Το ΤΕΠΑΚ διοργάνωσε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με γνωστούς επαγγελματίες της Επικοινωνίας


Νέα-Ανακοινώσεις

Το Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Επικοινωνίας, Προώθησης και Διεθνοποίησης του Πανεπιστημίου, διοργάνωσε εκδήλωση με θέμα «Επικοινωνία: Ενημερωμένη Έκδοση V2023 - Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Επαγγελματίες» την Τρίτη , 2 Μαΐου 2023.

Πέραν των 90 παρευρισκόμενων, από το τοπικό επιχειρείν, εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της Επικοινωνίας, ακαδημαϊκό προσωπικό, φοιτητές/τριες αλλά και πολίτες με ενδιαφέρον προς το κομμάτι της επικοινωνίας, παρακολούθησαν την ενδιαφέρουσα εκδήλωση. 

 

 

Ο κύριος ομιλητής, διεθνούς φήμης  Σύμβουλος Επικοινωνίας και Επιχειρηματίας, Matthew Zorpas , παρουσίασε τις τάσεις και εξελίξεις στην επικοινωνία, αναλύοντας ιδιαίτερα την παραγωγή και προώθηση περιεχομένου μέσα από τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, με ιδιαίτερη αναφορά στη δημογραφική ανάλυση των χρηστών του διαδικτύου.

Παρουσίασε, επίσης, τη δική του προσωπική πορεία, η οποία ξεκίνησε με το «The Gentleman Blogger” πριν 10 χρόνια, και την εξέλιξη του Matthew Zorpas brand το οποίο του έχει αποφέρει συνεργασίες με fashion, lifestyle και luxury brands παγκόσμιας εμβέλειας.  

 

 

Στη συνέχεια ακολούθησε εξαιρετική συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με εκπροσώπους από όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα.

To πάνελ, αποτελείτο από τους Ειρήνη Α. Δημητρίου, CEO, FamigliaEight, Μιχάλη Σοφοκλέους Παρουσιαστής, Casa De Mikel - Ant1, Πλάτων Μουρατίδης και Ιωάννα Λαμπροπούλου, Ραδιοφωνικοί Παραγωγοί, The Breakfast Show - MixFM, Σάββα Κεντή, Παρουσιαστής Podcast, ListenBlitZ, Μαριάννα Δημητρίου, TikToker, @marianadim25 και Μάριο Λεωνίδου, YouTuber – MarioTube.  

 

 

Η Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η Δρ Γιούλα Μελανθίου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας.

Το κάθε μέλος του πάνελ είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εμπειρία του σχετικά με το δικό του μέσο επικοινωνίας τόσο σε σχέση με τους διαφημιζόμενους αλλά και σε σχέση με τους τρόπους που χρησιμοποιούνται για θετική επιρροή στις προτιμήσεις του κοινού. 

 

 

Ο Μιχάλης Σοφοκλέους ανέφερε πως στην τηλεόραση υπάρχει μεγάλη πρόκληση απόδοσης της επένδυσης γιατί το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με άλλα μέσα. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί, Πλάτων Μουρατίδης και Ιωάννα Λαμπροπούλου, πρόσθεσαν πως στο ραδιόφωνο η διαφήμιση γίνεται ενιαίο κομμάτι της εκπομπής έτσι ώστε να μπορεί και ο ακροατής να ταυτιστεί περισσότερο μαζί της, ενώ σαν μέσο παραμένει αγαπημένη συνήθεια επικοινωνίας, με έμφυτη αμεσότητα. Το πάνελ συμπέρανε πως και τα δυο παραδοσιακά μέσα, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό αν και πρέπει να βρουν διαδραστικούς τρόπους επικοινωνίας με τα ψηφιακά κανάλια.

 

 

Ο Σάββας Κεντής ανέφερε πως τα podcasts μπορούν να παράγουν ουσιαστικό περιεχόμενο ακόμη και για διαφημιστικούς σκοπούς και δήλωσε πως είναι πολύ σημαντική η χρήση του data για τη δημιουργία αποτελεσματικών εκπομπών με μεγάλη απήχηση.

Η Μαριάννα Δημήτριου και ο Μάριος Λεωνιδίου, ως content creators στο TikTok και YouTube αντίστοιχα, μοιράστηκαν την εμπειρία τους και τη διαδικασία παραγωγής περιεχομένου για διαφημιστικούς σκοπούς. Χαρακτηριστικά, ανέφεραν ότι συνήθως τα brands προσεγγίζουν τους δημιουργούς και εναπόκειται σε αυτούς να βρουν το πιο δημιουργικό τρόπο προβολής των προϊόντων.

 

 

Η Ειρήνη Α. Δημητρίου, CEO του Υποστηρικτή Επικοινωνίας της εκδήλωσης FamigliaEight ανάφερε πως υπάρχει χάσμα μεταξύ της παραγωγής περιεχομένου το οποίο μεταφράζεται σε πωλήσεις και το περιεχόμενο το οποίο μεταφράζεται σε likes καθώς και την αυξημένη ανάγκη καλύτερη διαπραγμάτευσης συμβολαίων μεταξύ brands και content creators. Επιπλέον, δήλωσε πως οι πραγματικά αποτελεσματικές δράσεις εμπίπτουν στη σφαίρα του physical ενώ ανάφερε και τη χρήση του AI ως απαραίτητο εργαλείο, το οποίο όμως δεν αναιρεί τον ανθρώπινο παράγοντα για όσους έχουν πραγματικά χρήσιμες ικανότητες.

 

 

H Συντονίστρια της Στρογγυλής Τραπέζης, Δρ Γιούλα Μελανθίου, υπέβαλε ερωτήσεις στον κάθε ένα από τους συμμετέχοντες, αγγίζοντας καίρια και ανατρεπτικά θέματα της επικοινωνίας και προσφέροντας εξαιρετικά χρήσιμη τροφή προς σκέψη σε όλους τους παρευρισκόμενους.

H εκδήλωση τοποθετεί το ΤΕΠΑΚ για ακόμη μια φορά ως ένα ακαδημαϊκό φορέα παγκόσμιας ποιότητας, ο οποίος επαναπροσδιορίζει, τοποθετεί και προάγει ωφέλιμες πρωτοβουλίες για τους φοιτητές/τριες, τους πολίτες και την κοινωνία ευρύτερα.

 

 

Σχετικοί Σύνδεσμοι

ΤΕΠΑΚ: Έναρξη του έργου NOVAFOODIES, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

ΤΕΠΑΚ: Έναρξη του έργου NOVAFOODIES, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

ΤΕΠΑΚ/Ημερίδα Διάχυσης των Τελικών Αποτελεσμάτων του έργου ‘’Gazelle: Organizing acceleration for high-potential innovative SME’s’’

ΤΕΠΑΚ/Ημερίδα Διάχυσης των Τελικών Αποτελεσμάτων του έργου ‘’Gazelle: Organizing acceleration for high-potential innovative SME’s’’

“Ηράκλειτος” – ΤΕΠΑΚ: πιλοτικό σεμινάριο για την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς

“Ηράκλειτος” – ΤΕΠΑΚ: πιλοτικό σεμινάριο για την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς

“Ηράκλειτος” – ΤΕΠΑΚ: πιλοτικό σεμινάριο για την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς

Το Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Επικοινωνίας, Προώθησης και Διεθνοποίησης του Πανεπιστημίου, διοργάνωσε εκδήλωση με θέμα «Επικοινωνία: Ενημερωμένη Έκδοση V2023 - Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Επαγγελματίες» την Τρίτη , 2 Μαΐου 2023.

Πέραν των 90 παρευρισκόμενων, από το τοπικό επιχειρείν, εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της Επικοινωνίας, ακαδημαϊκό προσωπικό, φοιτητές/τριες αλλά και πολίτες με ενδιαφέρον προς το κομμάτι της επικοινωνίας, παρακολούθησαν την ενδιαφέρουσα εκδήλωση. 

 

 

Ο κύριος ομιλητής, διεθνούς φήμης  Σύμβουλος Επικοινωνίας και Επιχειρηματίας, Matthew Zorpas , παρουσίασε τις τάσεις και εξελίξεις στην επικοινωνία, αναλύοντας ιδιαίτερα την παραγωγή και προώθηση περιεχομένου μέσα από τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, με ιδιαίτερη αναφορά στη δημογραφική ανάλυση των χρηστών του διαδικτύου.

Παρουσίασε, επίσης, τη δική του προσωπική πορεία, η οποία ξεκίνησε με το «The Gentleman Blogger” πριν 10 χρόνια, και την εξέλιξη του Matthew Zorpas brand το οποίο του έχει αποφέρει συνεργασίες με fashion, lifestyle και luxury brands παγκόσμιας εμβέλειας.  

 

 

Στη συνέχεια ακολούθησε εξαιρετική συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με εκπροσώπους από όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα.

To πάνελ, αποτελείτο από τους Ειρήνη Α. Δημητρίου, CEO, FamigliaEight, Μιχάλη Σοφοκλέους Παρουσιαστής, Casa De Mikel - Ant1, Πλάτων Μουρατίδης και Ιωάννα Λαμπροπούλου, Ραδιοφωνικοί Παραγωγοί, The Breakfast Show - MixFM, Σάββα Κεντή, Παρουσιαστής Podcast, ListenBlitZ, Μαριάννα Δημητρίου, TikToker, @marianadim25 και Μάριο Λεωνίδου, YouTuber – MarioTube.  

 

 

Η Συντονίστρια της συζήτησης ήταν η Δρ Γιούλα Μελανθίου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας.

Το κάθε μέλος του πάνελ είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εμπειρία του σχετικά με το δικό του μέσο επικοινωνίας τόσο σε σχέση με τους διαφημιζόμενους αλλά και σε σχέση με τους τρόπους που χρησιμοποιούνται για θετική επιρροή στις προτιμήσεις του κοινού. 

 

 

Ο Μιχάλης Σοφοκλέους ανέφερε πως στην τηλεόραση υπάρχει μεγάλη πρόκληση απόδοσης της επένδυσης γιατί το κόστος της διαφήμισης είναι πολύ μεγαλύτερο σε σχέση με άλλα μέσα. Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί, Πλάτων Μουρατίδης και Ιωάννα Λαμπροπούλου, πρόσθεσαν πως στο ραδιόφωνο η διαφήμιση γίνεται ενιαίο κομμάτι της εκπομπής έτσι ώστε να μπορεί και ο ακροατής να ταυτιστεί περισσότερο μαζί της, ενώ σαν μέσο παραμένει αγαπημένη συνήθεια επικοινωνίας, με έμφυτη αμεσότητα. Το πάνελ συμπέρανε πως και τα δυο παραδοσιακά μέσα, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό αν και πρέπει να βρουν διαδραστικούς τρόπους επικοινωνίας με τα ψηφιακά κανάλια.

 

 

Ο Σάββας Κεντής ανέφερε πως τα podcasts μπορούν να παράγουν ουσιαστικό περιεχόμενο ακόμη και για διαφημιστικούς σκοπούς και δήλωσε πως είναι πολύ σημαντική η χρήση του data για τη δημιουργία αποτελεσματικών εκπομπών με μεγάλη απήχηση.

Η Μαριάννα Δημήτριου και ο Μάριος Λεωνιδίου, ως content creators στο TikTok και YouTube αντίστοιχα, μοιράστηκαν την εμπειρία τους και τη διαδικασία παραγωγής περιεχομένου για διαφημιστικούς σκοπούς. Χαρακτηριστικά, ανέφεραν ότι συνήθως τα brands προσεγγίζουν τους δημιουργούς και εναπόκειται σε αυτούς να βρουν το πιο δημιουργικό τρόπο προβολής των προϊόντων.

 

 

Η Ειρήνη Α. Δημητρίου, CEO του Υποστηρικτή Επικοινωνίας της εκδήλωσης FamigliaEight ανάφερε πως υπάρχει χάσμα μεταξύ της παραγωγής περιεχομένου το οποίο μεταφράζεται σε πωλήσεις και το περιεχόμενο το οποίο μεταφράζεται σε likes καθώς και την αυξημένη ανάγκη καλύτερη διαπραγμάτευσης συμβολαίων μεταξύ brands και content creators. Επιπλέον, δήλωσε πως οι πραγματικά αποτελεσματικές δράσεις εμπίπτουν στη σφαίρα του physical ενώ ανάφερε και τη χρήση του AI ως απαραίτητο εργαλείο, το οποίο όμως δεν αναιρεί τον ανθρώπινο παράγοντα για όσους έχουν πραγματικά χρήσιμες ικανότητες.

 

 

H Συντονίστρια της Στρογγυλής Τραπέζης, Δρ Γιούλα Μελανθίου, υπέβαλε ερωτήσεις στον κάθε ένα από τους συμμετέχοντες, αγγίζοντας καίρια και ανατρεπτικά θέματα της επικοινωνίας και προσφέροντας εξαιρετικά χρήσιμη τροφή προς σκέψη σε όλους τους παρευρισκόμενους.

H εκδήλωση τοποθετεί το ΤΕΠΑΚ για ακόμη μια φορά ως ένα ακαδημαϊκό φορέα παγκόσμιας ποιότητας, ο οποίος επαναπροσδιορίζει, τοποθετεί και προάγει ωφέλιμες πρωτοβουλίες για τους φοιτητές/τριες, τους πολίτες και την κοινωνία ευρύτερα.