• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα Επικοινωνίας
και Σπουδών
Διαδικτύου
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • Συντονιστικό Κέντρο EUt+
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Γιώργος Ζώτος
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου
  4. Προσωπικό
  5. Γιώργος Ζώτος

Γιώργος Ζώτος

Γιώργος Ζώτος

Oμότιμος Καθηγητής

Τμημα Επικοινωνιασ και Σπουδων Διαδικτυου

yorgos.zotos@cut.ac.cy

2500 2170, 2500 2642



Ο Γιώργος Χ. Ζώτος κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Σχολή Ν.Ο.Π.Ε. (με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ), Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών M.B.A. (με έμφαση στο Μάρκετινγκ) απο το Πανεπιστήμιο Minnesota των Η.Π.Α. (University of Minnesota, Minneapolis) και είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θεσσαλονίκη. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο μαθήματα Μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Rhode Island, Wharton Business School, και University of Pennsylvania, στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, στη Νέα Ζηλανδία και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ως επισκέπτης καθηγητής. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή συνέδρια. Το έργο του έχει υπομνηματιστεί και αναφερθεί [...](citations) σε αντίστοιχα ερευνητικά περιοδικά. Είναι κριτής σε διεθνή περιοδικά. Είναι μέλος του Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού International Journal of Advertising. Έχει συγγράψει βιβλία και ερευνητικές μονογραφίες. Ήταν υπεύθυνος σε πολλά ερευνητικά προγράμματα (Εθνικά και Ευρωπαικά). Υπήρξε Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας της Ελλάδας. Διετέλεσε Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών (Ο.Ε.) στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Πρόεδρος του Τμήματος Ο.Ε. για δύο θητείες και Διευθυντής του Τομέα Οικονομικής των Επιχειρήσεων του Τμήματος Ο.Ε. στο Α.Π.Θ. για μια δεκαετία. Είναι μέλος της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ καθώς και της Διεθνούς Εταιρείας Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης.


  • Έρευνα
  • Δημοσιεύσεις
  • Διδασκαλία
  • Εμπειρία
  • ερευνα
  • Δημοσιευσεισ
  • Διδασκαλια
  • Εμπειρια

Έρευνα

  

Research Program, PENED, for PH.D Research, General Secretariat for Research and Development, Greece, 2005-2008.

Project “Entrepreneurship and Innovation”, Development of a new course for 14 departments at Aristotle’s University of Thessaloniki. EPEAEK Program 2005-2007.

Project “Entrepreneurship and Innovation”, Development of a new course for 7 departments at Aristotle’s University of Thessaloniki. EPEAEK Program 2003-2005.

Research Program “Pythagoras”, for Post-Doc Research, General Secretariat for Research and Development, Greece, 2004-2007.

Research Program “Plouton”, Planning and Evaluation of the Communication Plan-EKETA, General Secretariat for Research and Development, Greece, 2003-2005.

International Research Program EQUAL. Funded by European Union 75% and Greek Government 25%. Participating Countries: Holland, Italy, Greece and United Kingdom, 2002-2004.

Research Grant for preparing the Business Plan of the Aristotle’s University of Thessaloniki, EPEAEK  Program, 2003.

Research grant from the Research Committee, Aristotle’s University of Thessaloniki, project: “Alcohol Advertisments in Magazines: A Comparative Study between Greece and U.S.A. “, 1998-1999.

Research grant from European Union, Program:  Youth Start, project: "Organic Products in Greece" (Level of Awareness, Attitudes, Intention to buy, Channels of Distribution), 1996-1997.

Research grant from the Research Committee, Aristotle's University of Thessaloniki, project: "Women Stereotypes in Magazine Advertisements: A comparative study between Greece and USA", 1996-1997.

Research grant from General Secretariat for Research and Technology, Greece, project: "Market Research in Bulgaria - Consumer Attitudes on the Greek Products (shoes and clothes)", 1994-1995.

Research grant from Ministry of National Economy, Greece, program: "Mentor", Project: "Consumer Satisfaction level from Hotel Services in the Metropolitan Area of Thessaloniki, Greece", 1993.

Research grant from European Community, program: "Intereg", project: "Small and medium size companies in Northern Greece - An evaluation of its potentials", 1992.

