• ΕΛ
  • EN
  • 20 Χρόνια ΤΕΠΑΚ
  • myUni
  • Βιβλιοθήκη
Τμήμα
Επιστημών
Αποκατάστασης
  • Φοιτητές/τριες
    • Πληροφορίες φοίτησης
    • Φοιτητική Ζωή
    • Εξεύρεση Διαμονής
    • Αθλητισμός
    • Σταδιοδρομία
    • Στήριξη φοιτητών/τριών
    • Συμβουλευτική και Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
    • Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης
    • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ των φοιτητ(ρι)ών
    • Νέα & Εκδηλώσεις
  • Σπουδές
    • Οι σπουδές στο ΤΕΠΑΚ
    • Υποψήφιοι Φοιτητές/τριες
    • Προπτυχιακά Προγράμματα
    • Περιστασιακή και άλλη φοίτηση
    • Μεταπτυχιακά Προγράμματα Μάστερ
    • Επιτυχημένοι απόφοιτοι
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Εκδόσεις
  • Έρευνα
    • Ευκαιρίες χρηματοδότησης
      • Horizon 2020
      • Erasmus+
      • INTERREG IV
      • ΙΠΕ
    • Διεθνής Συνεργασία
      • Erasmus
      • Γραφείο Διασύνδεσης
      • Europe Direct Λεμεσού
    • Ερευνητικά Κέντρα
    • Χρηματοδοτούμενα Έργα
  • Το Πανεπιστήμιο
    • Γενικές Πληροφορίες
      • Προφίλ Πανεπιστημίου
      • Όραμα, Αποστολή και Αξίες
      • Μήνυμα από τον Πρύτανη
      • Νομοθεσία
      • Στρατηγικός Προγραμματισμός 2023-2030
      • Ετήσιες Εκθέσεις
      • Εκδόσεις
    • Διοίκηση
      • Συμβούλιο
      • Σύγκλητος
      • Πρυτανεία
      • Διοικητικές Υπηρεσίες
    • Σχολές
      • Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος
      • Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
      • Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης
      • Σχολή Επιστημών Υγείας
      • Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
      • Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας
      • Σχολή Διοίκησης Τουρισμού, Φιλοξενίας και Επιχειρηματικότητας
      • Κέντρο Γλωσσών
    • Οργανωμένες Οντότητες
    • hrs4r
    • Επικοινωνία
    • Εργοδότηση
    • GDPR
  • Απόφοιτοι
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επιστημών Υγείας
  3. Τμήμα Επιστημών Αποκατάστασης
  4. Προσωπικό Τμήματος
  5. Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό
  6. Ηλιάδα Πάμπουλου
  1. Σχολές
  2. Σχολή Επιστημών Υγείας
  3. Τμήμα Επιστημών Αποκατάστασης
  4. Προσωπικό Τμήματος
  5. Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό
  6. Ηλιάδα Πάμπουλου

