Εκδηλώσεις

MarketingNext 24, 16 October 2024 at Carob Mill, Limassol

Φοιτητές του Τμήματος Επικοινωνίας και Mάρκετινγκ συμμετείχαν πρόσφατα στο πολυαναμενόμενο συνέδριο MarketingNext 24, το οποίο συγκέντρωσε κορυφαίους διεθνείς ειδικούς στον τομέα του μάρκετινγκ από εταιρείες όπως η Google, η Meta και το LinkedIn, καθώς και ηγέτες της τοπικής αγοράς από εταιρείες όπως η Digital Tree, η Cybarco και η Redwolf Ogilvy. Το συνέδριο περιλάμβανε παρουσιάσεις από επαγγελματίες marketers, οι οποίοι μοιράστηκαν γνώσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ και νέες τάσεις στον τομέα. Οι συμμετέχοντες είχαν τη μοναδική ευκαιρία να μάθουν από μερικά από τα πιο λαμπρά μυαλά που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ. Εκτός από την παρακολούθηση των ομιλιών, οι φοιτητές ανέδειξαν τις καινοτόμες ιδέες τους συμμετέχοντας στον διαγωνισμό MarketingNext Upcoming Innovators. Οκτώ ομάδες από το τμήμα διαγωνίστηκαν, με τέσσερις να περνούν στον τελικό. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη μιας ομάδας φοιτητών που κατέκτησε το πρώτο βραβείο για το καινοτόμο προϊόν τους, το SmartLift, ένα νέο και πρωτοποριακό προϊόν που αναμένεται να φέρει αλλαγές στην αγορά. Το MarketingNext 24 αποδείχθηκε μια εξαιρετικά εποικοδομητική εμπειρία, προσφέροντας στους φοιτητές την ευκαιρία να δικτυωθούν, να μάθουν και να αναδείξουν τη δημιουργική τους σκέψη στον τομέα του μάρκετινγκ.

 

Ιnterdisciplinary Workshop: Technology, Employment, Change Management and Human Well-Being (TECH), 18-20 September 2024 at the Angevin-Aragonese Castle Gaeta (Italy)

The workshop was sponsored and organized by the Creativity and Motivations Economic Research Center (CreaM) at the University of Cassino and Southern Lazio. The workshop’s primary focus was to delve into the intricate impact of contemporary technological advancements into production processes and daily life. There was significant participation from EUt+ colleagues, including representatives from CUT, h_da, TUD, RTU, UTT and UNICAS. Participation from CUT: Anna Zarkada: "Future Management for Sustainable Prosperity" Kypros Zantis and Erasmia Leonidou: "Consumer Trust and Voice Marketing in the Age of AI and Robotics" Christos Themistocleous and Andreas Gregoriades: "Examining the Success and Failure of Crowdfunding Campaigns using Explainable AI" Evdoxia Kyriacou: "Managing Change: Strategies for Enhancing Employee Engagement in Evolving Higher Education Institutions".

 

 

Συνέντευξη της Νάντιας Κωνσταντίνου για την πρακτική άσκηση στη Βουλή των Αντιπροσώπων στις 19/07/2024, στην εκπομπή "Από Μέρα Σε Μέρα" με την Κατερίνα Χαραλάμπους στο ΡΙΚ1.

Η Νάντια Κωνσταντίνου, φοιτήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, συμμετείχε στην εκπομπή "Από Μέρα Σε Μέρα" με την Κατερίνα Χαραλάμπους στο ΡΙΚ1, στις 19/7/24.  Στην εκπομπή, η Νάντια μοιράστηκε την εμπειρία της από την πρακτική άσκηση στη Βουλή των Αντιπροσώπων, αναλύοντας τα καθήκοντα και τις ευθύνες της, καθώς και τις γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η Νάντια επεσήμανε ιδιαίτερα τη σημασία της πολιτικής επικοινωνίας και πώς η εμπειρία της στη Βουλή την βοήθησε να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην πολιτική σκηνή. Τόνισε επίσης την ανάγκη για περισσότερους νέους να εμπλακούν στην πολιτική, υπογραμμίζοντας ότι η ενεργή συμμετοχή τους είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της χώρας.

Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/1dIs6nMI_zw

 

Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης (22nd International Conference on Research in Advertising - ICORIA 2024, 27-29/06/2024, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Τα μέλη του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου συμμετείχαν ενεργά στο Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης (22nd International Conference on Research in Advertising - ICORIA 2024, https://www.europeanadvertisingacademy.org/icoria2024/), το οποίο πραγματοποιήθηκε από 27 έως 29 Ιουνίου 2024 στη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Η Δρ. Γιούλα Μελανθίου (Επίκουρη Καθηγήτρια) και η Δρ. Μαρία Βουτσά (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) παρουσίασαν την εργασία με τίτλο "Real Talk or Posed Shots? Unpacking Gen Zs Reaction to Candid vs. Non-Brand Posts on BeReal". Επιπλέον, η Δρ. Μαρία Βουτσά παρουσίασε την εργασία με τίτλο "How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness", με συν-συγγραφέα την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Πρόεδρο του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Δρ. Άννα Ζαρκάδα.

 

 

Σεμινάριο «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας», 10-14/06/2024, Υπουργείο Εξωτερικών, Λευκωσία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σεμινάριο «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας» για τ@ς νεοπροσληφθ@ς ακολούθ@ς του Υπουργείου Εξωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας, στις 10-14 Ιουνίου 2024, στις εγκαταστάσεις του Υπουργείου Εξωτερικών στη Λευκωσία.

Το σεμινάριο επικεντρώθηκε στη διαπολιτισμική επικοινωνία, με έμφαση σε θέματα όπως η πολιτισμική ευαισθησία και αντίληψη, η μη λεκτική επικοινωνία και ο συμβολισμός, με σκοπό να αναπτυχθούν επικοινωνιακές δεξιότητες σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα.

Οι εκπαιδευόμεν@ συμμετείχαν επίσης σε βιωματική προσομοίωση πολιτισμικού σοκ.

 

Cyprus Democracy Summit, 23/04/2024, University of Cyprus (Old Campus), Ceremony Hall

Το Cyprus Democracy Summit ολοκληρώθηκε με επιτυχία αποτελώντας ένα ουσιαστικό χώρο ενεργοποίησης του δημόσιου διαλόγου για το μέλλον και την ενίσχυση της δημοκρατίας. Στη σύνοδο συμμετείχαν σημαντικοί ομιλητές και ομιλήτριες από την Κύπρο και το εξωτερικό, καθώς και αξιωματούχοι και εκπρόσωποι ευρωπαϊκών και διεθνών θεσμών. Τη σύνοδο τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου και η Υφυπουργός Πολιτισμού, Δρ Βασιλική Κασσιανίδου. Στη σύνοδο συμμετείχε και η Πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγ, Αναπλ. Καθ. Βασιλική Τρίγκα, ως προσκλεκλημένη στο πάνελ με τίτλο “2024: The Super-Election Year and Democracy Beyond Voting” https://www.cyprusdemocracy.com/program

 

Open lecture "Are CMOs good for firm innovation and performance? Evidence from publicly traded firms", 5/4/2024, ΑΜΦ1, κτήριο Τάσσος Παπαδόπουλος

The hosting of Professor Ruby Lee from Florida State University in our department Communication and Marketing Department, CUT has been successfully completed! Undergraduate and doctoral students had the opportunity to attend a comprehensive lecture on the topic "Are CMOs good for firm innovation and performance? Evidence from publicly traded firms", while potential collaboration prospects for the future were also discussed. We warmly thank all participants, especially Professor Lee, for sharing her valuable knowledge and insights. We look forward to further developments in our collaboration.

 

Cyprus University of Technology Forges New International Partnership

CUT and Thammasat University Seal Agreement for Academic Cooperation and Exchange

The Cyprus University of Technology (CUT) marked a significant step in its international outreach efforts by signing a cooperation agreement with Thailand's Thammasat University on November 21. This collaboration makes CUT the first Greek-speaking tertiary institution to partner with Thammasat University.

According to a press release from CUT, this agreement is aimed at fostering closer relations between the two universities. It establishes a framework for cooperation, particularly in marketing, through joint research activities and the development of both short-term/summer and postgraduate programs, benefiting both institutions.

Specifically, the agreement facilitates the exchange of students and academic and research staff. It also includes the development of educational programs and the joint organization of scientific lectures and colloquia.

The agreement was signed on behalf of CUT by Rector Professor Panayiotis Zaphiris and for Thammasat by the Vice-Rector for International Relations, Associate Professor Surat Teerakapibal.

Dr. Yioula Melanthiou, Assistant Professor in the Department of Communication and Marketing at CUT, is the academic coordinator for this agreement.

The signing ceremony took place at the Communication, Promotion, and Internationalisation Service of CUT on Tuesday, November 21, 2023, as noted in the press release.

 

EUMMAS A2S Conference on Global Social and Technological Development and Sustainability  21/02/2023 - 23/02/2023,  Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Η επίκουρη καθηγήτρια Δρ Γιούλα Μελανθίου, του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, παρευρέθηκε στο Συνέδριο EUMMAS A2S για την Παγκόσμια Κοινωνική και Τεχνολογική Ανάπτυξη και Αειφορία.  Διοργανώθηκε από την Ακαδημαϊκή Κοινοπραξία EUMMAS που περιλαμβάνει σχεδόν 30 πανεπιστήμια και σχολές επιχειρήσεων από περισσότερες από 20 χώρες.  Η εκδήλωση διοργανώθηκε ως Συνέδριο EUMMAS Concept Academe2Society (A2S) που διαμορφώνει μια μοναδική και καινοτόμο προσέγγιση για τη συνεργασία μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και της Κοινωνίας.  Το θέμα του Συνεδρίου EUMMAS Dubai 2023 ήταν «Ακαδημία, επιχειρήσεις και φορείς χάραξης πολιτικής στον αναδυόμενο νέο κόσμο».

Kick-off Meeting of Erasmus+ Program "Game it Away" 18/01/2023-20/01/2023, Aveiro, Portugal

Το Project Game it Away σκοπεύει να δημιουργήσει καινοτόμες πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας μια διεπιστημονική και επικεντρωμένη στον μαθητή προσέγγιση στην Εκπαίδευση Επιχειρηματικότητας, που συνδυάζει το σχεδιασμό παιχνιδιών και τη μάθηση με επίκεντρο τον κατασκευαστή. Η πρώτη συνάντηση έγινε στο Αβεϊρο της Πορτογαλίας. Συντονιστής Έργου: Πανεπιστήμιο του Αβέιρο Εταίροι: Advancis Business Services (Πορτογαλία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κάουνας (Λιθουανία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Bialystok (Πολωνία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (Κύπρος), Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Ελλάδα).

 

«Εναρκτήρια συνεδρία της Κυπριακής Ακαδημίας Μάρκετινγκ» 17/01/2024, Λευκωσία

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου, 2024, η εναρκτήρια συνεδρία της Κυπριακής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με την παρουσία 21 ακαδημαϊκών που ειδικεύονται στον χώρο του μάρκετινγκ και εργάζονται σε κρατικά και ιδιωτικά πανεπιστήμια/ερευνητικά ιδρύματα της Κύπρου και του εξωτερικού. Σκοπός της Ακαδημίας είναι η προαγωγή της επιστήμης του μάρκετινγκ στην Κύπρο μέσα από την συνεργασία των ακαδημαϊκών σε διάφορα ερευνητικά και εκπαιδευτικά θέματα μάρκετινγκ, την σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και του πρακτικού/επαγγελματικού κόσμου του μάρκετινγκ, και τη διάχυση της γνώσης του μάρκετινγκ στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Οι πιο πάνω στόχοι αναμένεται να επιτευχθούν μέσα από την εκπόνηση ερευνών, την επιμόρφωση διοικητικών στελεχών, την διεξαγωγή ανοικτών διαλέξεων, την οργάνωση σεμιναρίων και συνεδρίων, την μελέτη των τάσεων της αγοράς, την έκδοση άρθρων και ενημερωτικών εντύπων, την διαφώτιση του κοινού σε θέματα μάρκετινγκ, και την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών με αντίστοιχες ακαδημίες μάρκετινγκ άλλων χωρών. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, η Κυπριακή Ακαδημία Μάρκετινγκ αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στην οικονομική, επιχειρηματική, και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου.

Το τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ εκπροσώπησαν: Δρ. Γιούλα Μελανθίου (Επίκουρη Καθηγήτρια), Δρ. Ερασμία Λεωνίδου (Λέκτορας), Δρ. Μαρία Βουτσά (ΕΕΠ).

