Στο πλαίσιο των εορτασμών της Παγκόσμιας Ημέρας Δυσλεξίας, πραγματοποιήθηκε στις 5 Οκτωβρίου 2019, εκδήλωση αφήγησης παραμυθιού στην παιδική αίθουσα της Δημοτικής Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης Λεμεσού, συνδιοργανωμένη από το Κέντρο Γλωσσών του ΤΕΠΑΚ και τη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη Λεμεσού.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε αφήγηση του παραμυθιού "Δεν μου αρέσει το διάβασμα" της Clark Lisabeth Emlyn, από την καθηγήτρια Αγγλικών/Ειδικής Εκπαίδευσης του ΤΕΠΑΚ, Γεωργία Σαββίδου. Μέσα από την αφήγηση, 30 παιδιά ηλικίας 4-9 ετών είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Χάρη, ένα πανέξυπνο αγόρι με προφίλ Δυσλεξίας που παλεύει σιωπηλά με το διάβασμα και επομένως, με την αυτοπεποίθησή του. Κατά τη διάρκεια της εξιστόρησης του παραμυθιού, οι μικροί μας φίλοι εξοικειώθηκαν με τον όρο Δυσλεξία και μπόρεσαν να δουν μέσα από τα μάτια του Χάρη, τα γράμματα να ξεγλιστρούν και να αλλάζουν μέγεθος. Τέλος, με τη βοήθεια του βιβλίου τα παιδιά γνώρισαν συγκεκριμένες τεχνικές υποστήριξης, που μετατρέπουν το διάβασμα σε μια ευχάριστη εμπειρία αλλά ταυτόχρονα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση ενός παιδιού. Ακολούθησαν βιωματικές δραστηριότητες ενσυναίσθησης, οι οποίες στόχευαν στην κατανόηση και αποδοχή παιδιών με Δυσλεξία.
Η εκδήλωση αγκαλιάστηκε από όλους τους γονείς και τα παιδιά που συμμετείχαν, εκδηλώνοντας το ζωηρό ενθουσιασμό τους για το παραμύθι.
Ανάπτυξη συνεργασιών ΤΕΠΑΚ με φορείς της Αλεξάνδρειας
Στο πλαίσιο των εορτασμών της Παγκόσμιας Ημέρας Δυσλεξίας, πραγματοποιήθηκε στις 5 Οκτωβρίου 2019, εκδήλωση αφήγησης παραμυθιού στην παιδική αίθουσα της Δημοτικής Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης Λεμεσού, συνδιοργανωμένη από το Κέντρο Γλωσσών του ΤΕΠΑΚ και τη Δημοτική Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη Λεμεσού.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε αφήγηση του παραμυθιού "Δεν μου αρέσει το διάβασμα" της Clark Lisabeth Emlyn, από την καθηγήτρια Αγγλικών/Ειδικής Εκπαίδευσης του ΤΕΠΑΚ, Γεωργία Σαββίδου. Μέσα από την αφήγηση, 30 παιδιά ηλικίας 4-9 ετών είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το Χάρη, ένα πανέξυπνο αγόρι με προφίλ Δυσλεξίας που παλεύει σιωπηλά με το διάβασμα και επομένως, με την αυτοπεποίθησή του. Κατά τη διάρκεια της εξιστόρησης του παραμυθιού, οι μικροί μας φίλοι εξοικειώθηκαν με τον όρο Δυσλεξία και μπόρεσαν να δουν μέσα από τα μάτια του Χάρη, τα γράμματα να ξεγλιστρούν και να αλλάζουν μέγεθος. Τέλος, με τη βοήθεια του βιβλίου τα παιδιά γνώρισαν συγκεκριμένες τεχνικές υποστήριξης, που μετατρέπουν το διάβασμα σε μια ευχάριστη εμπειρία αλλά ταυτόχρονα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση ενός παιδιού. Ακολούθησαν βιωματικές δραστηριότητες ενσυναίσθησης, οι οποίες στόχευαν στην κατανόηση και αποδοχή παιδιών με Δυσλεξία.
Η εκδήλωση αγκαλιάστηκε από όλους τους γονείς και τα παιδιά που συμμετείχαν, εκδηλώνοντας το ζωηρό ενθουσιασμό τους για το παραμύθι.