Η Αικατερίνη Μαύρη είναι μέλος του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στο τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών και ερευνήτρια στο Cyprus Interaction Lab, του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η Αικατερίνη είναι κάτοχος πτυχίου (BA) σε Visual Communication Design και μεταπτυχιακού (MA) σε Design for Interactive Media από το Πανεπιστήμιο Middlesex (UK), καθώς και διδακτορικού στη τεχνολογικά-υποστηριζόμενη μάθηση από το τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (CUT) .
Η διδακτορική της διατριβή, με τίτλο «δια-οργανωτικές κοινότητες πρακτικής στις επιστήμες σχεδιασμού (design disciplines) για την ενίσχυση της δημιουργικότητας, της συνεργατικότητας, και της προ-επαγγελματικής ταυτότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», αφορά το
[...]σχεδιασμό, την εφαρμογή, και την αξιολόγηση δια-οργανωτικών κοινοτήτων πρακτικής (Communities of Practice), ενσωματωμένες στις επιστήμες σχεδιασμού, με στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων όπως η δημιουργικότητα, η επικοινωνία, και η συνεργατικότητα, καθώς και η ανάπτυξη της συνάφειας με την επαγγελματική πρακτική.
Πριν από την ένταξη της στον ακαδημαϊκό τομέα, η Αικατερίνη εργάστηκε ως σχεδιάστρια διάδρασης και υπεύθυνη έργων για αρκετά χρόνια στη βιομηχανία σχεδιασμού και ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρμογών. Αυτό σχετίζεται με τις διδακτικές της δραστηριότητες στο CUT που εστιάζουν στον σχεδιασμό και στην ανάπτυξη ιστοσελίδων (προπτυχιακό/μεταπτυχιακό επίπεδο), στον ψηφιακό σχεδιασμό, στο σχεδιασμό της εμπειρίας του χρήστη (UX), στο σχεδιασμό για όλους (inclusive design), και στη διαχείριση πολυμεσικών έργων.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και μελλοντικοί στόχοι επικεντρώνονται στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση τεχνολογικά υποστηριζόμενων μοντέλων κοινωνικής μάθησης, όπως οι δια-οργανωτικές κοινότητες πρακτικής, με σκοπό την αποτελεσματική συνεργασία πανεπιστημίου-βιομηχανίας για την ενίσχυση των μαθησιακών αποτελεσμάτων και τη ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
Η Αικατερίνη συμμετέχει στο ερευνητικό έργο Assessmake21, το οποίο αφορά σε «καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την αξιολόγηση δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε maker spaces» στο πλαίσιο του προγράμματος χρηματοδότησης Erasmus + KA2, καθώς και στη COST δράση CA15221 [WeReLaTe] που αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της δημιουργίας αποτελεσματικών μοντέλων για τη ανάπτυξη της συνεκτικότητας μεταξύ της διδασκαλίας, της εκμάθησης, της έρευνας και της συγγραφής.
Links:
Personal Website: https://mavri.cyprusinteractionlab.com/