Προτεραιότητα χρήσης για όλες ανεξαίρετα τις αίθουσες διδασκαλίας, τα διδακτικά εργαστήρια και τους χώρους συνεδριάσεων, έχουν τα μαθήματα, βάσει του ωρολογίου προγράμματος που ετοιμάζεται κεντρικά από την Υπηρεσία Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας.
Αναλόγως διαθεσιμότητας, οι αίθουσες/υποδομές του Παενπιστημίου μπορούν να διατίθενται για συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες, διαλέξεις, συναντήσεις εργασίας και πολιτιστικά γεγονότα, που πραγματοποιούνται είτε από οντότητες του Πανεπιστημίου είτε από συνεργαζόμενους φορείς και άλλα κοινωνικά σύνολα. Το Πανεπιστήμιο διαθέτει εξειδικευμένο και έμπειρο τεχνικό προσωπικό για τη στήριξη των εκδηλώσεων αυτών.
Λόγω της αυξανόμενη ζήτηση για τους χώρους/αίθουσες του Πανεπιστημίου, έχει διαμορφωθεί πολιτική διαχείρισης και χρέωσης των χώρων/αιθουσών του Πανεπιστημίου (εδώ).
Δικαιούχοι χρήσης αιθουσών/χώρων
- Οι Πρυτανικές Αρχές, οι Σχολές, τα Τμήματα, οι Υπηρεσίες, η Φοιτητική Ένωση (περιλαμβανομένου των φοιτητικών παρατάξεων που εκπροσωπούνται στη Φ.Ε.ΤΕΠΑΚ) και οι Φοιτητικοί Όμιλοι του Πανεπιστημίου (χωρίς χρέωση).
- Άλλοι φορείς που συνδιοργανώνουν εκδηλώσεις/δραστηριότητες με οντότητες του πανεπιστημίου που αναφέρονται πιο πάνω. Η συνδιοργάνωση προϋποθέτει ότι το Πανεπιστήμιο θα αναγράφεται ως συνδιοργανωτής σε προσκλήσεις, διαφημίσεις και άλλα μέσα προβολής της δραστηριότητας και επίσης θα υπάρχει συμμετοχή του Πανεπιστημίου στο πρόγραμμα της εκδήλωσης (χωρίς χρέωση).
- Μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Οργανισμοί όπως, σωματεία, σύλλογοι, πολιτιστικές ομάδες, κυβερνητικές υπηρεσίες, νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, Επιστημονικοί φορείς, Επιμελητήρια εφόσον δεν χρεώνουν με οποιονδήποτε ποσό τους συμμετέχοντες (με καταβολή του λειτουργικού κόστους όπως αναφέρετε αναλυτικά στις Χρεώσεις, εξαιρουμένου του δικαιώματος χρήσης της αίθουσας/χώρου). Περιλαμβάνονται πολιτικά κόμματα, ωστόσο εξαιρούνται εκδηλώσεις προεκλογικού περιεχομένου ή που αφορούν εσωκομματικές εκλογικές διαδικασίες.
- Φυσικά ή νομικά πρόσωπα (κερδοσκοπικού χαρακτήρα), ιδιωτικοί οργανισμοί και εταιρείες (με την καταβολή του συνόλου της χρέωσης - Δικαίωμα χρήσης αίθουσας/χώρου + Λειτουργικό κόστος, όπως αναφέρονται αναλυτικά στις Χρεώσεις).
Πως διατίθενται οι χώροι/αίθουσες
- Με την υποβολή από τον ενδιαφερόμενο χρήστη ηλεκτρονικού αιτήματος (εδώ).
- Το αίτημα για την παραχώρηση του χώρου, προωθείτε από το Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης (ΚΕΠ) της ΥΣΦΜ, στο Γραφείο Εκδηλώσεων, όπου και εγκρίνεται ή απορρίπτεται σύμφωνα με τους όρους της παρούσας πολιτικής. Όπου χρειάζεται, το Γραφείο Εκδηλώσεων θα εξετάσει το αίτημα σε συνεργασία με το Γραφείο Προβολής και Ανάπτυξης.
- Το ΚΕΠ με το που θα λάβει την έγκριση ή απόρριψη από το Γραφείο Εκδηλώσεων, οφείλει να απαντήσει στον αιτητή. Σε κάθε περίπτωση η απάντηση στον αιτητή θα δίνετε εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα λήψης του αιτήματος, εκτός εάν το Γραφείο Εκδηλώσεων, θεωρεί πως χρειάζονται επιπλέον ημέρες διερεύνησης του αιτήματος όχι όμως πέραν των 5 εργάσιμων ημερών.
- Με την έγκριση του αιτήματος, το ΚΕΠ ενημερώνει τον αιτητή για την έγκριση του αιτήματος, τον ενημερώνει για τις χρεώσεις και του αποστέλλει ηλεκτρονικά το «Πρωτόκολλο για χρήση χώρου του ΤΠΚ» (Παράρτημα 3) για την υπογραφή του και επιστροφή στο πανεπιστήμιο.
- Το ΚΕΠ σε συνεννόηση με το Γραφείο Εκδηλώσεων αποστέλλει το υπογραμμένο «Πρωτόκολλο για χρήση χώρου του ΤΠΚ» στο Γραφείο Εσόδων της Υπηρεσίας Οικονομικών για την έκδοση του τιμολογίου στην περίπτωση όπου ο αιτητής θα πληρώσει δικαίωμα χρήσης του χώρου.
- Αίτημα που υποβάλλεται από οφειλέτη του πανεπιστημίου γίνεται δεκτό μόνο μετά την εξόφληση της οφειλής.
- Αίτημα που περιέχει όρους ή περιορισμούς δεν γίνεται δεκτό.
- Με τη διευθέτηση της κράτησης της αίθουσας ο αιτητής/αιτήτρια καλούνται να συμπληρώσουν την πιο κάτω ηλεκτρονική φόρμα με τις απαιτήσεις τους για παροχή υποστήριξης.
Υποστήριξη Εκδηλώσεων/Συνεδρίων/Συναντήσεων
Με τη συμπλήρωση και υποβολή της φόρμας αυτόματα ενημερώνονται οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου που εμπλέκονται στη τεχνική υποστήριξη.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι διοργανωτές αποτείνονται στους ακόλουθους λειτουργούς του Πανεπιστημίου ως ακολούθως:
Επικοινωνία για κρατήσεις:
Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης (KEΠ) ΥΣΦΕ
Μαρίζα Αλωνεύτη, τηλ. 25002710/11, φαξ. 25002760,
Email: mailto:kep@cut.ac.cy
Επικοινωνία για Τεχνικές Υπηρεσίες:
Υπηρεσία Διαχείρισης Υπηρεσίας
Άννα-Μαρία Θεοδοσίου - Τεχνικός Πολιτικής Μηχανικής, ΥΔΠ, τηλ. 25002434
email: annamaria.theodosiou@cut.ac.cy
Επικοινωνία για Υποστήριξη Τεχνολογικών Συστημάτων και Κωδικούς Πρόσβασης στο Διαδίκτυο:
Υπηρεσία Συστημάτων Τεχνολογίας και Πληροφορικής
Μαρκέλλος Ποταμίτης - Λειτουργός Πανεπιστημίου στο τηλ 25002700
Email: helpdesk@cut.ac.cy, service.desk@cut.ac.cy
Επικοινωνία για Προγραμματισμό/Διενέργεια Eκδηλώσεων:
Ηλίας Βασιλείου, Λειτουργός Γραφείου Φοιτητικής Ζωής, Αποφοίτων και Εκδηλώσεων, ΥΣΦΕ,
τηλ. 25002415, φαξ 25002841,
email: elias.vasiliou@cut.ac.cy