Το Κέντρο Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου διοργάνωσε με επιτυχία το Σάββατο 9/12/2017 επιστημονική ημερίδα με θέμα ΄Research Colloquium on 21st century Language Practices’.
Πέραν των 30 συμμετεχόντων, καθηγητών, εκπαιδευτικών και φοιτητών προσήλθαν στο κτήριο του Κέντρο Γλωσσών «Σίμος Μενάρδος» του ΤΕΠΑΚ.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις πιο κάτω παρουσιάσεις και εργαστήρια :
Εργαστήρια:
- Teaching in clouds: The Google Classroom experience, Έλις Κακουλλή Κωνσταντίνου
- Social Media for eLearning: friend or foe? , Dr Christina Giannikas, Ph.D
Παρουσιάσεις:
- Aligning the CEFR Proficiency Level Ratings of the English Profile with the Difficulty Levels of the English Computer-Adaptive Test, Dr Jack Burston, Μάρω Νεοφύτου & Δρ Ανδρούλλα Αθανασίου
- Fostering 21st Century Skills in ESP Learning through Digital Storytelling, Άννα Νικολάου
- L2 Assessment and Testing’ Teacher Education: an ‘alternative assessment’ approach with the use of new technologies, Δρ Σαλώμη Παπαδήμα-Σοφοκλέους
Research Colloquium on 21st century Language Practices
Το Κέντρο Γλωσσών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου διοργάνωσε με επιτυχία το Σάββατο 9/12/2017 επιστημονική ημερίδα με θέμα ΄Research Colloquium on 21st century Language Practices’.
Πέραν των 30 συμμετεχόντων, καθηγητών, εκπαιδευτικών και φοιτητών προσήλθαν στο κτήριο του Κέντρο Γλωσσών «Σίμος Μενάρδος» του ΤΕΠΑΚ.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις πιο κάτω παρουσιάσεις και εργαστήρια :
Εργαστήρια:
- Teaching in clouds: The Google Classroom experience, Έλις Κακουλλή Κωνσταντίνου
- Social Media for eLearning: friend or foe? , Dr Christina Giannikas, Ph.D
Παρουσιάσεις:
- Aligning the CEFR Proficiency Level Ratings of the English Profile with the Difficulty Levels of the English Computer-Adaptive Test, Dr Jack Burston, Μάρω Νεοφύτου & Δρ Ανδρούλλα Αθανασίου
- Fostering 21st Century Skills in ESP Learning through Digital Storytelling, Άννα Νικολάου
- L2 Assessment and Testing’ Teacher Education: an ‘alternative assessment’ approach with the use of new technologies, Δρ Σαλώμη Παπαδήμα-Σοφοκλέους