Ηλιάδα Πάμπουλου

Ηλιάδα Πάμπουλου

Επίκουρη Καθηγήτρια

Τμημα Επιστημων Αποκαταστασησ

eliada.pampoulou@cut.ac.cy

25002402

CV



Η Δρ. Ηλιάδα Πάμπουλου σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα Πατρών και συνέχισε τις σπουδές της στο King’s College London, αρχικά για το MSc στην Υποστηρικτική Τεχνολογία και μετέπειτα για τις διδακτορικές σπουδές. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έλαβε συνολικά τέσσερις χορηγίες από διάφορα ιδρύματα και πιο συγκεκριμένα από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντης και το Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC). Επιπρόσθετα, η διδακτορική της διατριβή συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και την Κυπριακή Δημοκρατία μέσω του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας. Το τρέχον ερευνητικό της έργο αφορά, κυρίως, το πεδίο [...]της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (Augmentative and Alternative Communication) και αποσκοπεί στην βελτίωση παροχής υπηρεσιών λογοθεραπείας για άτομα με μειωμένη ή καθόλου λεκτική επικοινωνία. Συγκεκριμένα, τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την περιεκτική αξιολόγηση, τις διάφορες μεθόδους παρέμβασης μέσω τεχνολογικών βοηθημάτων και τους παράγοντες που αφορούν την αποδοχή/απόρριψη της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας. Αναφορικά με την κλινική της εμπειρία, μεταξύ άλλων, εργάστηκε ως λογοθεραπεύτρια σε δημόσια σχολεία στην Κύπρο και στην Αγγλία προσφέροντας συνάμα τις υπηρεσίες της σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Αγγλία όσον αφορά τα γραφικά σύμβολα. Η Δρ. Πάμπουλου έχει ως στόχο να βοηθήσει έμπρακτα τα άτομα με ελάχιστη ή καθόλου λειτουργική λεκτική επικοινωνία, γι΄ αυτό το λόγο δημοσιεύει τα αποτελέσματα των ερευνητικών της έργων σε επιστημονικά άρθρα και παρουσιάζει την έρευνα της σε συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Ως μέρος της κοινωνικής της προσφοράς, μέσω διαφόρων εργαστηρίων και σεμιναρίων, εκπαιδεύει τόσο ειδικούς (π.χ. λογοθεραπευτές) όσο και γονείς σε θέματα που αφορούν άμεσα το πεδίο της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας. Επιπρόσθετα, έχοντας ως στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία, μαζί με τους τεταρτοετείς φοιτητές της, η Δρ. Πάμπουλου δημιούργησε το πιο κάτω βίντεο το οποίο σκοπεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία.

https://www.youtube.com/embed/bwUnolLgwMU


  • Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Εκπαίδευση
  • Εργοδότηση
  • Εργαστήρια
  • Βραβεία
  • Δημοσιεύσεις
  • Διδασκαλία
  • Συμβουλευτικές και Διοικητικές Δραστηριότητες
  • Memberships
  • Υλικό
  • Ερευνητικα Ενδιαφεροντα
  • Εκπαιδευση
  • Εργοδοτηση
  • Εργαστηρια
  • Βραβεια
  • Δημοσιευσεισ
  • Διδασκαλια
  • Συμβουλευτικεσ και Διοικητικεσ Δραστηριοτητεσ
  • Memberships
  • Υλικο

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία
  • Επίκτητες Επικοινωνιακές Διαταραχές
  • Υποστηρικτική Τεχνολογία
  • Γραφικά Σύμβολα 

Εκπαίδευση

2015: Διδακτορικός τίτλος. King’s College London, Ηνωμένο Βασίλειο

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Δημόσιας Πολιτικής, Τμήμα Εκπαίδευσης.

Θέμα διατριβής: Χρήση γραφικών συμβόλων σε δημοτικά σχολεία χωρίς αποκλεισμούς και διερεύνηση εμπειριών γραφικών συμβόλων των δασκάλων και των λογοθεραπευτών.

 

2006: Mεταπτυχιακό στην Υποστηρικτική Τεχνολογία. King's College London, Ηνωμένο Βασίλειο.

Σχολή Βιοϊατρικών και Επιστημών Υγείας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Βιοϊατρικής Έρευνας

Θέμα διατριβής: Σκέψεις επιλογής γραφικών συμβόλων από λογοθεραπευτές και λογοθεραπευτές: μια πιλοτική μελέτη.

 

2004: Πτυχίο στην Λογοθεραπεία. Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πάτρας, Ελλάδα

Σχολή Επιστημών Υγείας, Τμήμα Ομιλίας και Γλωσσικής Θεραπείας.

Θέμα διατριβής: Χρήση εργαλείου λογισμικού για την υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.

