαρκάροντας» το σώμα με κοσμητικές και ιατρικές πρακτικές
  • Ηθική και Δεοντολογία του branding

ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ: Γρηγόρης Πασχαλίδης//Μίλτος Φραγκόπουλος//
Kristian Bankov//Matthew Caley Hobson//
Massimo Leone//Isabel Marcos//Gabriel Solomons

ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΛΗΨΗ, παρακαλείσθε να υποβάλετε περίληψη με μέγιστο όριο λέξεων τις 500 (οι αναφορές εξαιρούνται), συμπληρώνοντας τη Φόρμα Υποβολής στο http://icsvc-conference.com/abstract-submission-2/

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:

  1. Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος: 30 Νοεμβρίου 2016
  2. Προθεσμία υποβολής περιλήψεων: 31 Μαρτίου 2017 (θα λάβετε επιβεβαίωση λήψης μέσω email)
  3. Γνωστοποίηση αποδοχής: 31 Μαΐου 2017
  4. Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής για συγγραφείς: 30 Ιουνίου 2017
  5. Καταληκτική ημερομηνία εγγραφής για συμμετέχοντες: 13 Οκτωβρίου 2017


ΕΓΓΡΑΦΗ:
€100 (πρόσβαση και υλικό του συνεδρίου, βεβαίωση, διαλείμματα καφέ)
€130 (πρόσβαση και υλικό του συνεδρίου, βεβαίωση, διαλείμματα καφέ
και βραδινή δεξίωση)
Ενεργά μέλη της Κυπριακής Σημειωτικής Εταιρείας, φοιτήτριες και φοιτητές: Δωρεάν


ΕΚΘΕΣΗ ΑΦΙΣΑΣ:
Το συνέδριο φιλοξενεί Έκθεση Αφισών με θέμα: Έκρηξη[εις]: το κυρίαρχο οπτικό σημείο του 21ου αιώνα
Στα πλαίσια του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου σε θέματα Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας ICSVC 2017 με θέμα “H Σημειωτική του Branding: κουλτούρα και συνθήκες κατασκευής”, διοργανώνεται παράλληλη έκθεση αφίσας από 21 σχεδιαστές, οι οποίοι ερμηνεύουν γραφιστικά την έννοια της έκρηξης ως το χαρακτηριστικότερο οπτικό σημείο του 21ου αιώνα. Από τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο μέχρι και σήμερα, η έκρηξη ως τίτλος-κείμενο ειδήσεων, ως ήχος ή ως εικόνα αναδύεται επίμονα και εσκεμμένα από τα έντυπα ή ψηφιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθιστώντας την δυναμικά παρούσα στην οπτική κουλτούρα της καθημερινότητας. Η έκθεση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς προβάλλει εφαρμοσμένο έργο, το οποίο οπτικοποιεί το σκεπτικό, τις απόψεις και τις εμπειρίες των 21 σχεδιαστών για το συγκεκριμένο θέμα, μεταβαίνοντας από τη θεωρία στην πράξη με τρόπο δημιουργικό και ευφάνταστο. Η αντιπαραβολή και η συνύπαρξη της επιστημονικής έρευνας του συνεδρίου με το γραφιστικό σχεδιασμό αποτελεί βήμα για διάλογο και περαιτέρω διερεύνηση στο ευρύτερο πεδίο της Οπτικής Επικοινωνίας.

Οι καλλιτέχνες-σχεδιαστές που εκθέτουν τη δουλειά τους είναι, με αλφαβητική σειρά, οι:
Χρίστος Ανδρέου, Φίλιππος Βασιλειάδης, Ksenia Doroshevich, Ευριπίδης Ζαντίδης, Νικόλας Ιωάννου, Δημήτρης Κοκκινόλαμπος, Μύρια Κονναρή, Πάρις Κούτσικος, Jeff Leak, Θησέας Μουζουρόπουλος, Σάββας Ξιναρής, Χριστίνα Ολυμπίου, Άγγελος Παναγίδης, Όμηρος Παναγίδης, Ασπασία Παπαδήμα, Gabriel Solomons, Δημήτρης Σωτηρίου, SPACE DOCTORS, Χάρης Τσέβης, Ιωάννης Φετάνης, Αρτέμης Ψαθάς.

Η έκθεση θα συνυπάρξει με το συνέδριο και χωρικά, στο αίθριο έξω από τις αίθουσες διεξαγωγής των ανακοινώσεων του συνεδρίου, στο Κτίριο Τάσσος Παπαδόπουλος του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, στη γωνία των οδών Θέμιδος και Ιφιγενείας, στη Λεμεσό και θα διαρκέσει για 21 μέρες από τις 3 έως τις 24 Νοεμβρίου 2017.

Την έκθεση επιμελούνται οι Άγγελος Παναγίδης και Ευριπίδης Ζαντίδης καθηγητές του Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα: www.icsvc-conference.com