Research grant from the Ministry of Coordination, project: "The incidence and consumer perceptions of Quantity Surcharge in Greece", 1982.

Research grant from College of Business Administration, University of Rhode Island, project: "Marketing Research in Europe", 1981.


 

Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύσεις των τελευταίων πέντε ετών

Δημοσιεύσεις σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά με κριτές

  • Hatzithomas, L., Voutsa, M. C., Boutsouki, C., & Zotos, Y. (2021). A superiority–inferiority hypothesis on disparagement humor: The role of disposition toward ridicule. Journal of Consumer Behaviour, 20(4), 923–941. https://doi.org/10.1002/cb.1931
  • Margariti, K., Hatzithomas, L., Boutsouki, C., & Zotos, Y. (2021). Α path to our heart: Visual metaphors and “white” space in advertising aesthetic pleasure. International Journal of Advertising. https://doi.org/10.1080/02650487.2021.1914446
  • Margariti, K., Boutsouki, C., Hatzithomas, L., & Zotos, Y. (2019). Visual metaphors in food advertising: A cross-cultural study. In Food Research International (Vol. 115, pp. 338–351). Elsevier Ltd. https://doi.org/10.1016/j.foodres.2018.11.030
  • Riskos, K., Boutsouki, C., Zotos, Y., & Hatzithomas, L. (2017). Corporate Facebook posts in the UK and Greece: a content analysis. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 11(3), 233. https://doi.org/10.1504/ijima.2017.10006730
  • Krouwer, S., & Poels, K. (2017). Article or Ad? Readers’ Recognition and Evaluations of Native Advertisements on Online News Websites. In Advances in Advertising Research VIII (pp. 17–30). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-18731-6_2
  • Grau, S. L., & Zotos, Y. C. (2016). Gender stereotypes in advertising: A review of current research. International Journal of Advertising, 35(5), 761–770. https://doi.org/10.1080/02650487.2016.1203556
  • Zotos, Y. C., & Grau, S. L. (2016). Gender stereotypes in advertising: Exploring new directions. In International Journal of Advertising (Vol. 35, Issue 5, pp. 759–760). NTC Publications Ltd. https://doi.org/10.1080/02650487.2016.1203555
  • Hatzithomas, L., Boutsouki, C., & Zotos, Y. (2016). The role of economic conditions on humor generation and attitude towards humorous TV commercials. In Humor (Vol. 29, Issue 4, pp. 483–505). De Gruyter Mouton. https://doi.org/10.1515/humor-2015-0111
  • Tsichla, E., & Zotos, Y. (2016). Gender portrayals revisited: Searching for explicit and implicit stereotypes in Cypriot magazine advertisements. International Journal of Advertising, 35(6), 983–1007. https://doi.org/10.1080/02650487.2016.1189250
  • Ηatzithomas, L., Boutsouki, C., Pigadas, V., & Zotos, Y. (2016). PEER: Looking into Consumer Engagement in e-WOM through Social Media. In Advances in Advertising Research (Vol. VI) (pp. 11–24). Springer Fachmedien Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-10558-7_2
  • Chatzithomas, N., Boutsouki, C., Hatzithomas, L., & Zotos, Y. (2014). Social Media Advertising Platforms: A Cross-cultural Study. International Journal of Strategic Innovative Marketing. https://doi.org/10.15556/ijsim.01.02.002
  • Palla, J., & Zotos, Y. (2017). Gaining Attention Online: Do the Levels of Product Involvement and Website Interactivity Matter? An Eye-Tracking Approach. In Advances in Advertising Research (Vol. VII) (pp. 65-78). Springer Fachmedien Wiesbaden. European Advertising Academy [EAA] ISBN: 978-3-658-15219-2. https://www.researchgate.net/publication/312525861
  • Zotos, Y. C., & Tsichla, E. (2014). Female Stereotypes in Print Advertising: A Retrospective Analysis. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 148, 446–454. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.07.064
  • Zotos, Y., & Tsichla, E. (2014). Female Portrayals in Advertising Past Research, New Directions. International Journal of Strategic Innovative Marketing. https://doi.org/10.15556/ijsim.01.01.002