 

Εργοδότηση

Λέκτορας Λογοθεραπείας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2018 - Τρέχουσα 

 

Επιστημονικός Συνεργάτης

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2016-2018

 

Λογοθεραπεύτρια

Πανεπιστήμιο Λευκωσίας: Πολυδύναμο Κέντρο Λόγου και Ευφυίας

Διάρκεια: 2016-2017

 

Εργαστήρια

Εργαστήριο Επαυξητικής/Εναλλακτικής Επικοινωνίας και Υποστηρικτικής Τεχνολογίας  AACTLab

Το AACTLab αποτελεί το πρώτο εργαστήριο που ιδρύθηκε στην Κύπρο με εξειδίκευση στην Επαυξητική, Εναλλακτική Επικοινωνία και Υποστηρικτική Τεχνολογία στο πεδίο της λογοθεραπείας. Το AACTLab δημιουργήθηκε το 2019, από την Λέκτορα Ηλιάδα Πάμπουλου του Τμήματος Επιστημών Αποκατάστασης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕ.ΠΑ.Κ.) με στήριξη από την Εναρκτήριά της Χρηματοδότηση από το ΤΕ.ΠΑ.Κ.

Το AACTLab ιδρύθηκε έχοντας ως όραμα το θεμελιώδες δικαίωμα των ανθρώπων για έκφραση, κατανόηση λεκτικών πληροφοριών, ανταλλαγή απόψεων, συμμετοχή κατά την λήψη αποφάσεων (π.χ. περίθαλψης) καθώς και το δικαίωμα ανάπτυξης και διατήρησης κοινωνικών σχέσεων.  Απώτερος στόχος του εργαστηρίου είναι η συνεχής και ποιοτική στήριξη των ατόμων με μειωμένη ή καθόλου λεκτική λειτουργική επικοινωνία. Το εργαστήριο στοχεύει να καλύψει τις ποικίλες ερευνητικές, κλινικές, και εκπαιδευτικές ανάγκες που αφορούν το πεδίο της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας.

 

Το AACTLab στοχεύει στην βελτίωση της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών σε άτομα με σύνθετες επικοινωνιακές διαταραχές με τους εξής τρόπους:

  • εκπόνηση μελετών τόσο σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο
  • ανάπτυξη και τροποποίηση υφιστάμενων εργαλείων αξιολόγησης
  • ανάπτυξη τεχνολογικών συστημάτων για να χρησιμοποιηθούν  για επικοινωνιακούς σκοπούς
  • εκπαίδευση φοιτητών,  φροντιστών (π.χ. συγγενών) και επαγγελματιών υγείας (π.χ. λογοθεραπευτών, νοσηλευτών)
  • δημιουργία ομάδων συζήτησης για θέματα που αφορούν την στήριξη ατόμων με επίκτητες και σύνθετες επικοινωνιακές διαταραχές 
  • συνεργασία με φορείς (ακαδημαϊκούς αλλά και από την βιομηχανία), τόσο από την Κύπρο όσο και από το εξωτερικό

Το AACTLab είναι άρτια εξοπλισμένο με σύγχρονα συστήματα χαμηλής, μεσαίας και υψηλής τεχνολογίας, όπως εκτυπωμένα βιβλία επικοινωνίας, συσκευές παραγωγής ηχητικών μηνυμάτων, συστήματα εισόδου βλεμματικού ελέγχου, διακόπτες και άλλα.  Παρακάτω παρουσιάζεται φωτογραφικό υλικό με παραδείγματα από τον παρεχόμενο εξοπλισμό καθώς και μερικές από τις δράσεις του εργαστηρίου, όπως η εκπαίδευση των φοιτητών στη χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίας.

PDF Τρίπτυχο

 

Το εργαστήριο στεγάζεται στο Τμήμα Επιστημών Αποκατάστασης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου  στο κτήριο ΖΤ3, Βραγαδίνου 15, στην Λεμεσό.  

https://goo.gl/maps/9CogTsZGowM2

 

 

 

Υπεύθυνη εργαστηρίου

Δρ. Ηλιάδα Πάμπουλου

Λέκτορας Λογοπαθολογίας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

 

Βραβεία

Συντονιστής έργου: i-TRAIN: Κινητή ψηφιακή εκπαίδευση για εργαζόμενους άμεσης φροντίδας που ασχολούνται με τους επιζώντες μετά από εγκεφαλικό.

