• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα
Επικοινωνίας και
Μάρκετινγκ
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Μαρία Βουτσά
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Μαρία Βουτσά

Μαρία Βουτσά

Μαρία  Βουτσά

Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ

maria.voutsa@cut.ac.cy

25002097

CV



Η Μαρία Βουτσά ανήκει στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Τμήματος Δημόσιας Επικοινωνίας. Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), έχει μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Διοίκηση (Α.Π.Θ., Ελλάδα) και διδακτορικό στη Διαφήμιση και Συμπεριφορά Καταναλωτή (Α.Π.Θ., Ελλάδα). Η διδακτορική της έρευνα συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στα πλαίσια του προγράμματος «Ενίσχυση του ανθρώπινου ερευνητικού δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας» (MIS-5000432), που υλοποιεί το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Επίσης, κατά τη διάρκεια της διδακτορικής της εργασίας συμμετείχε ως υποψήφια διδάκτορας στο ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Η συναισθηματική έκκληση στη διαφήμιση: Ο ρόλος του φύλου και [...]της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή», το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (2014-2020). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν κυρίως στη Διαφήμιση και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή και πιο συγκεκριμένα στα διάφορα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του ακροατηρίου που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω της χρήσης φυσιολογικών μέσων μέτρησης συναισθήματος και άλλων καινοτόμων τεχνικών (όπως αυτή της οφθαλμικής ιχνηλάτησης – eye-tracker). Τέλος, έχει δημοσιεύσει εργασίες της σε συλλογικούς τόμους και ακαδημαϊκά περιοδικά μεταξύ των οποίων και τα International Journal of Internet Marketing and Advertising, Journal of Consumer Behavior και Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing. Έχει επανειλημμένα παρουσιάσει εργασίες της σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), International Conference on Research in Advertising (ICORIA) και European Marketing Academy Conference (EMAC).


  • Σπουδές
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • Έρευνα
  • Διδασκαλία
  • Εργαστήρια
  • Απασχόληση
  • Διακρίσεις
  • Σπουδεσ
  • ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
  • ερευνα
  • Διδασκαλια
  • Εργαστηρια
  • Απασχοληση
  • Διακρισεισ

Σπουδές

Ακαδημαϊκός Τίτλος

Έτος

Ίδρυμα

Τμήμα

Τίτλος Διατριβής

Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD)

2021

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Οικονομικών Επιστημών

Η επίδραση της επιθετικά χιουμοριστικής διαφήμισης στη στάση απέναντι στη μάρκα: διερεύνηση του ρόλου της γελωτοφιλίας, της γελωτοφοβίας και του καταγελασμού

Μεταπτυχιακό (MSc)

2016

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Πληροφορικής & Οικονομικών Επιστημών

Γελωτοφιλία, καταγελασμός και ταύτιση με τον χαρακτήρα της διαφήμισης ως μεσολαβητές στη σχέση μεταξύ του επιθετικού χιούμορ και της στάσης ως προς τη διαφήμιση και το προϊόν

Δίπλωμα (BSc)

2014

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Μαθηματικών

  1. Πρόβλεψη μετοχών με τη χρήση νευρωνικών δικτύων
  2. Προσέγγιση ελαχίστων τετραγώνων
 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με σύστημα κριτών

  1. Voutsa, M. C. (2024). Disparaging humorous advertising: A bibliometric review. Journal of Marketing Communications, 1-25.
  2. Voutsa, M. C., Hatzithomas, L., Tsichla, E., & Boutsouki, C. (2022). Face reading the emotions of gelotophobes toward disparaging humorous advertising. The European Journal of Humour Research, 10(3), 88-112.
  3. Hatzithomas, L., Voutsa, M. C., Boutsouki, C., & Zotos, Y. (2021). A superiority–inferiority hypothesis on disparagement humor: The role of disposition toward ridicule. Journal of Consumer Behaviour, 20(4), 923-941.
  4. Voutsa, M. C., Tsichla, E., Hatzithomas, L., & Margariti, K. (2021). Examining consumer responses to YouTube ads through facial expressions and self-reports: the role of gender identity and emotional appeals. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 15(4), 368-393.
  5. Daskalaki, V., Voutsa M. C., Boutsouki C. & Hatzithomas L. (2020). “Service quality, visitor satisfaction and future behavior in the Museum sector”, Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing, 6(1), 3-8.

Κεφάλαια σε βιβλία (Referred - Evaluated)

  1. Zarkada, A. K. & Voutsa, M. C. (2025). How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness. In Advances in Advertising Research (Vol. XV) Moving forward, looking back: advertising in the advent of AI (forthcoming). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden.

  2. Melanthiou, Y. & Voutsa, M. C. (2025). Luxury Fashion and Sustainability: Digital Narratives, Greenwashing, and Consumer Engagement. In Luxury Brands Evaluation (forthcoming). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden.

  3. Timamopoulou, A., Hatzithomas, L., Boutsouki, C., & Voutsa, M. C. (2021). Half a century of super bowl commercials: A content analysis of humorous advertising styles. In Advances in Advertising Research (Vol. XI) (pp. 137-150). Springer Gabler, Wiesbaden.
  4. Tsichla, E., Voutsa, M. C., Margariti, K., & Hatzithomas, L. (2021). Gender Responses to Emotional Appeals in Advertising: Comparing Self-Reports and Facial Expressions. In Advances in Advertising Research (Vol. XI) (pp. 241-253). Springer Gabler, Wiesbaden.
  5. Voutsa, M. C., Hatzithomas, L., & Boutsouki, C. (2018). Superiority Theory and Disparagement Humor: The Role of Gelotophobia, Gelotophilia, and Katagelasticism. In Advances in Advertising Research IX (pp. 191-204). Springer Gabler, Wiesbaden.

Ανακοινώσεις σε συνέδρια (Referred - Evaluated)

  1. Zarkada, A. K. & Voutsa, M. C. (2024). How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.

  2. Mouratidis, A., Hatzithomas, L., Voutsa, M. C., Boutsouki, C., & Panopoulos, A. (2024). Chatbots and purchase intention: The power of emojis and brand coolness. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.

  3. Voutsa, M. C., & Melanthiou, Y. (2024). Real Talk or Posed Shots? Unpacking Gen Zs Reaction to Candid vs. Non-Candid Brand Posts on BeReal. In 22nd International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2024.

  4. Theodosiou, Z., Voutsa, M. C., Constantinou, C., & Lanitis, A. (2023, September). Safe vs Unsafe Crosswalks: Assessing the Factors Related to Pedestrian Safety. In 2023 18th International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation & Personalization (SMAP) 18th International Workshop on Semantic and Social Media Adaptation & Personalization (SMAP 2023) (pp. 1-6). IEEE

  5. LGBT Portrayals in Advertising. Sexual conservatism and the effectiveness of ads depicting straight or trans characters.”, 2023, 21st International Conference on Research in Advertising, 2021, 29 June-1 July, Bordeaux, France (S. Leonidou, M.C. Voutsa)
     
  6. “Gen Zs are real: Self-brand connection as mediator in the relationship between BeReal usage and brand selfies.”, 11th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2023, 12-14 July, Corfu, Greece (E. Kakoulli, M.C. Voutsa).
     
  7. “LGBT in Advertising. How audience’s sexual conservatism influences the attitude towards the ads depicting LGBT characters.”, 11th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2023, 12-14 July, Corfu, Greece (S. Leonidou, M.C. Voutsa).
     
  8. “The duplicitous effects of COVID-19 perception on behavioural tendencies towards fashion brands on Instagram in a sub-Saharan African context”, 10th International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2022, 8-10 July, Naxos, Greece (A.B. Mahmoud, M.C. Voutsa, K. Solakis, N. Grigoriou).
     
  9. “Deciphering the facial expressions of gelotophobes in disparaging humorous advertisements”, 2021, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 24-26 June, Bordeau, France, (M. C. Voutsa, L. Hatzithomas, E. Tsichla, C. Boutsouki).
     
  10. “Flashback in humorous advertising styles: a content analysis of Super Bowl advertising over the course of 45 years”, 2019, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 22-27 June, Krems, Austria, (A. Timamopoulou, L. Hatzithomas, C. Boutsouki, M. C. Voutsa).
     
  11. “Gender Responses to Emotional Appeals in Advertising: Comparing Self-Reported Measures and Facial Expressions”, 2019, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 22-27 June, Krems, Austria, (E. Tsichla, M. C. Voutsa, K. Margariti, L. Hatzithomas).
     
  12. “Gelotophobes, gelotophiles, katagelasticists and their media preferences: A new market’s psychographic variable”, 2019, International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), July 14, Crete, Greece (M. C. Voutsa, C. Boutsouki, L. Hatzithomas, E. Tsichla).
     
  13. “Physiological versus Self-report Measures in Emotional Advertising: A Research Agenda”, 2019, International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), July 14, Crete, Greece (K. Margariti, E. Tsichla, L. Hatzithomas, M. C. Voutsa).
     
  14. “Elicited emotions by disparaging humorous ads: The moderating role of gelotophobia, gelotophilia, and katagelasticism”, 2019, International Symposium on Consumer Personality in Contemporary Contexts (ISCP), September 13-14, Thessaloniki, Greece (M. C. Voutsa, C. Boutsouki, L. Hatzithomas, E. Tsichla).
     
  15. “Is this a joke? Disparaging humorous advertising effectiveness through the advertising characters gender”, 2018, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), 22-26 June, Valencia, Spain, (M. C. Voutsa, L. Hatzithomas, C. Boutsouki).
     
  16. “Sexual Humorous Appeals in Advertising: A Moderated Mediation Approach”, 2018, European Marketing Academy Conference (EMAC), 29 May-2 June, Glasgow, UK, (M. Armyrioti, M. C. Voutsa, L. Hatzithomas, C. Boutsouki).
     
  17. “Looking into service quality, visitor’s satisfaction and future behavior: the case of the archaeological and the Science & Technology Museums in Thessaloniki”, 2018, International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), June 15, Athens, Greece (V. Daskalaki, M. C. Voutsa, C. Boutsouki, L. Hatzithomas)
     
  18. “Superiority Theory and Disparagement Humor: the role of gelotophobia, gelotophilia and katagelasticism”, 2017, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), June 29th to July 2nd Ghent, Belgium, (M. C. Voutsa, L. Hatzithomas, C. Boutsouki).
     
  19. “How funny is it? Gelotophilia, Katagelasticism and Disparagement Humor”, 2016, International Conference on Research in Advertising (ICORIA), June 30th to July 2nd Ljubljana, Slovenia (M. C. Voutsa, L. Hatzithomas, C. Boutsouki, Y. Zotos).

Έρευνα

Α/Α

Ημερομηνία

Τίτλος

Επιχορήγηση Από:

Ρόλος στο Ερευνητικό Πρόγραμμα

1

2017

Η συναισθηματική έκκληση στη διαφήμιση: Ο ρόλος του φύλου και της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή [(MIS) 5006438]

Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (2014-2020)

Μέλος Ερευνητικής Ομάδας

 

Διδασκαλία

  • XDM 523: Data Analysis and AI in Marketing
  • IMC 402: Πρακτική Άσκηση
  • IMC 423: Μέτρηση Αποτελεσματικότητας Διαφήμισης
  • IMC 425: Δημιουργικό Διαφήμισης
  • IMC 444: Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Εργαστήρια

  • IMC 204: Αναλυτική Διαδικτύου
  • CIS 306: Έρευνα στο Διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  • CIS 473: Συλλογική Νοημοσύνη

Απασχόληση

Περίοδος Εργοδότησης

Εργοδότης

Τόπος

Θέση

Από

Μέχρι

2021

σήμερα

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Λεμεσός, Κύπρος

Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό

2020

2021

Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Εκπαιδευτικό Προσωπικό

 

Διακρίσεις

Α/Α

Ημερομηνία

Τίτλος

Φορέας

1

2017

Υποτροφία για εκπόνηση διδακτορικής έρευνας μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)

2

2016

Υποτροφία λόγω εξαιρετικής επίδοσης στο 2ο εξάμηνο του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών.

Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση» Α.Π.Θ.

3

2016

Εκπροσώπηση της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό EDCOM Master Thesis Competition, λαμβάνοντας τη 2η θέση.

European Institute for Commercial Communications Education (edcom)

 
Μαρία Βουτσά
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Η Μαρία Βουτσά ανήκει στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Τμήματος Δημόσιας Επικοινωνίας. Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), έχει μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και Διοίκηση (Α.Π.Θ., Ελλάδα) και διδακτορικό στη Διαφήμιση και Συμπεριφορά Καταναλωτή (Α.Π.Θ., Ελλάδα). Η διδακτορική της έρευνα συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στα πλαίσια του προγράμματος «Ενίσχυση του ανθρώπινου ερευνητικού δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας» (MIS-5000432), που υλοποιεί το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Επίσης, κατά τη διάρκεια της διδακτορικής της εργασίας συμμετείχε ως υποψήφια διδάκτορας στο ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο «Η συναισθηματική έκκληση στη διαφήμιση: Ο ρόλος του φύλου και της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή», το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (2014-2020). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν κυρίως στη Διαφήμιση και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή και πιο συγκεκριμένα στα διάφορα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του ακροατηρίου που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω της χρήσης φυσιολογικών μέσων μέτρησης συναισθήματος και άλλων καινοτόμων τεχνικών (όπως αυτή της οφθαλμικής ιχνηλάτησης – eye-tracker). Τέλος, έχει δημοσιεύσει εργασίες της σε συλλογικούς τόμους και ακαδημαϊκά περιοδικά μεταξύ των οποίων και τα International Journal of Internet Marketing and Advertising, Journal of Consumer Behavior και Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing. Έχει επανειλημμένα παρουσιάσει εργασίες της σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), International Conference on Research in Advertising (ICORIA) και European Marketing Academy Conference (EMAC).

Κύπρος
maria.voutsa@cut.ac.cy
25002097

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1746875008112



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies