Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου συγχαίρει θερμά την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας και Πρόεδρο του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Πανεπιστημίου μας, Δρα Ελένη Α. Κύζα, για την άξια επιλογή της ως μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας για θέματα αξιοποίησης της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην εκπαίδευση, των ηλεκτρονικών εφαρμογών και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Τη συμβουλευτική ομάδα απαρτίζουν πανεπιστημιακοί και εμπειρογνώμονες και θα έχει ως αντικείμενο να συμβουλεύει και να δίνει κατευθύνσεις για τη στρατηγική και το σχέδιο ανάπτυξης της ψηφιακής τεχνολογίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Ο Πρύτανης του ΤΕΠΑΚ, Καθηγητής Παναγιώτης Ζαφείρης, σε μήνυμά του στον επίσημο λογαριασμό του στο facebook, συγχαίρει την Δρα Ελένη Κύζα και σημειώνει ότι: «Είμαι απολύτως σίγουρος ότι με τις γνώσεις και το έργο της μπορεί να βοηθήσει να γίνουν πολλά σε αυτό τον πολύ σημαντικό τομέα».
Η Δρ. Ελένη Α. Κύζα ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο πρόγραμμα Learning Sciences του Northwestern University, με επιπρόσθετη ειδίκευση στη γνωστική επιστήμη. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Ed.M.) από το πρόγραμμα Τεχνολογία και Εκπαίδευση από το Harvard Graduate School of Education, Πτυχίου στην Εκπαίδευση (B.Sc. in Εducation, summa cum laude) με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Boston University και Διπλώματος Δασκάλας από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου.
Οι πτυχιακές και μεταπτυχιακές της σπουδές υποστηρίχθηκαν μεταξύ άλλων από υποτροφίες από το πρόγραμμα CASP/Fulbright. Η μεταδιδακτορική της έρευνα με την Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές και Περιβαλλοντικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω ενός IRG Marie Curie Fellowship και του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας της Κύπρου.
Η Δρ Κύζα συντονίζει την ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (http://mcl.cut.ac.cy) στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η έρευνά της έχει χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και κατανόηση της συνεισφοράς των νέων τεχνολογιών σε θέματα όπως η αναστοχαστική μάθηση με διερώτηση, η συνεργασία, και ο ψηφιακός και επιστημονικός γραμματισμός. Τα τελευταία χρόνια διερευνά το θέμα της παραπληροφόρησης στα διαδικτυακά κοινωνικά μέσα, και την επίδραση προσωπικών χαρακτηριστικών αλλά και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων μέσω της Παιδείας για τα Μέσα, ώστε να ενισχυθεί η κριτική προσέγγιση προς την αξιολόγηση των πληροφοριών στο διαδίκτυο.
Η δουλειά της έχει δημοσιευτεί σε αναγνωρισμένα διεθνή περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Aπό το 2018 είναι αρχισυντάκτης (Editor-in-Chief) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού Instructional Science. Η Δρ Κύζα είναι εκλελεγμένη Πρόεδρος του επιστημονικού οργανισμού European Association for Research on Learning and Instruction –EARLI για το 2021-2023. Διετέλεσε επίσης πρόεδρος του διεθνούς οργανισμού International Society of the Learning Sciences (ISLS) ενώ από το 2017 είναι Inaugural Fellow του ίδιου οργανισμού.
Ο φοιτητικός Όμιλος Γραφικών και Πολυμέσων εκδίδει το πρώτο του περιοδικό ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ
Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου συγχαίρει θερμά την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας και Πρόεδρο του Τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Πανεπιστημίου μας, Δρα Ελένη Α. Κύζα, για την άξια επιλογή της ως μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας για θέματα αξιοποίησης της Ψηφιακής Τεχνολογίας στην εκπαίδευση, των ηλεκτρονικών εφαρμογών και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Τη συμβουλευτική ομάδα απαρτίζουν πανεπιστημιακοί και εμπειρογνώμονες και θα έχει ως αντικείμενο να συμβουλεύει και να δίνει κατευθύνσεις για τη στρατηγική και το σχέδιο ανάπτυξης της ψηφιακής τεχνολογίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Ο Πρύτανης του ΤΕΠΑΚ, Καθηγητής Παναγιώτης Ζαφείρης, σε μήνυμά του στον επίσημο λογαριασμό του στο facebook, συγχαίρει την Δρα Ελένη Κύζα και σημειώνει ότι: «Είμαι απολύτως σίγουρος ότι με τις γνώσεις και το έργο της μπορεί να βοηθήσει να γίνουν πολλά σε αυτό τον πολύ σημαντικό τομέα».
Η Δρ. Ελένη Α. Κύζα ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο πρόγραμμα Learning Sciences του Northwestern University, με επιπρόσθετη ειδίκευση στη γνωστική επιστήμη. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Ed.M.) από το πρόγραμμα Τεχνολογία και Εκπαίδευση από το Harvard Graduate School of Education, Πτυχίου στην Εκπαίδευση (B.Sc. in Εducation, summa cum laude) με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Boston University και Διπλώματος Δασκάλας από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου.
Οι πτυχιακές και μεταπτυχιακές της σπουδές υποστηρίχθηκαν μεταξύ άλλων από υποτροφίες από το πρόγραμμα CASP/Fulbright. Η μεταδιδακτορική της έρευνα με την Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές και Περιβαλλοντικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Κύπρου χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω ενός IRG Marie Curie Fellowship και του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας της Κύπρου.
Η Δρ Κύζα συντονίζει την ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (http://mcl.cut.ac.cy) στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η έρευνά της έχει χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και κατανόηση της συνεισφοράς των νέων τεχνολογιών σε θέματα όπως η αναστοχαστική μάθηση με διερώτηση, η συνεργασία, και ο ψηφιακός και επιστημονικός γραμματισμός. Τα τελευταία χρόνια διερευνά το θέμα της παραπληροφόρησης στα διαδικτυακά κοινωνικά μέσα, και την επίδραση προσωπικών χαρακτηριστικών αλλά και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων μέσω της Παιδείας για τα Μέσα, ώστε να ενισχυθεί η κριτική προσέγγιση προς την αξιολόγηση των πληροφοριών στο διαδίκτυο.
Η δουλειά της έχει δημοσιευτεί σε αναγνωρισμένα διεθνή περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Aπό το 2018 είναι αρχισυντάκτης (Editor-in-Chief) του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού Instructional Science. Η Δρ Κύζα είναι εκλελεγμένη Πρόεδρος του επιστημονικού οργανισμού European Association for Research on Learning and Instruction –EARLI για το 2021-2023. Διετέλεσε επίσης πρόεδρος του διεθνούς οργανισμού International Society of the Learning Sciences (ISLS) ενώ από το 2017 είναι Inaugural Fellow του ίδιου οργανισμού.