Διάρκεια: 2020 – 2022

Χρηματοδότηση: Erasmus+ — EUR 248, 000

 

Director of the AACTLab (Infrastructure)

Developer of the Aided Symbol Assessment tool

Διάρκεια: 2018 – 2021

Χρηματοδότηση: Cyprus University Technology Faculty Start-up Fund — EUR 40,000

 

Πρόγραμμα Νέων Ερευνητών Κύπρου (PENEK / 0609)

Πλήρης διετή χρηματοδότηση για το ερευνητικό πρόγραμμα PhD

Διάρκεια: 2011-2013

Χρηματοδότηση: Χρηματοδοτείται από την Κυπριακή Δημοκρατία και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της ΕΕ μέσω του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας Κύπρου — EUR 65,000

 

Χρηματοδότηση για το MSc στην Υποστηρικτική Τεχνολογία

Διάρκεια: 2005-2006

Χρηματοδότηση: Το Συμβούλιο Έρευνας Μηχανικών και Επιστημών Φυσικών Επιστημών (EPSRC) και το Υποχρεωτικό Πρόγραμμα Κατάρτισης, King's College Λονδίνου (πλήρης υποτροφία)

 

Χρηματοδότηση για το MSc στην Υποστηρικτική Τεχνολογία

Διάρκεια: 2005-2006

Χρηματοδότηση: Βραβεία Ίδρυμα A.G. Leventis – GBP 4,000

 

Πλήρης χρηματοδότηση για το Πτυχίο Λογοθεραπείας

Διάρκεια: 2000-2004

Χρηματοδότηση: Ίδρυμα Ελληνικού Κρατικού Υποτροφείου

 

Δημοσιεύσεις

 

PUBLICATIONS (peer-reviewed)

 

Book Chapters

  1. Pampoulou, E. (in publication). Augmentative and Alternative Communication: assessment of people with complex communication needs. In Kambanaros, M. Diagnostic issues in speech and language therapy.
  2. Pampoulou, E. and Fuller, D.R. Introduction to AAC symbols. In Lloyd, L.L., & Fuller, D.R. (Eds.). (in publication). Principles and practices in augmentative and alternative communication. Thorofare, NJ: Slack, Inc.
  3. Pampoulou, E. and Fuller, D.R. Aided AAC symbols. In Lloyd, L.L., & Fuller, D.R. (Eds.). (in publication). Principles and practices in augmentative and alternative communication. Thorofare, NJ: Slack, Inc.
  4. Fuller, D.R., and Pampoulou, E. AAC models and classification systems. In Lloyd, L.L., & Fuller, D.R. (Eds.). (in publication). Principles and practices in augmentative and alternative communication. Thorofare, NJ: Slack, Inc.

 

