Τμημα Επικοινωνιασ και Μαρκετινγκ
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα στρέφονται γύρω από την καταναλωτική κουλτούρα και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζει την κατασκευή της ταυτότητας των ατόμων. Ενδιαφέρεται για τις διασταυρώσεις του πολιτισμού, της μόδας, των μέσων ενημέρωσης, της σεξουαλικότητας, της ταυτότητας και του φύλου με την καταναλωτική συμπεριφορά. Γράφει επίσης για το πώς ο φεμινισμός του 4ου κύματος επηρεάζει και αναπαρίσταται στην κουλτούρα των μέσων ενημέρωσης.
Έρευνες με χρηματοδότηση
Ημερομηνία |
Τίτλος |
Χρηματοδότηση |
Ρόλος |
1/08/20 - 1/02/21 |
Η απεικόνιση των ηλικιωμένων στα μέσα ενημέρωσης: Ένας συνδυασμός ανάλυσης περιεχομένου και critical discourse analysis της απεικόνισης των ηλικιωμένων στις ειδήσεις (MME) του Ηνωμένου Βασιλείου. |
Old People Commissionaire of Wales |
Κύριος ερευνητής |
1/01/2017 – 31/8/2019 |
Ευημερία στο επάγγελμα των λογιστών: Μέτρηση και κατανόηση της απροθυμίας αναζήτησης βοήθειας. |
Chartered Accountants Benevolent Association (CABA), UK |
Κύριος ερευνητής |
Άρθρα σε Περιοδικά με κριτές
Mak, C. K. Y., Lai, A-L., Tsaousi, C. & Davies, A. (2022) Mobilising the walking-with technique to explore mundane consumption practices: practical and theoretical reflections. Qualitative Market Research: an international journal. 25, 3, p. 383-401 19 p
Tsaousi C. (2019) "That's funny... you don't look like a lecturer! Dress and professional identity of female academics". Studies in Higher Education. Vol. 45 (9), pp. 1809-1820.
Tsaousi, C. (2016) ‘What underwear do I like?’ Taste and (embodied) cultural capital in the consumption of women's underwear. Journal of Consumer Culture, 16(2), pp. 467-492.
Tsaousi, C. (2015) How to organise your body 101: Postfeminism and the (re)construction of the female body through How to Look Good Naked. Media, Culture and Society, 39(2), pp. 145-158.
Tsaousi, C. and Brewis, J. (2013) ‘Are you feeling special today?’ Underwear and the fashioning of female identity. Culture and Organization, 19(1), pp. 1-21.
Εκθέσεις
Tsaousi, C., Weir, K., Marx, U., Kokkinidis, G., Stoborod, K. & Burridge, M. (2017) Wellbeing in the Accounting Profession: Measuring and understanding the reluctance to seek help: final report prepared for Chartered Accountants Benevolent Association (CABA), 178p.
Διδακτορικό |
2010 |
University of Leicester, UK |
School of Business |
Consuming Underwear: Fashioning Female Identity |
MSc Management |
2004 |
University of Leicester, UK |
School of Business |
|
BSc Economics |
2003 |
Πανεπιστήμιου Κύπρου |
Τμήμα Οικονομικών |
|