• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα
Επικοινωνίας και
Μάρκετινγκ
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Χρίστος Θεμιστοκλέους
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Χρίστος Θεμιστοκλέους

Χρίστος Θεμιστοκλέους

Χρίστος  Θεμιστοκλέους

Λέκτορας

Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ

c.themistocleous@cut.ac.cy

25 002234



Ο Χρίστoς Θεμιστοκλέους ολοκλήρωσε τις σπουδές του (BSc, MSc, PhD) στο Πανεπιστήμιο του Nottingham όπου και εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός συνεργάτης. Πριν την εργοδότησή του στο ΤΕΠΑΚ εργάστηκε ως Λέκτορας Καταναλωτικής Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο του Reading - Henley Business School. Είναι Λέκτορας Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ με ερευνητικά ενδιαφέροντα την καταναλωτική ψυχολογία και συμπεριφορά σε θέματα ιδιωτικότητας με ποσοτικές μεθόδους έρευνας και, πιο πρόσφατα, την μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτών στον τουρισμό.


  • Διδασκαλία
  • Δημοσιεύσεις
  • Έρευνα
  • Διδασκαλια
  • Δημοσιευσεισ
  • ερευνα

Διδασκαλία

  • Judgement and Decision Making (IMC322) - Κρίση και Λήψη Αποφάσεων (IMC322)
  • Cognitive Psychology (IMC210) - Γνωστική Ψυχολογία (IMC210)  
  • Crisis Managemenet Communications (IMC431) - Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων (IMC431)
  • Business Ethics and Ideology (IMC207) - Επιχειρησιακή Ηθική και Δεοντολογία (IMC207) 

Δημοσιεύσεις

Επιστημονικά Περιοδικά

  • Yerimou, P., Themistocleous, C., and Farmaki, A. (2025). Authenticity in Travel Servicescapes: Examining Sense of Place Stimuli in Airports. Tourism Planning & Development, 1–20. https://doi.org/10.1080/21568316.2025.2480789
  • Gregoriades A, Themistocleous C. (2025) Improving Crowdfunding Decisions Using Explainable Artificial Intelligence. Sustainability. 17(4):1361. https://doi.org/10.3390/su17041361
  • Ingram C., Themistocleous C., Rickly J., McCabe S., (2021). “Marketing Literary England: Beyond the special interest tourist”, Annals of Tourism Research Empirical Insights. Vol. 2(2).
  • Sham R., Vrontis D., Thrassou A., Themistocleous C., Christofi M. (2020). “Stakeholder dynamics of contextual ambidextrous capabilities and authenticity: A conceptual synchronisation for competitive advantage”, Journal of General Management, Vol. 46 (1), 26-35.
  • Themistocleous C., Pagiaslis A., Smith A., Wagner C. (2019).“A Comparison of Scale Attributes between Interval Valued and Semantic Differential Scale”,International Journal of Market Research, Vol.61(1), 394-407
  • Themistocleous C., Wagner C., Smith A. (2014), “The ethical dilemma of implicit vs explicit data collection: Examining the factors that influence the voluntary disclosure of information by  consumers to commercial organizations”, IEEE on Ethics in Social  Sciences and Technology, Vol.1 article 31, DOI: 10.1109/ETHICS.2014.6893403

 

Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Διεθνών συνεδρίων

  • Themistocleous, C. and Gregoriades A. (2024) Examining the Success and Failure of Crowdfunding Campaigns using Explainable AI. Interdisciplinary Workshop on: Technology, Employment, Change Management and Human Well-Being. Gaeta, Italy, 18-20 September.
  • Yerimou, P., Themistocleous, C. (2024) Airportscape And Its Effects On Emotions And Satisfaction: Moderating Roles Of Sense Of Place And Environmental Responsiveness, Academy of Marketing Conference, Cardiff, Wales, 1-4 July.
  • Themistocleous C. (2023), “Emotions and Disclosures: Calm versus Frustrated states”, Subjective Probability Utility & Decision Making (SPUDM), Book of Proceedings.
  • Themistocleous, C. (2023), “Frustration and Disclosure Decision-Making: Over-Disclosure or Clam up?”, Academy of Marketing 2023 Annual Conference: From Revolution to Revolutions. Book of Proceedings, pp. 160-161
  • Υerimou, P., Themistocleous, C. (2023), “Airport Environment And Its Influence On Traveller Emotions, Perceived Quality And Revisit”, Academy of Marketing 2023 Annual Conference: From Revolution to Revolutions. Book of Proceedings, pp. 210–211.
  • Themistocleous C., Pagiaslis A., and Smith A. (2022) “Customer Privacy: Investigating the impact of data capturing techniques on consumer information disclosure patterns”. International Association for Research in Economic Psychology (IAREP). Kristiansand, Norway. Book of Proceedings.
  • Yerimou P.,  Themistocleous C., (2022) “Does sense of place matter? Investigating the role of airport experience on destination revisit”. Tourism, Hospitality & Events INternational Conference (THE INC), Limassol, Cyprus,  Conference Book of Proceedings.
  • Yerimou P., Panigyrakis G., Themistocleous C. (2022). “Is airport experience an antecedent for destination revisit? The Role of environment in the Covid-19 Era”, Corporate Marketing Communications (CMC) Conference,  Nicosia, Cyprus, Conference book of Proceedings.
  • Ingram, C., Themistocleous, C., Rickly, J., McCabe, S. (2019). “Literary England: A Tourism Destination for the US traveller”, in Euromed Academy Of Business Conference (EMAB),  Thessaloniki Greece, Conference book of proceedings 2019.
  • Themistocleous C.; Ingram C.; Jillian R.; McCabe S. (2019). “Marketing Literary England to the US traveller”, in Advances in Tourism Marketing Conference (ATMC), Namur, Belgium, Conference book of proceedings 2019.
  • Themistocleous C.,Pagiaslis A., Smith A. (2018). “Customer Information Management: Contemporary Issues of Privacy and Trust”, Euromed Academy Of Business Conference (EMAB), Valletta, Malta, Conference book of proceedings 2018.
  • Themistocleous, C., Pagiaslis, A., Smith, A. (2018). “Examining the individual and combined effects of questionnaire-design factors that influence the voluntary disclosure of private information by consumers to commercial organisations”, American Marketing Association (AMA), Boston, US Conference book of proceedings 2018.
  • Themistocleous C., Pagiaslis A. and Smith A. (2018). Customer Information Management: Theories and applications towards Sustainable Solutions. Inaugural Conference of the Cyprus Centre for Business Research (CCBR). Nicosia, Cyprus, Conference book of proceedings 2018.
  • Themistocleous C., Pagiaslis A., Smith A. and Wagner C. (2017), “Exploring interval valued scales: A comparison of scale attributes between interval valued and semantic differential scales”, Euromed Academy Of Business Conference (EMAB), Rome, Italy, Conference book of proceedings 2017.
  • Pagiaslis A., Themistocleous C., Smith A. and Wagner C. (2017), ‘‘Scale Wars: An exploration of interval valued scale attributes in marketing research”, American Marketing Association (AMA), International conference, San Francisco, US, Conference book of proceedings 2017.
  • Themistocleous C., Smith A., Wagner C. (2013), “Examining the factors that influence the voluntary disclosure of information by consumers to commercial organizations”, Society for the Advancement of Behavioural Economics (SABE), International Association for Research in Economics & Psychology (IAREP),  International Confederation for the Advancement of Behavioural Economics and Economic Psychology (ICABEEP), Atlanta, Georgia, USA, Conference book of proceedings 2013.

Κεφάλαια Βιβλίων

  • Themistocleous C. and Karapanos E. (2025) [In print; Forthcoming], “Precision Nudging: The Future of Behavioural Change”, Christou P. (Ed.) AI in Social Research. CABI Publishing.
  • Kouros T., Theodosiou Z. and Themistocleous C., (2025) [In Print; Forthcoming], “Machine Learning Bias: Geneaology, Expression and Prevention”, in Christou P. (Ed.), AI in Social Research. CABI Publishing.
  • Yerimou, P. and Themistocleous, C. (2024), “(Re)Defining Airport Experience: A New Framework Proposition”, in: Zarkada, A. (Ed.), Marketing Solutions to the Challenges of a VUCA Environment. Springer. 
  • Themistocleous C. (2023) “Sustainable Marketing”,Concise encyclopaedia of Corporate Social Responsibility. London:Edward Elgar Publishing
  • Themistocleous C. (2018). “Chapter 9: Customer Data: Contemporary Issues of Privacy and Trust”, Innovation and Capacity Building -Cross-Disciplinary Management Theories for Practical Applications, Palgrave Macmillan: London. Vol. 1.

 

Έρευνα

Α/Α ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΡΟΛΟΣ
1 2012 Examining the factors that influence the voluntary disclosure of information by consumers to commercial organisations EXPERIAN Plc (UK) Διδακτορικός φοιτητής -Μέλος Ερευνητικής Ομάδας

 

Χρίστος Θεμιστοκλέους
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Λέκτορας

Ο Χρίστoς Θεμιστοκλέους ολοκλήρωσε τις σπουδές του (BSc, MSc, PhD) στο Πανεπιστήμιο του Nottingham όπου και εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός συνεργάτης. Πριν την εργοδότησή του στο ΤΕΠΑΚ εργάστηκε ως Λέκτορας Καταναλωτικής Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο του Reading - Henley Business School. Είναι Λέκτορας Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ με ερευνητικά ενδιαφέροντα την καταναλωτική ψυχολογία και συμπεριφορά σε θέματα ιδιωτικότητας με ποσοτικές μεθόδους έρευνας και, πιο πρόσφατα, την μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτών στον τουρισμό.

 

Κύπρος
c.themistocleous@cut.ac.cy
25 002234

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1748815962689



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies