Οι επιμέρους στρατηγικοί στόχοι του Πανεπιστημίου για την παρεχόμενη Εκπαίδευση μέχρι το 2020 είναι οι ακόλουθοι:
- Προσφορά ποιοτικών και διεθνώς ανταγωνιστικών προγραμμάτων σπουδών
- Επίτευξη αριστείας στη διδασκαλία και διασφάλιση συνεχούς εκσυγχρονισμού του διδακτικού έργου
- Ενίσχυση της απασχολησιμότητας των φοιτητών
- Προσέλκυση υψηλού επιπέδου φοιτητών σε όλα τα προγράμματα σπουδών
- Προαγωγή της διά βίου μάθησης
Για την παρακολούθηση του βαθμού επίτευξης των πιο πάνω στόχων, έχουν καθοριστεί οι ακόλουθοι δείκτες μέτρησης:
- Αριθμός προγραμμάτων (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
- Αριθμός διδακτορικών τίτλων που απονεμήθηκαν
- Αριθμός προγραμμάτων εξ αποστάσεως φοίτησης
- Αριθμός προγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα
- Αριθμός διαπανεπιστημιακών προγραμμάτων
- Αριθμός φοιτητών ανά πρόγραμμα (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
- Αριθμός διδακτορικών φοιτητών ανά Τμήμα
- Βαθμός ικανοποίησης φοιτητών από το πρόγραμμα σπουδών τους (π.χ. δομή και περιεχόμενο προγράμματος, διδασκαλία)
- Βαθμός ικανοποίησης φοιτητών για ποιότητα του διδακτικού έργου/ αποτελεσματικότητα διδασκόντων ανά μάθημα
- Ποσοστό πιστοποιημένων προγραμμάτων σπουδών (προγραμματική αξιολόγηση)
- Ποσοστό πιστοποιημένων Τμημάτων (τμηματική αξιολόγηση)
- Ποσοστό φοιτητών με πρακτική εμπειρία κατά τη διάρκεια των σπουδών τους
- Βαθμός ενδιαφέροντος υποψήφιων φοιτητών για τα προγράμματα του Πανεπιστημίου
- Μέσος όρος βαθμολογίας των εισακτέων φοιτητών ανά πρόγραμμα
- Γενικός μέσος όρος βαθμολογιών φοιτητών για όλα τα μαθήματα ανά πρόγραμμα
- Ποσοστό φοιτητών που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στην κανονική διάρκεια (σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο)
- Αριθμός σεμιναρίων, ημερίδων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς το κοινό για συνεχή επαγγελματική κατάρτιση (continuing professional education)
- Αριθμός φοιτητών έναντι μελών ακαδημαϊκού προσωπικού
- Ποσοστό κάλυψης μαθημάτων από εξωτερικούς διδάσκοντες ανά Τμήμα (με βάση τις διδακτικές ώρες)
- Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας ενεργειών για προσέλκυση φοιτητών (π.χ. αναλογία προϋπολογισμού για διαφήμιση μεταπτυχιακών προγραμμάτων σε σχέση με αριθμό αιτήσεων για μεταπτυχιακά)