• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα
Επικοινωνίας και
Μάρκετινγκ
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Ερασμία Λεωνίδου
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
  3. Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  4. Προσωπικό
  5. Ερασμία Λεωνίδου

Ερασμία Λεωνίδου

Ερασμία Λεωνίδου

Λέκτορας

Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ

erasmia.leonidou@cut.ac.cy

25002612



Η Ερασμία Λεωνίδου είναι Λέκτορας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ. Κατέχει διδακτορικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο του Gloucestershire με ειδίκευση στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία, και έχει πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την αλληλεπίδραση μεταξύ διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μάρκετινγκ, το εσωτερικό μάρκετινγκ, τη συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση και την διαπολιτισμική επικοινωνία.

Το ερευνητικό της έργο περιλαμβάνει περισσότερα από 20 άρθρα σε διεθνή περιοδικά, κεφάλαια σε επιστημονικά βιβλία και πρακτικά διεθνών συνεδρίων.

  • Απασχόληση
  • Δημοσιεύσεις
  • Διδασκαλία
  • Σπουδές
  • Απασχοληση
  • Δημοσιευσεισ
  • Διδασκαλια
  • Σπουδεσ

Απασχόληση

Περίοδος Εργοδότησης

Εργοδότης

Τόπος

Θέση

Από

Μέχρι

2022

Σήμερα

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Λεμεσός, Κύπρος

Λέκτορας (2022-)

2021

2022

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Λευκωσία, Κύπρος

Λέκτορας - Μερική Απασχόληση

2021

2021

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Λεμεσός, Κύπρος

Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό

2020

2022

University of Central Lancashire

Λάρνακα, Κύπρος

Λέκτορας - Μερική Απασχόληση

2017

2019

Cardiff Metropolitan University

Λευκωσία, Κύπρος

Λέκτορας - Μερική Απασχόληση

2016

2017

Middlesex University

Λεμεσός, Κύπρος

Λέκτορας - Μερική Απασχόληση

Δημοσιεύσεις

Επιστημονικά Περιοδικά

2024

Battisti, E., Nirino, N., Leonidou, E., Thrassou, A., & Vrontis, D. (2024). Mergers and acquisitions and environmental conditions: a systematic literature review to investigate their linkage. Management Research Review, 47(2), 226-244.

2023

Giachino, C., Nirino, N., Leonidou, E., & Glyptis, L. (2023). eSport in the digital era: Exploring the moderating role of perceived usefulness on financial behavioural aspects within reward-crowdfunding. Journal of Business Research, 155, 113416. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2022.113416

Akter, S., Hossain, M. A., Tarba, S. Y., & Leonidou, E. (2023). How does quality-dominant logic ensure marketing analytics success and tackle business failure in industrial markets?. Industrial Marketing Management, 109, 44-57. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2022.12.005

Battisti, E., Nirino, N., Leonidou, E., & Salvi, A. (2023). Corporate social responsibility in family firms: Can corporate communication affect CSR performance?. Journal of Business Research, 162, 113865. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113865

2022

Crous, C., Battisti, E., & Leonidou, E. (2022). Non-financial reporting and company financial performance: a systematic literature review and integrated framework. EuroMed Journal of Business, 17(4), 652-676. https://doi.org/10.1108/EMJB-12-2020-0134

Battisti, E., Alfiero, S., & Leonidou, E., (2022). Remote working and digital transformation during the Covid-19 pandemic: psychological drivers and economic consequences for employees. Journal of Business Research https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2022.06.010

Battisti, E., Nirino, N., Leonidou, E., & Thrassou, A. (2022). Corporate venture capital and CSR performance: An extended resource-based view’s perspective. Journal of Business Research, 139, 1058-1066 https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.10.054

2021

Crous, C., Battisti, E. and Leonidou, E. (2021). Non-financial reporting and company financial performance: a systematic literature review and integrated framework. EuroMed Journal of Business, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/EMJB-12-2020-0134

Battisti, E., Graziano, A., Leonidou, E., Stylianou, I. & Pereira, V. (2021). International marketing studies in banking & finance: a systematic review and integrative framework. International Marketing Review, 38 (5), 1047-1081 https://doi.org/10.1108/IMR-12-2020-0301

2020

Vrontis, D., Leonidou, E., Christofi, M., Kaufmann, H. R., & Kitchen, P. (2020). Intercultural Service Encounters: A Systematic Review and a Conceptual Framework on Trust Development. EuroMed Journal of Business, 16 (3), 306-323 https://doi.org/10.1108/EMJB-03-2019-0044

Thrassou, A., Santoro, G., Leonidou. E., Vrontis, D. & Christofi, M. (2020). Emotional intelligence and perceived negative emotions in intercultural service encounters: building and utilizing knowledge in the banking sector. European Business Review, 32(3), 359-381 https://doi.org/10.1108/EBR-04-2019-0059

Singh, S., Kumar, P., Pereira, V., & Leonidou, E., (2020). Cause-Related Marketing and Service Innovation in Emerging Country Healthcare: Role of Service Flexibility and Service Climate. International Marketing Review, 37(5), 803-827 https://doi.org/10.1108/IMR-03-2019-0101

Leonidou, E., Christofi, M., Vrontis, D., & Thrassou, A. (2020). An Integrative Framework of Stakeholder Engagement for Innovation Management and Entrepreneurship Development. Journal of Business Research, 119, 245-258  https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.11.054

2018

Christofi, M., Vrontis, D., Leonidou, E., & Thrassou, A. (2018). Customer Engagement through Choice in Cause-Related Marketing: A Potential for Global ccompetitiveness. International Marketing Review, 37 (4), 621-650 https://doi.org/10.1108/IMR-04-2018-0133

2017

Papasolomou, I., Christofi, M., & Leonidou, E. (2017). Guest editorial: Exploring customers' experiences and perceptions in diverse organizational settings and geographical boundaries. Journal of Customer Behaviour, 16(1), 1-4.

Christofi, M., Leonidou, E., & Vrontis, D. (2017). Marketing research on Mergers and Acquisitions: a systematic review and future directions. International Marketing Review, 34(5), 629 - 651 https://doi.org/10.1108/IMR-03-2015-0100

2015

Christofi, M., Leonidou, E., Vrontis, D., Kitchen, P., & Papasolomou, I. (2015). Innovation and Cause-Related Marketing success: A Conceptual Framework and Propositions. Journal of Services Marketing, 29(5), 354-366 https://doi.org/10.1108/JSM-04-2014-0114

Christofi, M., Leonidou, E., & Vrontis, D. (2015). Cause-Related Marketing, Product Innovation and Extraordinary Sustainable Leadership: The Root Towards Sustainability. Global Business and Economics Review, 17(1), 93 - 111 10.1504/GBER.2015.066533

2014

Christofi, M., Vrontis, D., & Leonidou, E. (2014). Product Innovation and Cause-Related Marketing Success: A Conceptual Framework and a Research Agenda. Marketing Intelligence & Planning, 32(2), 174-189 https://doi.org/10.1108/MIP-10-2012-0108

2013

Christofi, M., Kaufmann, H. R., Vrontis, D., & Leonidou, E. (2013). Cause-Related Marketing and Strategic Agility: An Integrated Framework for Gaining the Competitive Advantage, World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development, 9(4), 518-542 10.1504/WREMSD.2013.056758

 

Βιβλία

Leonidou, E. (2024). The ever-evolving landscape of marketing research for air transport and tourism. In A. Zarkada (Ed.), Marketing solutions to the challenges of a VUCA environment: Proceedings of the 2023 GMA-GAMMA Joint Symposium, Seoul, Korea, July 20–23, 2023 (pp. 17–26). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-031-58429-9_2

Christofi, M., Leonidou, E., & Vrontis, D. (2015). ''Innovation: A Thorough Review of the Various Perspectives'', in Vrontis, D., Sakka, G., and Amirkhanpour, M., (Eds.), Management Innovation, Entrepreneurship and Human Resource Management Practices: A Global Perspective (pp. 92-110). UK: Cambridge Scholars Publishing.