Άρθρα – κεφάλαια αξιολογημένα με κριτές σε επιστημονικά βιβλία 

  • “A Typology of Minimalism in Advertising” (with K.Margariti, Ch.Boutsouki and L.Hatzithomas), in E.A.A. Advances in Advertising Research,Vol.VIII,2017, pp115, Springer, Gabler, Germany,(chapter)
  •  “Gaining Attention Online: Do the Levels of Product Involvement and Website Interactivity Matter? An Eye-Tracking Approach”, (with P.J. Palla) in E.A.A. Advances in Advertising Research, Vol. VII, 2017, Springer, Gabler, Germany (chapter)
  • “Effective Interactive Websites: Examining the Moderating Roles of Involvement” (with P.J.Palla and R. Tsiotsou) in E.A.A. Advances in Advertising Research, Vol VI, 2016, pp 338-342, Springer, Gabler, Germany (chapter)
  • “PEER: Looking into Consumer Engagement in e-WOM through Social Media”, (with L. Hatzithomas, C. Boutsouki and V. Pigadas), in EAA Advances in Advertising Research Vol. VI, 2015 European Advertising Academy Springer Gabler, Germany.
  • “Is website interactivity always beneficial? An Elaboration Likelihood Model Approach”, (with P.Palla and R. Tsiotsou), In S. Rosengren, M. Dahlén, and S. Okazaki (Eds.), Advances in Advertising Research Vol. IV the Changing Roles of Advertising (pp. 131-145), 2013. European Advertising Academy, Springer Gabler.

Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Συνεδρίων Αξιολογημένες από Κριτές (Σύστημα Κριτών)

  • Margariti K., Boutsouki C., Zotos, Y.  and Hatzithomas L. (2018), Cross Cultural Advertising: Is a Metaphorical, Visual Language Always The Answer?, 17th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Valentia, Spain.
  • “How funny is it? Gelotophilia, katagelasticism and disparaging humor”, (with M. Voutsa, L. Hatzithomas and C. Boutsouki),  15th International Conference on Research in Advertising (I.C.O.R.I.A.), June 30 – July 2, 2016,  Ljubljana, Slovenia.
  • “A typology of minimalism in advertising”, (with K. Margariti, C. Boutsouki and L. Hatzithomas), 15th International Conference on Research in Advertising (I.C.O.R.I.A), June 30 – July 2, 2016,   Ljubljana, Slovenia.
  • “Guilt Appeals in social Ads: Experimenting with Google Adwords”, (with L. Hatzithomas, R. Evagorou and C. Boutsouki), 44th European Marketing Academy Conference (EMAC), May 26-29, 2015, Leuven, Belgium.
  • “Truly Interactive Websites: An Eye Tracking Approach”, (with P. J. Palla and R. Tsiotsou), 13th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Amsterdam, 27-29 June 2014.
  • “Gaining Satisfaction and Trust in a Brand Website”, (with P. J. Palla and R. Tsiotsou), American Marketing Association Servicing, Thessaloniki,  Greece, 13-15 June 2014.
  • “The Role of Economic Conditions on the Effectiveness of Greek Humorous
  • T.V. Advertising”, (with L. Hatzithomas and C. Boutsouki), 13th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Amsterdam, 27-29 June 2014.
  • “A Model of Consumer Engagement in eWOM via Social Media” (with L.Hatzithomas, C. Boutsouki,
  •  V. Pigadas), 13th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) Amsterdam, 27-29 June 2014.
  • “Product Packaging: Research Trends and Opportunities”, (with Al. Triantos), 2014, 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), Athens, Greece, 18-20 June 2014.    
  • “Female Stereotypes in Print Advertising”, (with E. Tsichla). 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, 13-17 September 2013, Prague, Czech Republic.    
  • “Effective Interactive Websites: Examining the moderating role of involvement”, (with P. Palla and R. Tsiotsou). 2013 World Marketing Congress, 17-20 July, Melbourne, Australia.
  • “Female and Male Stereotypes in Print Cypriot Advertisements: Measuring, comparing and exploring the association of gender with visual and verbal presentation styles”, (with E. Tsichla). 42nd European Marketing Academy Conference (EMAC), 4-7 June 2013, Istanbul, Turkey.
  • “Gender Stereotypes in Cypriot Print Advertisements: a Comparison of Single and Relationship Portrayals”, (with E. Tsichla). 18th International Conference on Corporate and Marketing Communication, 11-12 April 2013, Salerno, Italy.

Διδασκαλία

  • ΕΣΔ 315 Μάρκετιγκ και Επικοινωνία
  • ΕΣΔ 332 Αρχες Διαφημισης

 

Εμπειρία

2011-ΣήμεραΚαθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
1998-2010        Καθηγητής του Τµήµατος Οικονοµικών Επιστηµών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης.
1993-1998Αναπληρωτής Καθηγητής του Τµήµατος Οικονοµικών Επιστηµών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
1995-1996 Επισκέπτης Αναπληρωτής Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Διδασκαλία στο Μεταπτυχιακό τµήµα.
1986-1993Επίκουρος Καθηγητής του Τµήµατος Οικονομικών Επιστηµών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
5/1989-8/1989Επισκέπτης Senior Lecturer στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, στο Christchurch της Νέας Ζηλανδίας.
1986-1987 Επισκέπτης Αναπληρωτής Ερευνητής Καθηγητής (Visiting Research Associate Professor) στο Πανεπιστήμιο του Rhode Island των Η.Π.Α.
1982-1986  Λέκτωρ στο Οικονοµικό Τµήµα του Αριστοτέλειου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης.
1982 Εντεταλµένος επιµελητής στην έδρα της Ιδιωτικής Οικονοµικής στο Πανεπιστήµιο Μακεδονίας (πρώην Α.Β.Σ.Θ.).
1980Καλοκαίρι Επισκέπτης Επίκουρος Καθηγητής (Visiting Assistant Professor), στο Πανεπιστήµιο της Πενσυλβάνιας, Wharton     Βusiness School των Η.Π.Α.
12/1979-7/1981Επισκέπτης Επίκουρος Καθηγητής (Visiting Assistant Professor) στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνιας, Wharton Business School των ΗΠΑ.
1976-1979 Βοηθός και στη συνέχεια Επιµελητής στην έδρα της Οικονοµικής των Επιχειρήσεων του Αριστοτέλειου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης.
1975-1977Έκτακτος ωροµίσθιος Καθηγητής στα ΤΕΙ (πρώην ΚΑΤΕΕ) Θεσσαλονίκης στη Σχολή Στελεχών Επιχειρήσεων.
1973-1975  Βοηθός (Teaching Assistant) στο Πανεπιστήµιο της Minnesota των Η.Π.Α.

 

 

 


 

Γιώργος Ζώτος
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Oμότιμος Καθηγητής

Ο Γιώργος Χ. Ζώτος κατέχει Διδακτορικό Δίπλωμα απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Σχολή Ν.Ο.Π.Ε. (με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ), Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών M.B.A. (με έμφαση στο Μάρκετινγκ) απο το Πανεπιστήμιο Minnesota των Η.Π.Α. (University of Minnesota, Minneapolis) και είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θεσσαλονίκη. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο μαθήματα Μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Rhode Island, Wharton Business School, και University of Pennsylvania, στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, στη Νέα Ζηλανδία και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ως επισκέπτης καθηγητής. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή συνέδρια. Το έργο του έχει υπομνηματιστεί και αναφερθεί (citations) σε αντίστοιχα ερευνητικά περιοδικά. Είναι κριτής σε διεθνή περιοδικά. Είναι μέλος του Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού International Journal of Advertising. Έχει συγγράψει βιβλία και ερευνητικές μονογραφίες. Ήταν υπεύθυνος σε πολλά ερευνητικά προγράμματα (Εθνικά και Ευρωπαικά). Υπήρξε Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας της Ελλάδας. Διετέλεσε Διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών (Ο.Ε.) στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Πρόεδρος του Τμήματος Ο.Ε. για δύο θητείες και Διευθυντής του Τομέα Οικονομικής των Επιχειρήσεων του Τμήματος Ο.Ε. στο Α.Π.Θ. για μια δεκαετία. Είναι μέλος της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ καθώς και της Διεθνούς Εταιρείας Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης.

Κύπρος
yorgos.zotos@cut.ac.cy
2500 2170, 2500 2642

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1751604597305



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies