Οι επιμέρους στρατηγικοί στόχοι του Πανεπιστημίου για την παρεχόμενη Εκπαίδευση μέχρι το 2020 είναι οι ακόλουθοι:
- Προσφορά ποιοτικών και διεθνώς ανταγωνιστικών προγραμμάτων σπουδών
 - Επίτευξη αριστείας στη διδασκαλία και διασφάλιση συνεχούς εκσυγχρονισμού του διδακτικού έργου
 - Ενίσχυση της απασχολησιμότητας των φοιτητών
 - Προσέλκυση υψηλού επιπέδου φοιτητών σε όλα τα προγράμματα σπουδών
 - Προαγωγή της διά βίου μάθησης
 
Για την παρακολούθηση του βαθμού επίτευξης των πιο πάνω στόχων, έχουν καθοριστεί οι ακόλουθοι δείκτες μέτρησης:
- Αριθμός προγραμμάτων (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
 - Αριθμός διδακτορικών τίτλων που απονεμήθηκαν
 - Αριθμός προγραμμάτων εξ αποστάσεως φοίτησης
 - Αριθμός προγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα
 - Αριθμός διαπανεπιστημιακών προγραμμάτων
 - Αριθμός φοιτητών ανά πρόγραμμα (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
 - Αριθμός διδακτορικών φοιτητών ανά Τμήμα
 - Βαθμός ικανοποίησης φοιτητών από το πρόγραμμα σπουδών τους (π.χ. δομή και περιεχόμενο προγράμματος, διδασκαλία)
 - Βαθμός ικανοποίησης φοιτητών για ποιότητα του διδακτικού έργου/ αποτελεσματικότητα διδασκόντων ανά μάθημα
 - Ποσοστό πιστοποιημένων προγραμμάτων σπουδών (προγραμματική αξιολόγηση)
 - Ποσοστό πιστοποιημένων Τμημάτων (τμηματική αξιολόγηση)
 - Ποσοστό φοιτητών με πρακτική εμπειρία κατά τη διάρκεια των σπουδών τους
 - Βαθμός ενδιαφέροντος υποψήφιων φοιτητών για τα προγράμματα του Πανεπιστημίου
 - Μέσος όρος βαθμολογίας των εισακτέων φοιτητών ανά πρόγραμμα
 - Γενικός μέσος όρος βαθμολογιών φοιτητών για όλα τα μαθήματα ανά πρόγραμμα
 - Ποσοστό φοιτητών που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στην κανονική διάρκεια (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
 - Αριθμός σεμιναρίων, ημερίδων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς το κοινό για συνεχή επαγγελματική κατάρτιση (continuing professional education)
 - Αριθμός φοιτητών έναντι μελών ακαδημαϊκού προσωπικού
 - Ποσοστό κάλυψης μαθημάτων από εξωτερικούς διδάσκοντες ανά Τμήμα (με βάση τις διδακτικές ώρες)
 - Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας ενεργειών για προσέλκυση φοιτητών (π.χ. αναλογία προϋπολογισμού για διαφήμιση μεταπτυχιακών προγραμμάτων σε σχέση με αριθμό αιτήσεων για μεταπτυχιακά)