Ο Ομότιμος Καθηγητής της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), Γιώργος Χ. Ζώτος, μόλις κυκλοφόρησε (Οκτώβριο 2018), από τον Εκδοτικό Οίκο “University Studio Press” την 6ης έκδοση του Βιβλίου – Συγγράμματος με τίτλο: Διαφήμιση: Σχεδιασμός – Ανάπτυξη – Αποτελεσματικότητα (ISBN 978-960-12-2399-5), σελ. 1-666.
Η τελευταία έκδοση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με πέντε νέους επιστήμονες που δραστηριοποιούνται ερευνητικά και έχουν διεθνή παρουσία σε θέματα που αφορούν τη διαφήμιση και είναι κατ’ αλφαβητική σειρά οι: Αθηνά Γ. Ζώτου, Αντιγόνη Κυρούση, Χριστίνα Μπουτσούκη, Τζένη Πάλλα και Λεωνίδας Χατζηθωμάς. Το 21ο κεφάλαιο διαμόρφωσαν οι ακόλουθοι συντελεστές: Ευδοξία Κυριάκου, Κωστούλα Μαργαρίτη και Ειρήνη Τσίχλα.
Το βιβλίο παρακολουθεί τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, τις επιπτώσεις τους και πως αυτές αλλάζουν το περιβάλλον στο οποίο διαμορφώνεται η διαφήμιση. Παρουσιάζονται τα πιο πρόσφατα εμπειρικά δεδομένα ερευνητικών άρθρων που αναφέρονται σε επίκαιρα θέματα του επι μέρους γνωστικού αντικειμένου της διαφήμισης.
Βιβλιογραφία:
Γιώργος Χ. Ζώτος, Αθηνά Γ. Ζώτου, Αντιγόνη Κυρούση, Χριστίνα Μπουτσούκη, Πολυξένη (Τζένη) Πάλλα, Λεωνίδας Χατζηθωμάς, (2018), Διαφήμιση: Σχεδιασμός – Ανάπτυξη – Αποτελεσματικότητα, 6η έκδοση, Θεσσαλονίκη: University Studio Press, ISBN 978-960-12-2399-5.
Το ΤΕΠΑΚ νικητής και στα 2 βραβεία του Fair of European Innovators in Cultural Heritage
Ο Ομότιμος Καθηγητής της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), Γιώργος Χ. Ζώτος, μόλις κυκλοφόρησε (Οκτώβριο 2018), από τον Εκδοτικό Οίκο “University Studio Press” την 6ης έκδοση του Βιβλίου – Συγγράμματος με τίτλο: Διαφήμιση: Σχεδιασμός – Ανάπτυξη – Αποτελεσματικότητα (ISBN 978-960-12-2399-5), σελ. 1-666.
Η τελευταία έκδοση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με πέντε νέους επιστήμονες που δραστηριοποιούνται ερευνητικά και έχουν διεθνή παρουσία σε θέματα που αφορούν τη διαφήμιση και είναι κατ’ αλφαβητική σειρά οι: Αθηνά Γ. Ζώτου, Αντιγόνη Κυρούση, Χριστίνα Μπουτσούκη, Τζένη Πάλλα και Λεωνίδας Χατζηθωμάς. Το 21ο κεφάλαιο διαμόρφωσαν οι ακόλουθοι συντελεστές: Ευδοξία Κυριάκου, Κωστούλα Μαργαρίτη και Ειρήνη Τσίχλα.
Το βιβλίο παρακολουθεί τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, τις επιπτώσεις τους και πως αυτές αλλάζουν το περιβάλλον στο οποίο διαμορφώνεται η διαφήμιση. Παρουσιάζονται τα πιο πρόσφατα εμπειρικά δεδομένα ερευνητικών άρθρων που αναφέρονται σε επίκαιρα θέματα του επι μέρους γνωστικού αντικειμένου της διαφήμισης.
Βιβλιογραφία:
Γιώργος Χ. Ζώτος, Αθηνά Γ. Ζώτου, Αντιγόνη Κυρούση, Χριστίνα Μπουτσούκη, Πολυξένη (Τζένη) Πάλλα, Λεωνίδας Χατζηθωμάς, (2018), Διαφήμιση: Σχεδιασμός – Ανάπτυξη – Αποτελεσματικότητα, 6η έκδοση, Θεσσαλονίκη: University Studio Press, ISBN 978-960-12-2399-5.