 

«Η δημοκρατία σε κρίση» - Ινστιτούτο Μελετών Πολιτικής και Δημοκρατίας, Λευκωσία,  Πανεπιστήμιο Κύπρου

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διήμερο Επιστημονικό Συνέδριο, με θέμα «Η Δημοκρατία σε κρίση» του Ινστιτούτου Μελετών Πολιτικής και Δημοκρατίας που έλαβε χώρα στις 31 Ιανουαρίου και 1 Φεβρουαρίου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την αθρόα προσέλευση του κοινού που κρατήθηκε μέχρι και το τέλος του Συνεδρίου αλλά και την παρουσία πολιτικών προερχομένων από όλους τους κομματικούς χώρους, επιφανών προσωπικοτήτων από τον χώρο της πανεπιστημιακής κοινότητας και της κοινωνίας των πολιτών. Κύριος ομιλητής ήταν ο καθ. Ευάγγελος Βενιζέλος, πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Ελλάδας με θέμα ομιλίας «Η δημοκρατία σε κρίση και η δημοκρατία ως μέθοδος διαχείρισης των κρίσεων». Το Συνέδριο χαιρέτισε η πρόεδρος της Βουλής κ. Αννίτα Δημητρίου, ο πρύτανης του Πανεπιστήμιου Κύπρου καθ. Τάσος Χριστοφίδης και ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Δρ. Χριστόφορος Φωκαΐδης. Μέσα από 6 διαφορετικά πάνελ, το Συνέδριο έθεσε στο επίκεντρο του προβληματισμού κρίσιμα ζητήματα, όπως είναι η πολιτική λογοδοσία, η αξιοκρατία, η καταπολέμηση της διαφθοράς καθώς και ο ρόλος των κομμάτων και των ΜΜΕ στην εποχή των social media και της τεχνητής νοημοσύνης. Στο συνέδριο συζητήθηκαν ακόμα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του κράτους δικαίου, την ανάγκη ελέγχων και εξισορροπήσεων καθώς και τον ρόλο της κοινωνίας των πολιτών. Το Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγ εκπροσωπήθηκε από την πρόεδρο, Βασίλική Τρίγκα ως προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ενότητα Δ με θέμα Μέσα Επικοινωνίας, Κόμματα και Δημοκρατία του Κοινού. Ο τίτλος της ομιλίας της ήταν: "Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της επικοινωνίας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίας".

https://ispd.org.cy/el/%ce%b7-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7/

 

«Επικοινωνίες: Ενημερωμένη Έκδοση 2023» 02/05/2023

α μέσα επικοινωνίας εξελίσσονται και αλλάζουν συνεχώς. Από τα παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο μέχρι τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παραγωγής περιεχομένου, οι επικοινωνίες καλούνται να γίνουν πιο ελκυστικές, πιο ωφέλιμες για τις εταιρείες και τους οργανισμούς, πιο άμεσες, να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα να υπόσχονται υψηλότερη απόδοση της επένδυσής τους.

Το Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Επικοινωνίας, Προώθησης και Διεθνοποίησης του Πανεπιστημίου, διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Επικοινωνία: Ενημερωμένη Έκδοση V2023 - Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Επαγγελματίες». Η εκδήλωση αυτή απευθύνεται σε εργαζόμενους/ες σε εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της Επικοινωνίας, σε επιχειρηματίες, ακαδημαϊκούς και φοιτητές/τριες με ενδιαφέρον για τον τομέα της Επικοινωνίας καθώς και σε άτομα από το ευρύ κοινό που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στον εν λόγω τομέα. Ο κύριος ομιλητής, διεθνούς φήμης Σύμβουλος Επικοινωνίας και Επιχειρηματίας, Matthew Zorpas θα κάνει σύντομη εισαγωγή συζητώντας το νέο επικοινωνιακό πεδίο, και θα ακολουθήσουν προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες από δημοφιλή μέσα επικοινωνίας, οι οποίοι/ες θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τους/τις παρευρισκόμενους/ες. Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό και δεξίωση.

Εκδηλώσεις

MarketingNext 24, 16 October 2024 at Carob Mill, Limassol

Φοιτητές του Τμήματος Επικοινωνίας και Mάρκετινγκ συμμετείχαν πρόσφατα στο πολυαναμενόμενο συνέδριο MarketingNext 24, το οποίο συγκέντρωσε κορυφαίους διεθνείς ειδικούς στον τομέα του μάρκετινγκ από εταιρείες όπως η Google, η Meta και το LinkedIn, καθώς και ηγέτες της τοπικής αγοράς από εταιρείες όπως η Digital Tree, η Cybarco και η Redwolf Ogilvy. Το συνέδριο περιλάμβανε παρουσιάσεις από επαγγελματίες marketers, οι οποίοι μοιράστηκαν γνώσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ και νέες τάσεις στον τομέα. Οι συμμετέχοντες είχαν τη μοναδική ευκαιρία να μάθουν από μερικά από τα πιο λαμπρά μυαλά που διαμορφώνουν το μέλλον του μάρκετινγκ. Εκτός από την παρακολούθηση των ομιλιών, οι φοιτητές ανέδειξαν τις καινοτόμες ιδέες τους συμμετέχοντας στον διαγωνισμό MarketingNext Upcoming Innovators. Οκτώ ομάδες από το τμήμα διαγωνίστηκαν, με τέσσερις να περνούν στον τελικό. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με την ανάδειξη μιας ομάδας φοιτητών που κατέκτησε το πρώτο βραβείο για το καινοτόμο προϊόν τους, το SmartLift, ένα νέο και πρωτοποριακό προϊόν που αναμένεται να φέρει αλλαγές στην αγορά. Το MarketingNext 24 αποδείχθηκε μια εξαιρετικά εποικοδομητική εμπειρία, προσφέροντας στους φοιτητές την ευκαιρία να δικτυωθούν, να μάθουν και να αναδείξουν τη δημιουργική τους σκέψη στον τομέα του μάρκετινγκ.

 

Ιnterdisciplinary Workshop: Technology, Employment, Change Management and Human Well-Being (TECH), 18-20 September 2024 at the Angevin-Aragonese Castle Gaeta (Italy)

The workshop was sponsored and organized by the Creativity and Motivations Economic Research Center (CreaM) at the University of Cassino and Southern Lazio. The workshop’s primary focus was to delve into the intricate impact of contemporary technological advancements into production processes and daily life. There was significant participation from EUt+ colleagues, including representatives from CUT, h_da, TUD, RTU, UTT and UNICAS. Participation from CUT: Anna Zarkada: "Future Management for Sustainable Prosperity" Kypros Zantis and Erasmia Leonidou: "Consumer Trust and Voice Marketing in the Age of AI and Robotics" Christos Themistocleous and Andreas Gregoriades: "Examining the Success and Failure of Crowdfunding Campaigns using Explainable AI" Evdoxia Kyriacou: "Managing Change: Strategies for Enhancing Employee Engagement in Evolving Higher Education Institutions".

 

 

Συνέντευξη της Νάντιας Κωνσταντίνου για την πρακτική άσκηση στη Βουλή των Αντιπροσώπων στις 19/07/2024, στην εκπομπή "Από Μέρα Σε Μέρα" με την Κατερίνα Χαραλάμπους στο ΡΙΚ1.

Η Νάντια Κωνσταντίνου, φοιτήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, συμμετείχε στην εκπομπή "Από Μέρα Σε Μέρα" με την Κατερίνα Χαραλάμπους στο ΡΙΚ1, στις 19/7/24.  Στην εκπομπή, η Νάντια μοιράστηκε την εμπειρία της από την πρακτική άσκηση στη Βουλή των Αντιπροσώπων, αναλύοντας τα καθήκοντα και τις ευθύνες της, καθώς και τις γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η Νάντια επεσήμανε ιδιαίτερα τη σημασία της πολιτικής επικοινωνίας και πώς η εμπειρία της στη Βουλή την βοήθησε να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας στην πολιτική σκηνή. Τόνισε επίσης την ανάγκη για περισσότερους νέους να εμπλακούν στην πολιτική, υπογραμμίζοντας ότι η ενεργή συμμετοχή τους είναι ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της χώρας.

Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/1dIs6nMI_zw

 

Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης (22nd International Conference on Research in Advertising - ICORIA 2024, 27-29/06/2024, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Τα μέλη του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου συμμετείχαν ενεργά στο Διεθνές Συνέδριο Διαφήμισης (22nd International Conference on Research in Advertising - ICORIA 2024, https://www.europeanadvertisingacademy.org/icoria2024/), το οποίο πραγματοποιήθηκε από 27 έως 29 Ιουνίου 2024 στη Θεσσαλονίκη, Ελλάδα. Η Δρ. Γιούλα Μελανθίου (Επίκουρη Καθηγήτρια) και η Δρ. Μαρία Βουτσά (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) παρουσίασαν την εργασία με τίτλο "Real Talk or Posed Shots? Unpacking Gen Zs Reaction to Candid vs. Non-Brand Posts on BeReal". Επιπλέον, η Δρ. Μαρία Βουτσά παρουσίασε την εργασία με τίτλο "How Emotional Storytelling in Social Media Content Influences Advertising Effectiveness", με συν-συγγραφέα την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Πρόεδρο του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Δρ. Άννα Ζαρκάδα.

 

 

Σεμινάριο «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας», 10-14/06/2024, Υπουργείο Εξωτερικών, Λευκωσία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σεμινάριο «Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας» για τ@ς νεοπροσληφθ@ς ακολούθ@ς του Υπουργείου Εξωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας, στις 10-14 Ιουνίου 2024, στις εγκαταστάσεις του Υπουργείου Εξωτερικών στη Λευκωσία.

Το σεμινάριο επικεντρώθηκε στη διαπολιτισμική επικοινωνία, με έμφαση σε θέματα όπως η πολιτισμική ευαισθησία και αντίληψη, η μη λεκτική επικοινωνία και ο συμβολισμός, με σκοπό να αναπτυχθούν επικοινωνιακές δεξιότητες σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα.

Οι εκπαιδευόμεν@ συμμετείχαν επίσης σε βιωματική προσομοίωση πολιτισμικού σοκ.

 

Cyprus Democracy Summit, 23/04/2024, University of Cyprus (Old Campus), Ceremony Hall

Το Cyprus Democracy Summit ολοκληρώθηκε με επιτυχία αποτελώντας ένα ουσιαστικό χώρο ενεργοποίησης του δημόσιου διαλόγου για το μέλλον και την ενίσχυση της δημοκρατίας. Στη σύνοδο συμμετείχαν σημαντικοί ομιλητές και ομιλήτριες από την Κύπρο και το εξωτερικό, καθώς και αξιωματούχοι και εκπρόσωποι ευρωπαϊκών και διεθνών θεσμών. Τη σύνοδο τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου και η Υφυπουργός Πολιτισμού, Δρ Βασιλική Κασσιανίδου. Στη σύνοδο συμμετείχε και η Πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγ, Αναπλ. Καθ. Βασιλική Τρίγκα, ως προσκλεκλημένη στο πάνελ με τίτλο “2024: The Super-Election Year and Democracy Beyond Voting” https://www.cyprusdemocracy.com/program

 

Open lecture "Are CMOs good for firm innovation and performance? Evidence from publicly traded firms", 5/4/2024, ΑΜΦ1, κτήριο Τάσσος Παπαδόπουλος

The hosting of Professor Ruby Lee from Florida State University in our department Communication and Marketing Department, CUT has been successfully completed! Undergraduate and doctoral students had the opportunity to attend a comprehensive lecture on the topic "Are CMOs good for firm innovation and performance? Evidence from publicly traded firms", while potential collaboration prospects for the future were also discussed. We warmly thank all participants, especially Professor Lee, for sharing her valuable knowledge and insights. We look forward to further developments in our collaboration.

 

Cyprus University of Technology Forges New International Partnership

CUT and Thammasat University Seal Agreement for Academic Cooperation and Exchange

The Cyprus University of Technology (CUT) marked a significant step in its international outreach efforts by signing a cooperation agreement with Thailand's Thammasat University on November 21. This collaboration makes CUT the first Greek-speaking tertiary institution to partner with Thammasat University.

According to a press release from CUT, this agreement is aimed at fostering closer relations between the two universities. It establishes a framework for cooperation, particularly in marketing, through joint research activities and the development of both short-term/summer and postgraduate programs, benefiting both institutions.

Specifically, the agreement facilitates the exchange of students and academic and research staff. It also includes the development of educational programs and the joint organization of scientific lectures and colloquia.

The agreement was signed on behalf of CUT by Rector Professor Panayiotis Zaphiris and for Thammasat by the Vice-Rector for International Relations, Associate Professor Surat Teerakapibal.

Dr. Yioula Melanthiou, Assistant Professor in the Department of Communication and Marketing at CUT, is the academic coordinator for this agreement.

The signing ceremony took place at the Communication, Promotion, and Internationalisation Service of CUT on Tuesday, November 21, 2023, as noted in the press release.

 

EUMMAS A2S Conference on Global Social and Technological Development and Sustainability  21/02/2023 - 23/02/2023,  Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Η επίκουρη καθηγήτρια Δρ Γιούλα Μελανθίου, του Τμήματος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, παρευρέθηκε στο Συνέδριο EUMMAS A2S για την Παγκόσμια Κοινωνική και Τεχνολογική Ανάπτυξη και Αειφορία.  Διοργανώθηκε από την Ακαδημαϊκή Κοινοπραξία EUMMAS που περιλαμβάνει σχεδόν 30 πανεπιστήμια και σχολές επιχειρήσεων από περισσότερες από 20 χώρες.  Η εκδήλωση διοργανώθηκε ως Συνέδριο EUMMAS Concept Academe2Society (A2S) που διαμορφώνει μια μοναδική και καινοτόμο προσέγγιση για τη συνεργασία μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και της Κοινωνίας.  Το θέμα του Συνεδρίου EUMMAS Dubai 2023 ήταν «Ακαδημία, επιχειρήσεις και φορείς χάραξης πολιτικής στον αναδυόμενο νέο κόσμο».

Kick-off Meeting of Erasmus+ Program "Game it Away" 18/01/2023-20/01/2023, Aveiro, Portugal

Το Project Game it Away σκοπεύει να δημιουργήσει καινοτόμες πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας μια διεπιστημονική και επικεντρωμένη στον μαθητή προσέγγιση στην Εκπαίδευση Επιχειρηματικότητας, που συνδυάζει το σχεδιασμό παιχνιδιών και τη μάθηση με επίκεντρο τον κατασκευαστή. Η πρώτη συνάντηση έγινε στο Αβεϊρο της Πορτογαλίας. Συντονιστής Έργου: Πανεπιστήμιο του Αβέιρο Εταίροι: Advancis Business Services (Πορτογαλία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κάουνας (Λιθουανία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Bialystok (Πολωνία), Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (Κύπρος), Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Ελλάδα).

 

«Εναρκτήρια συνεδρία της Κυπριακής Ακαδημίας Μάρκετινγκ» 17/01/2024, Λευκωσία

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου, 2024, η εναρκτήρια συνεδρία της Κυπριακής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με την παρουσία 21 ακαδημαϊκών που ειδικεύονται στον χώρο του μάρκετινγκ και εργάζονται σε κρατικά και ιδιωτικά πανεπιστήμια/ερευνητικά ιδρύματα της Κύπρου και του εξωτερικού. Σκοπός της Ακαδημίας είναι η προαγωγή της επιστήμης του μάρκετινγκ στην Κύπρο μέσα από την συνεργασία των ακαδημαϊκών σε διάφορα ερευνητικά και εκπαιδευτικά θέματα μάρκετινγκ, την σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και του πρακτικού/επαγγελματικού κόσμου του μάρκετινγκ, και τη διάχυση της γνώσης του μάρκετινγκ στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Οι πιο πάνω στόχοι αναμένεται να επιτευχθούν μέσα από την εκπόνηση ερευνών, την επιμόρφωση διοικητικών στελεχών, την διεξαγωγή ανοικτών διαλέξεων, την οργάνωση σεμιναρίων και συνεδρίων, την μελέτη των τάσεων της αγοράς, την έκδοση άρθρων και ενημερωτικών εντύπων, την διαφώτιση του κοινού σε θέματα μάρκετινγκ, και την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών με αντίστοιχες ακαδημίες μάρκετινγκ άλλων χωρών. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, η Κυπριακή Ακαδημία Μάρκετινγκ αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στην οικονομική, επιχειρηματική, και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου.

Το τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ εκπροσώπησαν: Δρ. Γιούλα Μελανθίου (Επίκουρη Καθηγήτρια), Δρ. Ερασμία Λεωνίδου (Λέκτορας), Δρ. Μαρία Βουτσά (ΕΕΠ).

 

«Η δημοκρατία σε κρίση» - Ινστιτούτο Μελετών Πολιτικής και Δημοκρατίας, Λευκωσία,  Πανεπιστήμιο Κύπρου

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διήμερο Επιστημονικό Συνέδριο, με θέμα «Η Δημοκρατία σε κρίση» του Ινστιτούτου Μελετών Πολιτικής και Δημοκρατίας που έλαβε χώρα στις 31 Ιανουαρίου και 1 Φεβρουαρίου στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Αυτό επιβεβαιώθηκε και μέσα από την αθρόα προσέλευση του κοινού που κρατήθηκε μέχρι και το τέλος του Συνεδρίου αλλά και την παρουσία πολιτικών προερχομένων από όλους τους κομματικούς χώρους, επιφανών προσωπικοτήτων από τον χώρο της πανεπιστημιακής κοινότητας και της κοινωνίας των πολιτών. Κύριος ομιλητής ήταν ο καθ. Ευάγγελος Βενιζέλος, πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Ελλάδας με θέμα ομιλίας «Η δημοκρατία σε κρίση και η δημοκρατία ως μέθοδος διαχείρισης των κρίσεων». Το Συνέδριο χαιρέτισε η πρόεδρος της Βουλής κ. Αννίτα Δημητρίου, ο πρύτανης του Πανεπιστήμιου Κύπρου καθ. Τάσος Χριστοφίδης και ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Δρ. Χριστόφορος Φωκαΐδης. Μέσα από 6 διαφορετικά πάνελ, το Συνέδριο έθεσε στο επίκεντρο του προβληματισμού κρίσιμα ζητήματα, όπως είναι η πολιτική λογοδοσία, η αξιοκρατία, η καταπολέμηση της διαφθοράς καθώς και ο ρόλος των κομμάτων και των ΜΜΕ στην εποχή των social media και της τεχνητής νοημοσύνης. Στο συνέδριο συζητήθηκαν ακόμα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του κράτους δικαίου, την ανάγκη ελέγχων και εξισορροπήσεων καθώς και τον ρόλο της κοινωνίας των πολιτών. Το Τμήμα Επικοινωνίας και Μάρκετινγ εκπροσωπήθηκε από την πρόεδρο, Βασίλική Τρίγκα ως προσκεκλημένη ομιλήτρια στην Ενότητα Δ με θέμα Μέσα Επικοινωνίας, Κόμματα και Δημοκρατία του Κοινού. Ο τίτλος της ομιλίας της ήταν: "Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της επικοινωνίας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίας".

https://ispd.org.cy/el/%ce%b7-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7/

 

«Επικοινωνίες: Ενημερωμένη Έκδοση 2023» 02/05/2023

α μέσα επικοινωνίας εξελίσσονται και αλλάζουν συνεχώς. Από τα παραδοσιακά μέσα όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο μέχρι τα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παραγωγής περιεχομένου, οι επικοινωνίες καλούνται να γίνουν πιο ελκυστικές, πιο ωφέλιμες για τις εταιρείες και τους οργανισμούς, πιο άμεσες, να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα να υπόσχονται υψηλότερη απόδοση της επένδυσής τους.

Το Τμήμα Δημόσιας Επικοινωνίας της Σχολής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ), σε συνεργασία με την Υπηρεσία Επικοινωνίας, Προώθησης και Διεθνοποίησης του Πανεπιστημίου, διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Επικοινωνία: Ενημερωμένη Έκδοση V2023 - Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης με Επαγγελματίες». Η εκδήλωση αυτή απευθύνεται σε εργαζόμενους/ες σε εταιρείες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στο πεδίο της Επικοινωνίας, σε επιχειρηματίες, ακαδημαϊκούς και φοιτητές/τριες με ενδιαφέρον για τον τομέα της Επικοινωνίας καθώς και σε άτομα από το ευρύ κοινό που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στον εν λόγω τομέα. Ο κύριος ομιλητής, διεθνούς φήμης Σύμβουλος Επικοινωνίας και Επιχειρηματίας, Matthew Zorpas θα κάνει σύντομη εισαγωγή συζητώντας το νέο επικοινωνιακό πεδίο, και θα ακολουθήσουν προσκεκλημένοι ομιλητές/τριες από δημοφιλή μέσα επικοινωνίας, οι οποίοι/ες θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τους/τις παρευρισκόμενους/ες. Θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό και δεξίωση.