Scholarly Journals  

  1. Pampoulou, E. and Fuller, D.R. (under peer review). Introduction of a New AAC Symbol Classification System: The Multidimensional Quaternary Symbol Continuum (MQSC). Journal of Enabling Technologies.
  2. Fuller, D.R. and Pampoulou, E. (under peer review). The AAC Communication Model: Revisiting the Means to Select and Transmit. Journal of Enabling Technologies.
  3. Eden, V., Pampoulou, E., Kambanaros, M., and Murphy, J. (under peer review). Communication Abilities and Quality of Life for People with Aphasia by using Talking Mats as a Treatment Method in Speech and Language Therapy. Aphasiology.
  4. Xeta, C., Kyranou, M., and Pampoulou, E. (under peer review). Communicating with mechanically ventilated patients who are awake. A qualitative study on the experience of Critical Care Nurses in Cyprus during the COVID-19 pandemic. Journal of Annals of Intensive Care.
  5. Gregoriou, G., Pampoulou, E., and Kambanaros, M. (under peer review). The impact of dementia on family carers using the ICF framework. Journal of Inquiry.
  6. Giannikas, C. and Pampoulou, E. (under peer review). Implementing Blended Learning in Higher Education Programmes: The Cypriot context. Research in Learning Technology.
  7. Pampoulou, E. and Fuller, D.R. (2020). Exploring AAC graphic symbol choices: a preliminary study. Journal of Enabling Technologies. 14 (3), pp. 171-185. DOI: 10.1108/JET-03-2020-0013
  8. Pampoulou, E. and Diamanti, I. (2020). Graphic symbol preferences of adults with disabilities in one non-profit foundation in Greece. Journal of Enabling Technologies, 14(3), pp. 157-169. DOI: 10.1108/JET-12-2019-0057
  9. Theodorou, E. and Pampoulou, E. (2020). Investigating the Assessment Procedures for Children with Complex Communication Needs. Communication Disorders Quarterly 1(14) pp. 1-14. DOI:  10.1177/1525740120960643
  10. Pampoulou, E. (2019). Speech and language therapists’ experiences supporting adults with acquired communication disorders. Disability Rehabilitation Assistive Technology, 14(5):471-478. DOI: 10.1080/17483107.2018.1463401
  11. Pampoulou, E., Theodorou E., and Petinou, K. (2018). Augmentative and Alternative Communication in Cyprus: Preliminary Survey. Journal of Child Language Teaching and Therapy. 34(1) pp.5-21. DOI: 10.1177/0265659018755523
  12. Pampoulou, E. (2017). Graphic symbols terminology: a call for a consensus. Journal of Enabling Technologies. 11(3), pp.1-9. DOI: 10.1108/JET-02-2017-0008
  13. Pampoulou, E. (2017). Exploring speech and language therapists and teachers’ experiences when choosing graphic symbol set(s) for their students in inclusive primary schools in England and Cyprus. Journal of Enabling Technologies. 11(2) pp.49-58. DOI: 10.1108/JET-07-2016-0014
  14. Pampoulou, E. (2016). Graphic symbol practices as a whole school approach in two inclusive primary schools in England and Cyprus. Journal of Technology and Disability. 28 (1,2) pp.31-45. DOI: 10.3233/TAD-160442
  15. Pampoulou, E. (2016). Collaboration between speech and language therapists and school staff when working with graphic symbols. Journal of Child Language Teaching and Therapy. 32(3) pp.361-376. DOI: 10.1177/0265659016647996
  16. Kambouri, M., Pampoulou, E., Pieridou, M. and Allen, M.  (2016). Early years teachers’ understanding and use of graphic symbols: A case study in relation to the teaching of science. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education.12(9) pp.1-19. DOI: 10.12973/eurasia.2016.1275a
  17. Pampoulou, E., and Detheridge, C. (2007). The role of symbols in the mainstream to access literacy. Journal of Assistive Technologies. 1(1) pp. 21-27. DOI: 10.1108/17549450200700004

 

Conference Proceedings

  1. Gregoriou, M., Pampoulou, E., and Millis, G. (2021). Promoting social equality in inclusive education: mapping the experience of parents of children who rely on Augmentative and Alternative Communication. International Scientific Conference of the University of Latvia.
  2. Constanta, M., Theodorou, E., and Pampoulou, E. (2018). Intensive language intervention for a student with developmental language disorders and learning disabilities. 15th Pancyprian Conference of Cyprus Pedagogical Association.
  3. Theodorou, E., Pampoulou, E. (2018). Investigating the assessment procedures for children with Complex Communication Needs: The Participation Model. Journal of Communication Matters.
  4. Theodorou, E., Pampoulou, E. and Petinou, K. (2016). Provision of Augmentative and Alternative Communication services to people with disabilities. 14th Pancyprian Conference of Cyprus Pedagogical Association.
  5. Pampoulou, E. and Abbott, C. (2013). Visual Timetables, Journal of Communication Matters, 27(2), pp.35-38.
  6. Pampoulou, E. and Angelides, P. (2012). The use of graphic symbols to promote inclusion in two schools in Cyprus. 8th PanHellenic Conference of Pedagogical Company of Greece.
  7. Greenstock, L. and Pampoulou, E. (2010). An introduction to two pieces of recent research in the use of graphic symbols, Journal of Communication Matters, 24(2) pp.32-35.
  8. Pampoulou, E. (2008). Graphic symbols in the prevention, diagnostics and treatment of communication disorders. 3rd National Congress of Bulgarian National Association of Logopedists. Sofia, Bulgaria.
  9. Pampoulou, E. and Detheridge, C. (2007). The role of symbols to access literacy. 3th Conference of Panhellenic Association of Logopedics. Athens, Greece.
  10. Pampoulou, E. (2007). Review of better living through technology, Journal of Assistive Technologies 1(2), pp. 54-55.

Διδασκαλία

Στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λεμεσός:

Προπτυχιακό Επίπεδο:

  • Εισαγωγή στις Διαταραχές Επικοινωνίας
  • Ψυχοφυσιολογία Ακοής, Ομιλίας, Λόγου
  • Γλωσσικές Μαθησιακές Διαταραχές
  • Νευρογενείς Κινητικές Διαταραχές Ομιλίας
  • Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Νέων Τεχνολογιών στη Λογοθεραπεία

Μεταπτυχιακό επίπεδο:

  • Μέθοδοι εφαρμογής στην Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία για Άτομα με Άναπτυξιακές Αναπηρίες (Θεωρία και εργαστήριο)

 

Στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία:

Προπτυχιακό Επίπεδο:

  • Εισαγωγή στη Λογοθεραπεία
  • Κλινικά Θέματα Λογοθεραπείας

Συμβουλευτικές και Διοικητικές Δραστηριότητες

Υπεύθυνη της ομάδας Ενδιαφέροντος Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (μέρος της εργασίας που πραγματοποιήθηκε στο AACTLab)

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2020 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Γερουσίας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2020 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολής Επιστημών Υγείας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2020 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος της Επιτροπής Εσωτερικής Διασφάλισης Ποιότητας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2020 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος της Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2019 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος της Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2019 – Τρέχων

 

Εκλεγμένο μέλος της Επιτροπής Βιβλιοθήκης

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2019 – 2020

 

Μέλος του Συμβουλίου Επιστημών Αποκατάστασης

Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Διάρκεια: 2018 – Τρέχων

 

Σύμβουλος / Εκπαίδευτρια ΕΕΕ

Ίδρυμα Θεοτόκου

Διάρκεια: 2018 – Τρέχων

 

Σύμβουλος / Εκπαίδευτρια ΕΕΕ

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού

Διάρκεια: 2015 – Τρέχων

Memberships

Επιστημονικές Κοινότητες

Μέλος της Διεθνούς Εταιρείας Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (ISAAC)

Έτος: 2021 – Τρέχων

 

Γραμματέας της Κυπριακής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Λογοθεραπείας (ESLA)

Έτος: 2020 – Τρέχων

 

Συνδεδεμένο μέλος της Αμερικανικής Ένωσης Ομιλίας-Γλώσσας-Ακοής (ASHA)

Έτος: 2017 – 2018

 

Μέλος του ISAAC

Έτος: 2012 – 2013

 

Μέλος του ISAAC

Έτος: 2008 – 2010

 

Μέλος του ISAAC

Έτος: 2006 – 2008

 

Μέλος του Συλλόγου Εγγεγραμμένων Λογοπαθολόγων Κύπρου

Έτος: 2004 – Τρέχων

 

Ερευνητικές Oμάδες

Υπεύθυνη του AACTLab, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Έτος: 2020 – Τρέχων

 

Μέλος της ομάδας Talking Mats SIG

Έτος: 2020 – Τρέχων

 

Υλικό

Υλικό

Εισαγωγή Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία - Μύθοι και Αλήθειες

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία - Θετικά και Αρνητικά

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία - Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία - Ποιότητα Ζωής 

Επαυξητικοί και Εναλλακτικοί Τρόποι Επικοινωνίας για τα άτομα με μειωμένη ή καθόλου λεκτική λειτουργική επικοινωνία

 

Βίντεος

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

 

 Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία: μύθοι και αλήθειες

 

Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία: θετικά και αρνητικά

Ηλιάδα Πάμπουλου
Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Επίκουρη Καθηγήτρια

