Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ
Α/Α |
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Επιχορήγηση Από: |
Ρόλος |
1. | 2022 | “Data Driven Digital Marketing (3D-M)” | Erasmus Lump Sum Grants | Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
2. |
2022 |
“Game it Away! Entrepreneurship Education through Game Design & Maker-Centred Learning” |
Erasmus+, KA2 - Cooperation partnerships in higher education |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
3. |
2020 |
“Master’s program in Family Business Management / FAB” |
Erasmus+, KA2 |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
4. |
2019 |
“Developing Cultural Bonds between European Citizens and Refugees (DEVCULT)” |
Erasmus+, KA2 |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας
|
5. |
2017 |
“European Youth Network for Diversity and Tolerance (E-unite)” Erasmus+ |
Erasmus+, KA2 |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
6. |
2016 |
“Mentoring Platform for Young Social Innovators (MYNNOVA)” |
Erasmus+, KA2 |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
7. |
2012 |
“Feeling Younger by Getting Older” |
Grundtvig |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
8. |
2011 |
“Cross Cultural Management” |
Lifelong Learning Erasmus Intensive Program |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
9. |
2010 |
“From Local to Global” |
Lifelong Learning Erasmus Intensive Program |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
10. |
2010 |
“University Enterprise Training Partnership Link - U.E.T.P Link” |
Lifelong Learning Erasmus Intensive Program |
Μέλος Ερευνητικής Ομάδας |
IMC_205 |
Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις |
IMC_107 |
Σηματοποίηση |
CIS 208 |
Μέθοδοι έρευνας στην Επικοινωνία ΙΙ Ποιοτική Ανάλυση |
Επιστημονικά Περιοδικά
Papasolomou, I., Melanthiou, Y., & Tsamouridis, A. (2023). The fast fashion vs environment debate: Consumers’ level of awareness, feelings, and behaviour towards sustainability within the fast-fashion sector. Journal of Marketing Communications, 29(2), 191-209. DOI: https://10.1080/13527266.2022.2154059
Abdalmajid, J., Papasolomou, I., Vrontis, D., Melanthiou, Y., Thrassou, A., & Uzunboylu, N. (2023). A nation brand development framework: the stakeholders’ perspective. Journal of Asia Business Studies. Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print, DOI: https://doi.org/10.1108/JABS-03-2022-0087
Garanti, Z., Igbudu, N., Popoola, T., Vrontis, D., and Melanthiou, Y. (2022) “Building Corporate Reputation through Social Media Marketing Efforts: The Mediating Role of Corporate Brand Credibility, International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 17, No. 3/4, pp 370-393. DOI: https://10.1504/IJIMA.2022.10044686
Berjozkina, G. and Melanthiou, Y. (2021), “Is Tourism and Hospitality Education Supporting Sustainability?”, Worldwide Hospitality and Tourism Themes, Vol. 13 No. 6, pp. 744-753. DOI: https://doi.org/10.1108/WHATT-07-2021-0101
Κεφάλαια
Συνέδρια
2021
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
Περίοδος Εργοδότησης |
Εργοδότης
|
Τόπος
|
Θέση
|
|
Από
|
Μέχρι
|
|||
2008 |
Σήμερα |
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
Λεμεσός, Κύπρος |
Επίκουρη Καθηγήτρια |
2008 |
2022 |
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας |
Λευκωσία, Κύπρος |
Καθηγήτρια (2021-2022) Αν. Καθηγήτρια (2016-2021) Επίκουρη Καθηγήτρια (2012-2016) Λέκτορας (2009-2012) Αν. Λέκτορας (2004-2009) |
2004 |
2008 |
INTERCOLLEGE |
Λευκωσία, Κύπρος |
Μερική Απασχόληση |
2003 |
2005 |
ΑΤΗΚ (Iris) |
Λευκωσία, Κύπρος |
Υπάλληλος Μάρκετινγκ |
1998 |
2003 |
GfK – Middle East Marketing Research Bureau (MEMRB) |
Λευκωσία, Κύπρος |
Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Διευθύντρια Έρευνας |
Ακαδημαϊκός Τίτλος |
Έτος |
Ίδρυμα |
Τμήμα |
Τίτλος Διατριβής |
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD)
|
2009 |
University of Manchester, UK |
Manchester Business School |
Students’ Behaviour for Choice of Higher Education: An Investigation of Greek Cypriot Students |
Μεταπτυχιακό (MSc)
|
1998 |
University of Salford, UK |
School of Business |
Relationship Marketing in the Banking Section in Cyprus - An Overview |
Δίπλωμα (BΑ)
|
1997 |
European university (former Cyprus College) |
School of Business |
|