Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ
Ακαδημαϊκός Τίτλος |
Έτος |
Ίδρυμα |
Τμήμα |
Τίτλος Διατριβής |
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) |
2021 |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Οικονομικών Επιστημών |
Η επίδραση της επιθετικά χιουμοριστικής διαφήμισης στη στάση απέναντι στη μάρκα: διερεύνηση του ρόλου της γελωτοφιλίας, της γελωτοφοβίας και του καταγελασμού |
Μεταπτυχιακό (MSc) |
2016 |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Πληροφορικής & Οικονομικών Επιστημών |
Γελωτοφιλία, καταγελασμός και ταύτιση με τον χαρακτήρα της διαφήμισης ως μεσολαβητές στη σχέση μεταξύ του επιθετικού χιούμορ και της στάσης ως προς τη διαφήμιση και το προϊόν |
Δίπλωμα (BSc) |
2014 |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Μαθηματικών |
|
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με σύστημα κριτών
Κεφάλαια σε βιβλία (Referred - Evaluated)
Zarkada, A. K. & Voutsa, M. C. (2025). How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness. In Advances in Advertising Research (Vol. XV) Moving forward, looking back: advertising in the advent of AI (forthcoming). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden.
Melanthiou, Y. & Voutsa, M. C. (2025). Luxury Fashion and Sustainability: Digital Narratives, Greenwashing, and Consumer Engagement. In Luxury Brands Evaluation (forthcoming). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden.
Ανακοινώσεις σε συνέδρια (Referred - Evaluated)
Zarkada, A. K. & Voutsa, M. C. (2024). How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.
Mouratidis, A., Hatzithomas, L., Voutsa, M. C., Boutsouki, C., & Panopoulos, A. (2024). Chatbots and purchase intention: The power of emojis and brand coolness. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.
Voutsa, M. C., & Melanthiou, Y. (2024). Real Talk or Posed Shots? Unpacking Gen Zs Reaction to Candid vs. Non-Candid Brand Posts on BeReal. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.
Theodosiou, Z., Voutsa, M. C., Constantinou, C., & Lanitis, A. (2023, September). Safe vs Unsafe Crosswalks: Assessing the Factors Related to Pedestrian Safety. In 2023 18th International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation & Personalization (SMAP) 18th International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation & Personalization (SMAP 2023) (pp. 1-6). IEEE
Α/Α |
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Επιχορήγηση Από: |
Ρόλος στο Ερευνητικό Πρόγραμμα |
1 |
2017 |
Η συναισθηματική έκκληση στη διαφήμιση: Ο ρόλος του φύλου και της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή [(MIS) 5006438] |
Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (2014-2020) |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
Περίοδος Εργοδότησης |
Εργοδότης |
Τόπος |
Θέση |
|
Από |
Μέχρι |
|||
2021 |
σήμερα |
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Λεμεσός, Κύπρος |
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό |
2020 |
2021 |
Μητροπολιτικό Κολλέγιο |
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα |
Εκπαιδευτικό Προσωπικό |
Α/Α |
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Φορέας |
1 |
2017 |
Υποτροφία για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση». |
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) |
2 |
2016 |
Υποτροφία λόγω εξαιρετικής επίδοσης στο 2ο εξάμηνο του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών. |
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση» Α.Π.Θ. |
3 |
2016 |
Εκπροσώπηση της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό EDCOM Master Thesis Competition, λαμβάνοντας τη 2η θέση. |
European Institute for Commercial Communications Education (edcom) |