Η Δρ. Ηλιάδα Πάμπουλου σπούδασε λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα  Πατρών και συνέχισε τις σπουδές της στο King’s College London, αρχικά για το MSc στην Υποστηρικτική Τεχνολογία και μετέπειτα για τις διδακτορικές  σπουδές. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έλαβε συνολικά τέσσερις χορηγίες από διάφορα ιδρύματα και πιο συγκεκριμένα από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, το Ίδρυμα Α.Γ. Λεβέντης και  το Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC). Επιπρόσθετα, η διδακτορική της διατριβή συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και την Κυπριακή Δημοκρατία μέσω του Ιδρύματος Προώθησης Έρευνας. Το τρέχον ερευνητικό της έργο αφορά, κυρίως, το πεδίο της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (Augmentative and Alternative Communication) και αποσκοπεί στην βελτίωση παροχής υπηρεσιών λογοθεραπείας για άτομα με μειωμένη ή καθόλου λεκτική επικοινωνία. Συγκεκριμένα, τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την περιεκτική αξιολόγηση, τις διάφορες μεθόδους παρέμβασης μέσω τεχνολογικών βοηθημάτων και τους παράγοντες που αφορούν την αποδοχή/απόρριψη της Υποστηρικτικής Τεχνολογίας. Αναφορικά με την κλινική της εμπειρία, μεταξύ άλλων, εργάστηκε ως λογοθεραπεύτρια σε δημόσια σχολεία στην Κύπρο και στην Αγγλία προσφέροντας συνάμα τις υπηρεσίες της σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Αγγλία όσον αφορά τα γραφικά σύμβολα. Η Δρ. Πάμπουλου έχει ως στόχο να βοηθήσει έμπρακτα τα άτομα με ελάχιστη ή καθόλου λειτουργική λεκτική επικοινωνία, γι΄ αυτό το λόγο δημοσιεύει τα αποτελέσματα των ερευνητικών της έργων σε επιστημονικά άρθρα και παρουσιάζει την έρευνα της σε συνέδρια τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Ως μέρος της κοινωνικής της προσφοράς, μέσω διαφόρων εργαστηρίων και σεμιναρίων, εκπαιδεύει τόσο ειδικούς (π.χ. λογοθεραπευτές) όσο και γονείς σε θέματα που αφορούν άμεσα το πεδίο της Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας. Επιπρόσθετα, έχοντας ως στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία, μαζί με τους τεταρτοετείς φοιτητές της, η Δρ. Πάμπουλου δημιούργησε το πιο κάτω βίντεο το οποίο σκοπεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία.

https://www.youtube.com/embed/bwUnolLgwMU

Κύπρος
eliada.pampoulou@cut.ac.cy
25002402

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  • Ακαδημαϊκό Προσωπικό
  • Διοικητικό Προσωπικό

ΧΑΡΤΕΣ

  • Χάρτης Πανεπιστημίου
  • Χάρτης Πλοήγησης
  • Virtual Tour

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

  • Φοιτητικό Portal (SIS)
  • eLearning (Moodle)
  • CUT Mail (students and staff on Office365)
  • Επανέκδοση Κωδικού (Password Reset)
  • Multi Factor Authentication (MFA)
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση (VPN)
  • cut-radio
  • Intent
  • Europe Direct
  • green@cut
  • Δίκτυο Ενίσχυσης και Ανάπτυξης της Μάθησης
  • Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
  • Ενδοδικτυακή Ηλεκτρονική Σελίδα ΤΕΠΑΚ - Intranet
  • Χρήσιμα videos

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Αρχ. Κυπριανού 30
3036 Λεμεσός

2500 2500

2500 2750

administration@cut.ac.cy

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με τον ιστότοπο
  • Cookie Policy
  • Ψηφιακά αρχεία λογότυπου

Copyright © 2025 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ

Βοηθήστε μας να γίνουμε καλύτεροι!

Ευχαριστούμε για τα σχόλια σας!
Αρ.Αναφ. 1746804534550



Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει τη σωστή λειτουργία της, όπως καθορίζεται εδώ.





Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies  






Απαραίτητα cookies  

Analytics cookies