 

Συνέδρια

2023

Leonidou, E. (2023, July). Converging on a new theoretical foundation for marketing research and air transport: research evolution from 1977 to 2022 and an agenda for future inquiry. In Global Marketing Conference.


2014

Christofi, M., Leonidou, E., & Vrontis, D. (2014). Innovation and Cause-Related Marketing Success in Business-To-Business Markets: A Conceptual Framework and Propositions. Proceedings of the International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), Athens, Greece.

2012

Leonidou, E., (2012), ‘Intercultural Competence As A Key Success Factor For Performance Of  Employees Working In Contact With Foreign Customers: The Case Of The Banking Industry In Cyprus’. Published in: American Marketing Association (AMA) Global Marketing Special Interest Group 2012 Conference Proceedings, April 2012 Cancun, Mexico.

Christofi, M. & Leonidou, E. (2012). Cause-Related Marketing and Strategic Agility: An Integrated Framework for Thriving in a Dynamic Environment. Proceedings of the 5th Annual ISI Conference Proceedings of the EuroMed Academy of Business, Switzerland, 326-341.

Leonidou, E. & Christofi, M. (2012). Action Research Case Study. Proceedings of the 5th Annual ISI Conference Proceedings of the EuroMed Academy of Business, Switzerland, 931-945.

Leonidou, E. & Christofi, M. (2012). Reflecting on a DBA Journey. Proceedings of the 5th Annual ISI Conference Proceedings of the EuroMed Academy of Business, Switzerland, 946-958.

Christofi, M., Vrontis, D., & Leonidou, E. (2012). ''Cause-Related Marketing success and Product Innovation: An Integrated Conceptual Framework and Research Propositions''. Proceedings of the International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), Thessaloniki, Greece.

Διδασκαλία

  • ΟΕΜ 101 Βασικές Αρχές Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
  • ΟΕΜ 211 Δημιουργική Σκέψη
  • ΟΕΜ 335 Κανονιστικό Πλαίσιο Δημόσιας Επικοινωνίας
  • ΟΕΜ 434 Διαπολιτισμική Επικοινωνία

Σπουδές

Ακαδημαϊκός Τίτλος

Έτος

Ίδρυμα

Τμήμα

Τίτλος Διατριβής

Διδακτορικό Δίπλωμα (DBA)

2016

University of Gloucestershire, UK

Σχολή Διοίκησης

Intercultural Service Encounters: An Integrated Framework for the Banking Industry of Cyprus

Δίπλωμα

2010

American Bankers Association - Institute of Banking Studies         Cyprus

-

-

Δίπλωμα (BΑ)

2006

Πανεπιστήμιο Κύπρου

Ιστορίας και Αρχαιολογίας

-

Ερασμία Λεωνίδου
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Λέκτορας

Η Ερασμία Λεωνίδου είναι Λέκτορας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ. Κατέχει διδακτορικό τίτλο από το Πανεπιστήμιο του Gloucestershire με ειδίκευση στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία, και έχει πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας από το Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την αλληλεπίδραση μεταξύ διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και μάρκετινγκ, το εσωτερικό μάρκετινγκ, τη συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση και την διαπολιτισμική επικοινωνία.

Το ερευνητικό της έργο περιλαμβάνει περισσότερα από 20 άρθρα σε διεθνή περιοδικά, κεφάλαια σε επιστημονικά βιβλία και πρακτικά διεθνών συνεδρίων.

Κύπρος
erasmia.leonidou@cut.ac.cy
25002612

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1747412120555



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies